Informacje prosto z frontu!

Dostosuj

Informacje prosto z frontu!

Mam przyjemność zawiadomić państwa, że polska scena Battlefield 1942, doczekała się własnej ligi w clanbase! Sprawy związane z organizacją na swoje barki wzięli Yacub oraz Byczek Fernando, za co należą się im podziękowania. Pierwsze mecze zaczną się już niebawem, a w meczu inauguracyjnym zmierzą się, Team Enclave oraz Cus†om Players Squad. Każdy klan zobowiązany był do wybrania przedstawicieli, którzy wchodzą w skład,

hide_dot.gifRady Ligi


1. 3C - Red Devil Tin
2. CpS - Deec
3. Enclave - Cloonetrooper, Hunterkiller
4. FAD - Grigorij_pl
5. FS - Pol
6. Hussaria - Navy
7. MON.BF - Aleksandros, MCMT
8. ONZ - Garet Jax
9. PRGK-42 - EST, Byczek Fernando
10. PTS 1939 - Mari
11. SPQR - Marcin, Pancho
12. UKF - Dobrawek, BCJ
13. WCF - Lecho


Po długich obradach ustalono ostateczną wersję regulaminu, który jest zamieszczony poniżej.

hide_dot.gifLiga Polska - regulamin


1) Termin rozgrywek

Rozgrywki ligi zaczną się w momencie, gdy ostatnia polska drużyna zakończy swój udział w pucharze Open Cup. Dokładną datą rozpoczęcia rozgrywek jest 8 stycznia 2005. Do tego dnia wszystkie klany powinny potwierdzić chęć wzięcia udziału w Lidze i wystawić swoją listę graczy . O 21.00 odbędzie się losowanie i każdy z klanów powinien przedstawić listę map, które chce rozegrać z określonym klanem. Wszystkie klany muszą być zarejestrowane w Clan Base.

2) Sposób rozgrywek

Rozgrywki Ligi toczyć się będą systemem każdy z każdym, jeden mecz, po zakończeniu tej fazy uzyskana pozycja decydować będzie o miejscu w Lidze. Nie odbędzie się żadna dodatkowa faza rozgrywek.

2) Określenie składów drużyn i ewentualnych zmian w składach podczas rozgrywek

Każdy klan przed przystąpieniem do rozgrywek udostępni swoją listę graczy, wystąpienie w jednej z drużyn równa się zaakceptowaniu swojego wyboru. Po rozegraniu meczu w składzie określonego klanu nie ma możliwości zmiany tego klanu na inny. Możliwe jest dołączenie do klanu graczy, o ile wcześniej nie wystąpili w którymś z meczy ligowych.

3) Sposób rozgrywania meczów

Mecze rozgrywane będą według następującego systemu. Dwie mapy, na każdej z nich odbędą się dwie rundy. Po zakończeniu pierwszej rundy na mapie klany zamienią się stronami. Każdy z klanów wybierze jedną z map rozgrywanych podczas meczu. Każda z rund trwać będzie 20 minut i zaczynać się będzie od 100 % ticketów (200 dla każdej ze stron - poza niektórymi mapami typu Bulge czy Omaha, gdzie twórcy gry dla jednej ze stron przewidzieli inną ilość ticketów. Pozostałe reguły pozostaną zgodne z regułami meczy rozgrywanych w Clan Base Battlefield Conquest.

4) Drużyny

Ilość zawodników w każdej z drużyn określono na dziesięć. Jeżeli w umówionym wcześniej terminie jedna z drużyn nie stawi się w składzie minimum ośmioosobowym, mecz uznany będzie za przegrany przez tę drużynę. Podczas meczu możliwe są zmiany w drużynach. Czas oczekiwania na drużynę przeciwnika określa się na 15 minut po umówionym czasie, w ciągu tych piętnastu minut drużyna, która spóźnia się na mecz, powinna skontaktować się drużyną przeciwną. Dodaje się również 15 minut czasu od momentu skontaktowania się na stawienie się całej druzyny, mającej grać w meczu na serwerze na którym ma odbyć się mecz.

5) Wybór map do całości rozgrywek

Dostępna jest następująca lista map, na których toczyć się będą rozgrywki.

Bocage, Battle of Midway, Battle of the Bulge, El Alamein, Gazala, Guadanalcanal, Invasion of the Philliphines, Ivo Jima, Kcharkov, Kursk, Liberation of Caen, Omaha Beach, Operation Aberdeen, Operation Battleaxe, Operation Market Garden, Stalingrad, Tobruk, UN_Berlin, Wake Island, Dukla Pass v2.

6) Sposób wybierania map do poszczególnych meczów

Każdy klan przed przystąpieniem do meczu wybiera jedną z map.
Podczas trwania pierwszej rundy każda z map może być wybrana przez każdy z klanów tylko jeden raz. Jeżeli dojdzie do sytuacji, że w określonym meczu jedna mapa będzie rozgrywana cztery razy, należy przed meczem określić, która runda będzie homerundą dla każdego z klanów.

