Jednak nie będzie Tiberium
Koncern Electronic Arts poinformował o zawieszeniu prac nad jedną z przygotowywanych przez siebie gier. Mowa tu o pierwszoosobowej strzelaninie Tiberium osadzonej w świecie Command & Conquer. Była to druga próba wyjścia ze światem C&C poza gry strategiczne.
Pierwsza z nich miała miejsce w 2002 roku - był to FPS Renegade, który, delikatnie mówiąc, serc graczy nie podbił. Najwyraźniej włodarze Electronic Arts nie chcieli pozwolić sobie na ponowne chłodne przyjęcie tytułu z jednej z najsłynniejszych serii z ich portfolio. Gra nie spełniała naszych wysokich wymagań jakościowych. A produkt gorszej jakości nie spotkałby się z zainteresowaniem graczy - mówi Mariam Sughayer z EA.
O kłopotach Tiberium świadczyć mogła już lipcowa decyzja producentów o znacznym opóźnieniu premiery gry. Została ona przesunięta na rok fiskalny 2010 (a ponieważ rok fiskalny w EA obejmuje trzy ostatnie kwartały roku kalendarzowego, a także pierwszy kwartał roku następnego, Tiberium mogło się ukazać nawet w marcu 2010). Najpewniej programiści chcieli dać sobie więcej czasu na dopracowanie gry. Gdy okazało się, że i tak nie uda się osiągnąć zadowalającego poziomu, produkcja została anulowana.
ClanBase
#1 | rml
2008-10-14 11:34:06
#2 | varfare
2008-10-14 12:17:27
Szkoda trochę, może wyszedł by fajny shooter onlineowy.
#3 | rml
2008-10-14 12:41:45
#4 | Preak
2008-10-14 13:34:01
a co do tematu - Dobrze i tak sie kaszana szykowala