Informacje
W Polsce gaming rozwija się w niebagatelnie szybkim tempie. I to właśnie za sprawą tak wielkich eventów, jak ten, który mam przyjemność Wam relacjonować. Firma Heyah doskonale wiedziała w co zainwestować pięniądze, aby zyskać pozytywną reklamę. Chciałbym Wam nieco przybliżyć jak będą wyglądały rozgrywki. Zacznę od listy zapisanych klanów:
Zapisane klany
#dream-team | FREELANCERS Fucking Skill Fakers Hit 'n' run HoS HS4U In Full Effect KARiAS lamki4Fun Lublin pow@h Made of Stars Masters of Fusion Mind Affecting MOS-T Myresolution.pro naF nuclear-outside OLDHUNTAZ Project Starline PROJEKTORNIA punkt G | Rzeszów.dV #sK31 SandS SELECTA Solid Warriors sponsored by IB Synthesis | SytaSprawa TEAM IMPACT Team Ostrowiec Team OZON Team Pentagram `L Team Shaolin by SFERiS Team SKY*bGirls Team Virtuos Team XviD team-psycho team.eXtasy The Best Killer's Ultra Frag.black division Underground UnityLine Vadrigar e-Sports vivere Militare est Warriors of Dark Rain WEAREPRO Wild`StyLe Wychowani Na Lanie [2_10-Hamon] [Fox HounD ] [PM] Pistol Makarow [SWR*] |
Wcześniej wspomniałem także o sporej sumie, jaką wyłożyła 'czerwona łapa' do podziału na poszczególne gry. Jest to 25 tys. zł. - my jednak poznaliśmy już dokładny podział:
Nagrody - Profesjonaliści
Counter-Strike ver. 1.6
2. miejsce: 5000 zł,
3. miejsce: 3000 zł,
4. miejsce: nagrody rzeczowe.
Warcraft III: The Frozen Throne
2. miejsce: 1000 zł
3. miejsce: 500 zł
4. miejsce: nagrody rzeczowe.
FIFA Football 2005
2. miejsce: 1000 zł
3. miejsce: 500 zł
4. miejsce: nagrody rzeczowe.
Nagrody - Amatorzy
Counter Strike
- 1. miejsce:
- 5 x Logitech MX518 Gaming-Grade Optical Mouse
- 5 x Razer Copperhead RZ01-050100-R1M1
- 5 x Speed-Link SL-8794 Medusa 5.1 USB Headset
- 5 x Speed-Link SL-6465 Ultra Flat Metal Keyboard
- 2 x LG GSA-2164D
- 3 x LG GSA-4167B
- 5 x roczna prenumerata "CD-Action" - 2. miejsce:
- 5 x Logitech MX510 Performance Optical Mouse
- 5 x Razer Diamondback Plasma RZD-1600P
- 5 x SWAT4
- 5 x Worms: Totalna Rozwałka - 3. miejsce:
- 5 x Logitech Precision Gaming Headset
- 5 x Logitech Media Keyboard Elite
- 5 x Razer Diamondback Magma RZD-1600S
- 5 x SWAT4 - 4. miejsce:
- 5 x Worms: Totalna Rozwałka
Warcraft III: The Frozen Throne
FIFA Football 2005
Odchodząc od przyjemności... Ważny jest także regulamin rozgrywek, który każdy z Was, graczy powinien przeczytać:
Regulamin ogólny
1. Liga
1.1. Nazwa ligi brzmi: Heyah Cybersport – Oficjalne Ligowe Mistrzostwa Polski w Grach Komputerowych Zawodowców i Amatorów, zwana jest w dalszej części Ligą.
1.2. Liga rozpoczyna działalność w dniu 15 sierpnia 2005 r.
2. Organizator
2.1. Wyłącznym Organizatorem i właścicielem praw do Ligi Heyah Cybersport jest Grupa Leonardo s.c. z siedzibą w Tychach przy ul. Barona 30.
2.2. W dalszym brzmieniu niniejszego regulaminu pojęcie "Organizator" oznacza właścicieli, administratorów, moderatorów i sędziów ligowych.
2.3. Organizator ma wyłączność na zarządzanie Ligą i określanie sposobu przeprowadzania rozgrywek.
3. Regulamin
3.1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania poprawek do niniejszego regulaminu i regulaminów szczegółowych każdej z gier ligowych, w każdym czasie i w każdym punkcie regulaminu.
3.2. Informacje o zmianach regulaminowych będą pojawiać się na stronach internetowych Ligi pod adresem www.cybersport.pl
4. Liga i uczestnictwo
4.1. Liga to przedsięwzięcie, którego głównym założeniem jest rywalizacja za pomocą łączy internetowych w systemie meczów w grach Counter-Strike 1.6, Warcraft III: The Frozen Throne i FIFA Football 2005.
4.2. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w doborze gier.
4.3. Liga działa wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.
4.4. Liga ma charakter otwarty, a udział w niej jest całkowicie bezpłatny.
4.5. Warunkiem uczestnictwa w Lidze jest rejestracja na stronie internetowej www.cybersport.pl polegająca na wypełnieniu ankiety pt. „Rejestracja użytkownika” oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ankiecie przez Organizatora, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o systemie ochronie danych osobowych (DzU nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami), w celach marketingowych, a także udostępnienie tych danych na rzecz renomowanych dostawców dóbr i usług konsumpcyjnych, w szczególności firm telekomunikacyjnych, jak również na otrzymywanie informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej na wskazane w ankiecie adresy i numery telefonów.
4.6. Rejestracja w systemie jest równoznaczna z przystąpieniem do Ligi.
4.7. Przystąpienie do ligi jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego regulaminu i zobowiązuje do jego przestrzegania.
5. Gracze
5.1. Graczem jest nazywana osoba, która poprawnie przeszła przez etap rejestracyjny.
5.2. Gracz może mieć tylko jedno konto w systemie.
5.3. Login (nick) gracza w żaden sposób nie może obrażać innych uczestników Ligi i naruszać zasad dobrego smaku.
5.4. Gracz musi mieć ten sam login przez cały okres rozgrywek ligowych.
5.5. Gracz musi mieć oryginalną wersję gry niezbędnej do udziału w Lidze.
5.6. Gracz zobowiązany jest do przestrzegania zasad fair play.
6. Klany
6.1. Klanem jest nazywana drużyna złożona z 5 graczy.
6.2. Klan musi mieć nazwę wyraźnie różniącą się od pozostałych drużyn.
6.3. Gracze skupieni w klanie wyłaniają spośród siebie klanlidera – osobę odpowiedzialną m.in. za wypełnienie formularza raportu pomeczowego.
6.4. Nazwa klanu w żaden sposób nie może obrażać innych graczy i naruszać zasad dobrego smaku.
6.5. Klan musi używać tej samej nazwy przez cały sezon rozgrywek ligowych.
6.6. Tylko klany mają prawo uczestnictwa w rozgrywkach Counter-Strike 1.6.
6.7. Klan może posiadać własną stronę internetową i inne znaki identyfikacyjne np. logo.
6.8. Klan zobowiązany jest do przestrzegania zasad fair play.
7. Mecz
7.1. Mecz jest spotkaniem - rozegraniem pojedynku - dwóch graczy/klanów.
7.2. Przed każdym meczem wykonywana jest procedura przygotowawcza. Gracze (lub klany) powinni ustalić wszystkie niezbędne szczegóły, np. termin spotkania, mapę oraz serwer ligowy. Ustalenia zaakceptowane przez obie strony należy przesłać e-mailem do organizatorów przed rozegraniem spotkania.
7.3. Mecz rozgrywany jest wg zasad ustalonych w regulaminie szczegółowym danego tytułu.
7.4. Po meczu wykonywana jest procedura końcowa. Obaj gracze/klanliderzy osobiście wypełniają formularz raportu pomeczowego, a następnie wysyłają go do Organizatorów i do siebie wzajemnie. Po stwierdzeniu poprawności rozegranego pojedynku, graczom/klanom przyznawane są punkty w systemie ligowym.
7.5. Jeśli gracz/klan nie stawi się na umówione spotkanie, mecz uznaje się za zwycięstwo przeciwnika.
7.6. Dwukrotne niestawienie się gracza/klanu na mecz oznacza dyskwalifikację z rozgrywek ligowych.
7.7. Jeśli podczas meczu doszło do nieprawidłowości/zakłóceń, klanliderzy (gracze) muszą to zaznaczyć w raporcie pomeczowym. Ostateczną decyzję w sprawie meczu podejmują Organizatorzy.
8. Kalendarz rozgrywek
8.1. Pełny cykl rozgrywek to jeden sezon.
8.2. Sezon poprzedzony jest okresem przygotowawczym, w trakcie którego rejestrują się gracze i klany.
8.3. Sezon składa się z:
- fazy rozgrywek w grupach eliminacyjnych,
- fazy rozgrywek w systemie pucharowym,
- finału.
8.4. Każda faza sezonu składa się z określonej liczby meczów.
8.5. W roku 2005 rozegrany zostanie jeden sezon rozgrywek.
8.6. Początek rozgrywek grup eliminacyjnych następuje w dniu sformowania tychże grup - wszyscy gracze zostaną o tym poinformowani drogą mailową. Rozgrywki w systemie pucharowym rozpoczną się zaraz po zakończeniu meczów w grupach. Finał Ligi przewidywany jest na 06.12.2005 r.
8.7. O liczbie sezonów w roku kalendarzowym Organizator poinformuje w wydanym komunikacie zamieszczonym na stronie internetowej Ligi przed ukończeniem bieżącego cyklu.
8.8. Zwycięzcy poszczególnych sezonów (Mistrzowie Ligowi) przystępują do walki o Puchar Heyah Cybersport.
9. Klasy Ligi
9.1. Liga ze względu na biegłość graczy dzieli się na dwie klasy: amatorską i profesjonalną.
9.2. Do klasy amatorskiej może przystąpić każdy, kto prawidłowo wypełni formularz rejestracyjny i potwierdzi swój udział.
9.3. Do klasy profesjonalnej zostanie zakwalifikowany każdy, kto dodatkowo udowodni swój udział w innym turnieju jednej z trzech gier ligowych.
9.4. Po każdym cyklu rozgrywek trzy najlepsze klany/gracze z Klasy Amatorskiej awansują do Klasy Profesjonalnej, gdzie biorą udział w rozgrywaniu meczy począwszy od kolejnego cyklu rozgrywek.
10. Nagrody
10.1. Nagrodami w zależności od klasy Ligi są:
- klasa profesjonalna – Puchar oraz tytuł Mistrza Polski w grach komputerowych Heyah Cybersport dla zwycięzcy sezonu, nagrody pieniężne, nagrody rzeczowe,
- klasa amatorska – nagrody rzeczowe oraz awans trzech najlepszych klanów/graczy do Klasy Profesjonalnej.
10.2. Wysokość oraz podział nagrody pieniężnej jest podawana do wiadomości przez Organizatora w wydanym komunikacie zamieszczonym na stronie internetowej Ligi przed rozpoczęciem fazy eliminacyjnej.
10.3. Nagrody pieniężne, pomniejszone o należny podatek, zostaną wypłacone zwycięzcy/ zwycięzcom w terminie do 30 dni od daty rozgrywki finałowej.
10.4. Zryczałtowany podatek dochodowy, należny z tytułu otrzymania nagrody pieniężnej, w imieniu zwycięzcy odprowadzi Organizator.
10.5. Lista nagród rzeczowych będzie zamieszczona i aktualizowana na stronie internetowej Ligi.
11. Zakazy
11.1. Zabrania się używania niedozwolonych programów, skryptów, komend i/lub sprzętu do uzyskiwania przewagi nad przeciwnikiem (tzw. cheatowanie). Organizator zastrzega sobie prawo do indywidualnej oceny każdego przypadku budzącego wątpliwości. Oszustwo (przyłapane na gorącym uczynku lub udowodnione po meczu) zostanie ukarane przez wykluczenie z Ligi bez możliwości powrotu.
11.2. Zabrania się wykorzystywania ewentualnych błędów występujących w grze/na mapie. Przypadki tego typu będą traktowane na równi z cheatowaniem.
11.3. Zabrania się słownego, wulgarnego atakowania użytkowników Ligi. Gracz notorycznie obrażający innych uczestników - w Lidze i poza nią - zostanie ukarany.
11.4. Zabrania się zaśmiecania (spamowania) kont graczy przez innych uczestników Ligi. Dotyczy to kont wszystkich typów: ligowego, e-mailowego, komunikatorów itp.
12. Kary
12.1. Organizatorzy mają prawo stosować kary wobec graczy/klanów łamiących postanowienia niniejszego regulaminu.
12.2. Kary stosowane przez Organizatorów:
- czasowe zablokowanie dostępu do forum,
- nagana opublikowana na stronie ligowej,
- odjęcie punktów w systemie rozgrywek,
- wykluczenie z Ligi.
12.3. Konsekwencje łamania regulaminu może ponieść nie tylko bezpośrednio winny gracz, ale również cały jego klan.
12.4. Oszustwa będą karane wykluczeniem z Ligi bez możliwości powrotu, a rozegrane mecze zostaną potraktowane jako zwycięstwa poszkodowanych. W przypadku rozgrywek drużynowych obowiązuje zasada odpowiedzialności zbiorowej - zostanie wykluczony CAŁY klan (niezależnie od tego, czy oszukiwał jeden gracz czy wszyscy).
13. Protesty
13.1. Gracz/klan ma prawo zgłosić protest, jeśli uważa, że w trakcie meczu doszło do naruszenia regulaminu, zasad fair play lub nie zgadza się z decyzją sędziego. Gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że gracz/klan oszukiwał (cheatował), przeciwnik jest ZOBOWIĄZANY do zgłoszenia protestu.
13.2. Protest powinien zawierać szczegółowy opis meczu i uzasadnienie poparte materiałem dowodowym (dema, screenshoty, zapisy rozmów itp.)
13.3. Przeciwnik ma obowiązek dostarczyć wszystkie wymagane przez protestującego dema i screeny na wskazany przez przeciwnika lub organizatora adres FTP.
13.4. Protest musi być zgłoszony Organizatorom przed upływem 48 godzin od momentu zakończenia danego spotkania.
13.5. Organizatorzy mają trzy dni na rozstrzygnięcie sporu, a w przypadku ich skomasowania - pięć dni.
13.6. Do momentu rozstrzygnięcia protestu, wszystkie mecze zainteresowanych graczy/klanów zostają wstrzymane.
13.6. Po wpłynięciu protestu, następuje jedno z poniższych rozstrzygnięć:
- protest uznawany jest za niezasadny i jest odrzucany; wynik końcowy pozostaje bez zmian;
- protest zostaje uznany częściowo, gdy nie jest poparty wystarczającym materiałem dowodowym, a istnieją uzasadnione przesłanki, że w trakcie meczu doszło do znaczących nieprawidłowości; w takim wypadku wynik zostaje anulowany, a mecz jest powtarzany;
- protest jest uznany za zasadny - Organizatorzy podejmują działania odpowiednie do zaistniałej sytuacji. Jeśli zostanie udowodnione, że jedna ze stron (lub obie) oszukiwały, Organizatorzy anulują wynik meczu i zastosują najsurowszą karę - wykluczenie gracza/klanu z Ligi bez możliwości powrotu.
13.7. Jeśli protest w różnych przyczyn nie zostanie rozpatrzony, Organizatorzy mogą anulować wynik meczu i nakazać jego powtórzenie w obecności dodatkowych obserwatorow.
13.8. Decyzje Organizatorów są ostateczne i nieodwołalne.
14. Fair play
14.1 Każdy uczestnik jest zobligowany do przestrzegania zasad fair play - dzięki temu rozgrywka będzie przynosiła satysfakcje i radość wszystkim uczestnikom.
14.2. Najbardziej chwalebne przykłady czystego i uczciwego współzawodnictwa zostaną wyróżnione przez Organizatorów.
15. Partnerzy
15.1. Głównym partnerem Ligi jest Heyah.
15.2. Partnerzy medialni to: serwis internetowy gry.wp.pl , program telewizyjny Hyper i miesięcznik "CD Action".
15.3. Pełna lista patronów i fundatorów znajduje się na stronie internetowej ligi.
16. Media
16.1. Organizator zastrzega sobie prawo do rejestracji przebiegu rozgrywek ligowych w dowolnej formie audiowizualnej. Organizatorzy mają prawo do udostępniania tychże materiałów osobom/firmom trzecim
16.2. Organizator zastrzega sobie prawo do publikowania i rozpowszechniania imienia, nazwiska, pseudonimu oraz wizerunku nagrodzonej osoby, co obejmuje w szczególności zdjęcia oraz materiały filmowe zarejestrowane podczas wręczenia nagród po uzyskaniu odrębnej zgody uczestnika (przy czym wynagrodzenie z tego tytułu ujęte jest w kwocie otrzymanej nagrody).
17. Administracja bazą danych
17.1. Administratorem bazy danych jest Grupa Leonardo s.c.
17.2. Przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Ligi zostało powierzone firmie DCN Direct Sp. z o.o. zgodnie z treścią art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926, z późniejszymi zmianami).
18. Postanowienia końcowe
18.1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nieprawidłowości w połączeniach internetowych, a w szczególności za usługi telekomunikacyjne umożliwiające rozgrywanie meczów, świadczone przez operatorów telekomunikacyjnych.
18.2. Wszelkie reklamacje dotyczące Ligi powinny być składane wyłącznie Organizatorowi w formie pisemnej , na adres Grupa Leonardo s.c., ul. Barona 30, 43-100 Tychy z dopiskiem „Reklamacja” w terminie 7 dni od daty zaistnienia przedmiotu reklamacji. Organizator nie będzie rozpatrywał innych reklamacji, niż złożonych w formie pisemnej.
18.3. Pisemna reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko osoby składającej reklamację, jej dokładny adres oraz powody złożenia reklamacji.
18.4. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane przez Komisję powołaną przez Organizatora w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.
18.5. Decyzja Komisji w przedmiocie uwzględnienia bądź nieuwzględnienia zgłoszonej reklamacji ma charakter ostateczny i powiadomienie osoby, która wniosła reklamację o wynikach postępowania reklamacyjnego, wyczerpuje tryb tego postępowania.
18.6. Niniejszy regulamin oraz regulaminy szczegółowe poszczególnych gier są dostępne na oficjalnej stronie internetowej Ligi pod adresem www.cybersport.pl i oficjalnej stronie partnera Ligi: www.heyah.pl
18.7. Do spraw nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowania odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Regulamin Counter Strike'a
1. Regulamin
1.1. Niniejszy regulamin jest jedynie uzupełnieniem regulaminu ogólnego ligi Heyah Cybersport.
1.2. Niniejszy regulamin, podobnie jak regulamin ogólny Ligi, obowiązuje wszystkich graczy Counter-Strike 1.6 zarejestrowanych w systemie.
1.3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzania poprawek do wszystkich regulaminów, również na wniosek graczy. Informacje o zmianach regulaminowych będą pojawiać się na stronach Ligi.
1.4. Organizatorzy są otwarci na wszelkie sugestie, propozycje zmian i nowe pomysły użytkowników Ligi. E-maile można wysyłać na adres: [email protected]
2. Fair play
2.1. Organizatorzy proszą o przestrzeganie zasad fair play - dzięki temu rozgrywka będzie przynosiła satysfakcje i radość wszystkim uczestnikom.
2.2. Najbardziej chwalebne przykłady czystego i uczciwego współzawodnictwa zostaną wyróżnione przez Organizatorów.
3. Rozgrywki
3.1. Tylko klany mają prawo uczestnictwa w rozgrywkach ligowch Counter-Strike ver. 1.6.
3.2. Każdy gracz klanu musi posiadać oryginalną wersję gry.
3.3. W Lidze obowiązuje najnowsza wersja gry z zainstalowanym ostatnim uaktualnieniem (patchem).
4. Serwery
4.1. Mecze rozgrywane są na serwerach ligowych wyposażonych w zabezpieczenia antycheaterskie (Valve Anti-Cheat Secure).
4.2. Serwery powinny być ustawione na MR-15 w zabezpieczonej wersji i z poniższymi zmiennymi:
mp_autokick 0
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.25
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 0
mp_falldamage 0
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 3
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 10
mp_fraglimit 0
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 6
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_logdetail 3
mp_maxrounds 15
mp_playerid 0
mp_roundtime 1.75
mp_startmoney 800
mp_timelimit 0
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 0
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_allowupload 0
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_maxrate 25000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sys_ticrate 10000
decalfrequency 60
pausable 1
log on
edgefriction 2
host_framerate 0
4.3. Jeśli oba klany się zgodzą, mecz można rozegrać z jednym pluginem. Szczegóły należy ustalić przed meczem i poinformować o tym Organizatorów.
4.4. Jeśli połączenie z serwerem nie jest stabilne, a różnica pingów jest zbyt wysoka, mecz należy przełożyć na inny termin bądź zmienić serwer ligowy.
4.5. Obserwatorzy mogą być obecni na serwerze za zgodą obu klanów w liczbie nie większej niż 3-4 osoby.
4.6. HLTV z opóźnieniem 120 sekundowym powinno być dostępne dla obu klanów.
5. Mecz
5.1. Każdy mecz fazy grupowej i pucharowej odbywa się na jednej mapie, wybranej przez Organizatorów w systemie MR-15 (15-rundowym).
5.2. Zestaw dozwolonych map:
- de_dust2
- de_inferno
- de_nuke
- de_cbble
- de_train
- de_cpl_mill
5.3. W meczu do wyboru są dwie frakcje:
- Terrorist Force (TF),
- Counter-Terrorist Force (CTF).
5.4. Na mapie klany muszą zagrać w obu frakcjach - zarówno TF jak i CTF.
5.5. O pierwszeństwie wyboru frakcji decyduje tzw. nożówka, czyli przedmeczowa walka na noże.
5.6. Zmiana frakcji następuje po rozegraniu 15 rund.
5.7. Każda runda trwa 1 min. 45 s.
5.8. Zwycięża klan, który wygra 16 rund.
5.9. Dozwolone są tylko i wyłącznie skrypty ułatwiające kupowanie ekwipunku i broni na początku każdej z rund.
5.10. Podczas meczu każdy członek drużyny jest zobowiązany do nagrywania dem i wykonywania screenshotów (musi je przechowywać minimum tydzień). Obowiązkowe są screenshoty z respawna z rzuceniem granatu dymnego przed drużyną. Niezbędne będą też screeny wykonane tuż po zakończeniu każdej rundy. W przypadku wychodzenia z serwera w trakcie meczu (reconnect) wymagane są kolejne screenshoty.
6. Zakazy
6.1. Zabrania się wykorzystywania błędów na mapie np. umieszczania bomb w miejscach, które uniemożliwiają jej rozbrojenie. Zachowania tego typu będą traktowane na równi z cheatowaniem (patrz: regulamin ogólny Ligi).
Następną ważną sprawą są ustawienia serwera meczowego, czyli tzw. config. To co najważniejsze to to, że system jaki będzie obowiązywał to MR15. Oto jego wartości:
Config serwera meczowego
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.25
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 0
mp_falldamage 0
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 3
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 10
mp_fraglimit 0
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 6
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_logdetail 3
mp_maxrounds 15
mp_playerid 0
mp_roundtime 1.75
mp_startmoney 800
mp_timelimit 0
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 0
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_allowupload 0
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_maxrate 25000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sys_ticrate 10000
decalfrequency 60
pausable 1
log on
edgefriction 2
host_framerate 0
Mecze grupowe amatorów odbywać się będą online 28, 29 i 30 października oraz 12 listopada. Zaś grupy profesjonalne mają eliminacje na lanie 5-6 listopada, a finał odbędzie się 5 grudnia. Życzę wszystkim powodzenia. Zapisało się 80 ekip, więc emocji nie zabraknie.