7) Szczegółowe zasady rozgrywania meczów

Basecamping, ostrzał nieprzejmowalnych flag i lotnisk oraz airlock jest dozwolony. Jednakże właściwie jednogłośnie podjęliśmy decyzję, że wjeżdzanie na nieprzejmowalne flagi przeciwnika ciężkim sprzętem czy atakowanie tych flag piechotą uznajemy za niezbyt honorowy sposób na osiagnięcie sukcesu. Widzowie (spectators) są dopuszczeni tylko za zgodą obydwu klanów. Do każdego z meczów zostaną wyznaczeni sędziowie, chyba że klany dojda do porozumienia, że mecz może odbyć się bez udziału arbitrów.

8) Punktacja za mecze

Podczas każdego z meczów do podziału będzie 7 punktów, decydujących o miejscu w tabeli. Za zwycięstwo w meczu na małe punkty (tickets) przyznane zostaną 3 punkty. Za zwycięstwo w każdej z czterech rund składających się na mecz przyznane będzie po 1 punkcie.
O pozycji w tabeli decyduje liczba punktów. W razie takiej samej ilości punktów o pozycji decyduje zwycięstwo w bezpośrednim meczu jednej z drużyn, mających tę samą ilość punktów.
W przypadku remisu podczas jednej z rund, punkt który jest przyznawany za zwycięstwo na danej mapie, otrzymuje drużyna, dla której nie jest to homemapa.
W przypadku wycofania się któregoś z klanów, automatycznie anulowane są wszystkie mecze z jego udziałem, wraz z punktami jakie inne klany uzyskały po meczu y z klanem wycofującym się.

9) Sposób rozwiązywania konfliktów

Wszelakie konflikty pomiędzy dwoma klanami rozstrzygane będą w następujący sposób. Klany zainteresowane rozstrzygnięciem przedstawią swoje racje przed Radą Ligi poprzez swoich przedstawicieli w niej. Na czas dyskusji przedstawiciele zainteresowanych klanów opuszczą miejsce dyskusji. Rada podejmie decyzję większością głosów. Decyzja Rady jest ważna w momencie, gdy jest w niej minimum 66 % jej członków.

10) Terminarz rozgrywek i wybór map

Terminarz rozgrywek zostanie podany przez Radę Ligi przed rozpoczęciem rozgrywek. Rozgrywki toczyć się będą w systemie kolejek ligowych. Każdy z klanów rozegra jeden mecz w tygodniu, chyba że nieparzysta ilość klanów spowoduje, że z terminarza wynikać będzie przerwa w rozgrywkach. Rada wyznacza terminy meczy na określony tydzień, pozostawiając zainteresowanym klanom swobodę w wyborze dnia i godziny meczu. W przypadku braku porozumienia Rada wyznaczy termin spotkania obydwu drużyn. Tydzień w rozumieniu Ligi trwa od poniedziałku do niedzieli. Pierwszy tydzień rozgrywek rozpoczyna się 10 stycznia 2005r. Każda z drużyn ma prawo do jednorazowego (podczas trwania Ligi) wykorzystania tzw. "wildcard". W dowolnym momencie przed umówionym terminem meczu może przełożyć ten mecz bez podawania przyczyn na inny termin, podlegający dalszym ustaleniom pomiędzy zainteresowanymi klanami, nie dłuższy niz siedem dni od momentu użycia "wildcard".

11) Admini (sędziowie)

Lista adminów zostanie udostępniona przez Radę Ligi. Kandydatem może być każdy z graczy Battlefield 1942, choć jego kandydatura zostanie przegłosowana przez Radę Ligi. Wybór admina na mecz nastąpi na zasadach CB. Każda z drużyn ma prawo do odrzucenia admina wyznaczonego przez zasady CB.


Klany zdążyły już zadeklarować, na jakich mapach mają zamiar się zmierzyć. Należy zwrócić uwagę na to, że wybór map był bardzo istotny i ostatecznie może zadecydować o lokacie w lidze. Znany także jest już terminarz spotkań. Na pierwszy ogień ruszą na siebie nowicjusz, czyli CPS i doświadczone enclave. Mecz z pewnością przyniesie wiele emocji.

Pragnę jeszcze przekazać Wam prośbę organizatorów, o dokonywanie wyzwań poprzez system ClanBase, aby ułatwić im pracę.

A prawdziwych fanów serii Battlefield, zapraszam do Poznania, na LanParty organizowane przez pana mcmt. Termin imprezy, to 19-20 lutego 2005. Arenę rozgrywek będzie stanowić klub internetowy e24, a nagrody organizuje EA Polska. Po więcej szczegółów zapraszam tutaj.


Battlefield.pl

KomentarzeKomentarze

  • Nor

    #0 | Nor

    2005-01-11 18:53:00

    Go, go ONZ :)
  • *Jaras

    #0 | Zemsta Pana Franka

    2005-01-11 18:53:32

    Gl, HF =] Nor, jak tam realizacja mojego nikczemnego planu :P
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2626 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie