Interia.pl sponsoruje!
W obecnym świecie e-sportu najlepsze zespoły mają sponsorów, którzy pomagają im się rozwijać dalej. Takie firmy opłacają klanom wyjazdy na zagraniczne turnieje, stawiają własne serwery do gry lub wręczają graczom wynagrodzenie. Przykładem są chociażby zagraniczne drużyny. Przechodząc do tematu jeden z największych serwisów internetowych w Polsce - Interia.pl zorganizował konkurs na sponsorowanie teamu.
Treść listu
Interia.pl - setki serwerów, terabajty danych, miliardy rekordów, dziesiątki tysięcy zapytań do baz na sekundę... ...wszystko to, co sprawia, że miesięcznie odwiedza nas prawie 7 milionów osób, generujących blisko 860 milionów odsłon stron na portalu. Dziś zwracamy się do Was, polscy e-sportowcy, proponując współpracę.
Przychodzą do nas liczne prośby o sponsoring drużyn, a niestety nie jesteśmy w stanie odpowiadać na wszystkie, a już na pewno nie możemy wspierać każdego. Dlatego postanowiliśmy zorganizować coś w rodzaju przetargu na sponsoring. Chcemy mieć "własny", wspierany przez nas team.
Stawiamy jeden warunek - interesuje nas umieszczenie zwrotu "Interia.pl" w nazwie drużyny. Możemy zaoferować Wam sporo, ale pamiętajcie, że wymagamy także pewnego doświadczenia - początkujące teamy bez żadnych osiągnięć nie mają raczej szans na cokolwiek.
Reszty postanowiliśmy nie precyzować, zostawiając ją Wam. Jesteście zainteresowani? Jeśli tak - wyślijcie do nas swoje zgłoszenie! Prosimy o szczegółowe informacje na temat osiągnięć drużyny (od wyników na ESL czy HLC, po informacje na temat obecności w mediach - portale nie związane z eSportem, prasa, telewizja), ale także tego czego od nas oczekujecie, i co nam oferujecie w zamian.
Nie precyzujemy jaka gra nas interesuje - nieważne, czy gracie w CS, w ET, w SC albo W3 - każdy może napisać, na każdego maila odpiszemy. Wybierzemy co najwyżej jedną drużynę ;) Swoje zgłoszenia wysyłajcie na adres [email protected].
Niech Moc będzie z Wami, licznych fragów życzy:
Dział Marketing&PR, INTERIA.PL SA
(D214Ł M4rk371ng&PR, 1N73R14.PL 54)
Interia.pl chce przyczynić się do rozwoju polskiego e-sportu sponsorując jedną wybraną organizację. Jak piszą członkowie zarządu każde zgłoszenie będzie brane pod uwagę i na każde odpiszą. Jeden warunek sponsoringu to wstawienie w nazwę zespołu zwrot "Interia.pl". Nie jest to nic trudnego, a możliwości jaki ten serwis może zaoferować drużynie są ogromne. Nie ma znaczenia z jakiej sceny wywodzi się klan. Powyżej zamieściłem list, który otrzymaliśmy od działu marketingu Interia.pl.
Informacja prasowa
#0 | vicek
2007-08-11 01:26:55
#0 | nOx
2007-08-11 01:45:58
Zajebiste podejscie, takie pr0.
Bym nie byl w BVG i tak bym wam cos ciekawego napisal. Wielka szlachta sie znalazla. Nie jestescie na tyle ZAJEBISCI zeby sie czepiac kazdego o byle gowno.
Pozdrawiam.
#0 | qwe
2007-08-11 01:55:34
#0 | Pajda
2007-08-11 02:47:08
#0 | Pajda
2007-08-11 02:54:18
#0 | Pajda
2007-08-11 03:09:14
#0 | Pajda
2007-08-11 03:15:04
#0 | Pajda
2007-08-11 03:25:50
#0 | cOw.
2007-08-11 03:36:53
#0 | Exil
2007-08-11 08:45:35
#0 | cwirek
2007-08-11 10:12:01
#0 | cwirek
2007-08-11 10:15:32
#0 | k0n0pka
2007-08-11 10:29:48
większość sponsorów tytularnych w umowie ma zapisane, iż są JEDYNYM sponsorem tytularnym i więcej ich być nie może :P chyba że Easytouch o tym zapomniał...
#0 | Exil
2007-08-11 10:53:18
#0 | k0n0pka
2007-08-11 11:01:45
#0 | nOx
2007-08-11 11:43:38
#0 | Blade
2007-08-11 11:53:13
I czasopisma.
#0 | sAEE
2007-08-11 12:05:18
#0 | adraju
2007-08-11 12:07:31
#0 | Exil
2007-08-11 12:11:01
#0 | diGi
2007-08-11 13:28:00
;)
#0 | Pajda
2007-08-11 13:48:40
Obecnie jest tak jakby najwieksze swiatowe firmy sponsorowaly pilke na trawie za blokiem i przez to najlepsi pilkarze swiata zamiast grac na boisku, trzymali sie tej trawy.
W sumie gdyby nie ta cala sytuacja z CSem, world of warcraft czy guitar hero by nie mialy mozliwosci sie pojawic na rozgrywkach.
#0 | qwe
2007-08-11 13:48:40
#0 | Pajda
2007-08-11 13:51:08
#0 | qwe
2007-08-11 13:55:05
#0 | cwirek
2007-08-11 13:57:57
#0 | OFF @ Grumx
2007-08-11 14:09:50
#0 | Vesp3r
2007-08-11 14:10:06
Exil ma racje ze podupada, w koncu w USA już tylko CSS jest.
#0 | Exil
2007-08-11 14:32:24
a gra podupada bo już tylko Europa gra w CS 1.6. W USA już głównie CS:S, Azja CS już dawno w dupie ma ;), A reszta świata i tak się nie liczy, no mibr, ale wyjątek potwierdza regułę ;)
#0 | cwirek
2007-08-11 14:34:17
#0 | Exil
2007-08-11 14:39:48
kampienie przez pół rundy za skrzynką to dynamika? obejrzyj choć jeden mecz w Quake, WC3, czy Starcrafta, czy nawet Battlefielda i zastanów się czy CS jest dynamiczny.
A CS jest taki popularny bo bardzo łatwo jest się w niego nauczyć grać. Każdy może wejść na serwer i postrzelać. To czyni tę grę taką przystępną i popularną. Natomiast jak wejdziesz na serwer Q3 to jeśli wcześniej nie grałeś w tę grę nie masz żadnych szans, to samo WC3, SC.
I w 100% popieram Pajdę, przydało by się żeby stworzono jakąś skillową gre, która wymagała by od graczy max umiejętności, jak Q3. Aim, myślenie i movement. Może Severity będzie tym czymś
#0 | Qub!c
2007-08-11 14:40:13
Poza tym jeśli faktycznie CS jest tak łatwą grą to nie rozumiem czemu jeszcze nikt z Polski nie może pokonać PGSu... przecież w to każdy umie grać...
#0 | Qub!c
2007-08-11 14:48:03
#0 | Exil
2007-08-11 14:48:46
Czemu nikt nie pokonał PGS? Bo chłopaki opanowali tę grę do perfekcji. Mają wspaniały refleks i myślą jak grają, co nie wszystkim się zdarza. A co do \"wprowadzania się w gaming\" to koncepcja Pajdy i przecież nikt nie myśli że z CS ktoś się na SC przeżyciu bo to było by bezsensu. Ale na grę które wymaga o wiele więcej od gracza niż CS. W CS można być dobrym i walić banie, ale taki gracz włączy Q3 i nie wie co ma robić, koleś z Q3 włączy CS i będzie potrafił zabić bo przy celować każdy potrafi.
W przyszłości bym chciał żeby była jedna gra, dynamiczna do buli jak q3/painkiller, popularnej jak CS i widowiskowa ja SC ;) ale tak się niestety nie da ;/
#0 | Exil
2007-08-11 14:49:59
#0 | qwe
2007-08-11 15:22:45
#0 | qwe
2007-08-11 15:25:05
#0 | qwe
2007-08-11 15:27:03
#0 | qwe
2007-08-11 15:33:34
#0 | vicek
2007-08-11 15:39:47