Informacje

Dostosuj

Informacje

Uczestnicy

Do rozgrywek na początku zapisało się 28 zespołów. Niestety najwięcej można było zgłosić o cztery drużyny mniej. A więc, aby dostać się do turnieju 8 teamów rozegrało mecz promujący, po wygraniu którego można było dostać się do NationsCupa:

hide_dot.gifMecze kwalfikacyjne

Włochy [ 06 : 24 ] Szwajcaria
Białoruś [ 17 : 19 ] Litwa
Bośnia i Hercegowina [ 14 : 16 ] Grecja
Serbia i Czarnogóra [ 00 : 01 ] Turcja


Takim oto sposobem mamy już 24 reprezentacje:
  • Islandia
  • Dania
  • Finlandia
  • Belgia
  • Estonia
  • Słowenia
  • Czechy
  • Słowacja
  • Norwegia
  • Szwecja
  • Hiszpania
  • Litwa
  • Chorwacja
  • Grecja
  • Niemcy
  • Polska
  • Wegry
  • Turcja
  • Francja
  • Portugalia
  • Szwajcaria
  • Holandia
  • Bułgaria
  • Wielka Brytania


System rozgrywek

Pierwsza faza - faza grupowa trwać będzie od 6 stycznia do 27 lutego. Każda reprezentacja rozegra w swojej grupie 5 meczów, ponieważ obowiązuje system każdy z każdym. Mapy do poszczególnych kolejek wybrane zostały wcześniej przez organizatorów. Oto one:

hide_dot.gifMapy - Faza Grupowa
1 kolejka (9 - 16.01): de_train
2 kolejka (23 - 30.01): de_cbble
3 kolejka (30.01 - 6.02): de_inferno
4 kolejka (6 - 13.02): de_clan1_mill
5 kolejka (13 - 20.02): de_nuke


Mapy, które rozgrywane będą w play-off'ach to de_dust2, de_train, de_prodigy, de_aztec. Poniżej przedstawiam Wam ustawienia jakie powinien mieć serwer, na którym będzie rozgrywany dany mecz:

hide_dot.gifUstawienia serwera
  • pausable 1
  • allow_spectators 1
  • mp_buytime 0.25
  • mp_roundtime 1.75
  • mp_friendlyfire 1
  • mp_c4timer 35
  • mp_freezetime 15
  • mp_forcechasecam 2
  • mp_forcecamera 2
  • mp_fadetoblack 1
  • mp_footsteps 1
  • mp_flashlight 1
  • mp_autocrosshair 0
  • mp_limitteams 0
  • mp_logfile 1
  • mp_logmessages 1
  • mp_autoteambalance 0
  • mp_autokick 0
  • mp_tkpunish 0
  • mp_hostagepenalty 0
  • mp_chasecam 1
  • mp_friendly_grenade_damage 1
  • mp_allowmonsters 0
  • mp_ghostfrenquency 0.1
  • mp_chattime 15
  • mp_timelimit 0
  • mp_winlimit 0
  • mp_mirrordamage 0
  • mp_timelimit 0
  • mp_maxrounds 0
  • mp_startmoney 800
  • sv_aim 0
  • sv_cheats 0
  • sv_maxspeed 320
  • sv_gravity 800
  • sv_maxupdaterate 101
  • sv_maxrate 25000
  • sv_clienttrace 1
  • sv_airmove 1
  • sv_airaccelerate 10
  • sv_alltalk 0
  • sv_allowupload 1
  • sv_bounce 1
  • sv_clipmode 0
  • sv_friction 4.000
  • sv_minrate 5000
  • sv_stepsize 18
  • sv_stopspeed 75.000
  • sv_wateraccelerate 10
  • sv_waterfriction 1
  • sv_proxies 2
  • sys_ticrate 1000
  • log on


System jaki będzie obowiązywał to MR15 (2x15). W razie remisu następuje restart mapy i rozgrywa się dogrywkę systemem MR6. (2x3). Z każdej sześcio-zespołowej grupy wychodzą dwie drużyny do play-off'ów. Do finału dojdą naprawdę najlepsi, ponieważ system fazy pucharowej to single elimnation, czyli przegrywasz - odpadasz.

Media

Co roku NationsCup był świetnie przygotowany medialnie. Nie było zastrzeżeń co do HLTV, czy też Scorebota. Mamy nadzieję, że tego roku nie będzie inaczej. Do każdego meczu będziemy podawać odpowiednie adresy w/w środków przekazu. Póki co zapraszam na oficjalny kanał rozgrywek - #cbnations.cs.


Strona główna | Informacje | Grupy: A|B|C|D | Faza pucharowa | Podsumowanie

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2365 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie