HLC NFS:C - znamy już regulamin

Dostosuj

HLC NFS:C - znamy już regulamin

Nareszcie wiemy na jakich zasadach odbywać się będzie liga Need for Speed: Carbon, która już wkrótce wystartuje w ramach Heyah Logitech Cybersport. Jak dowiadujemy się ze strony internetowej ligi HLC, administratorem odpowiedzialnym w tym roku za rozgrywki NFS jest Jarosław 'TFCCrazy' Niedziałkowski - osoba, która ma już na koncie sędziowanie turniejów NFS podczas PGA 2006 i ESWC Poland 2007. Dla Jarka adminka to nic nowego, więc możemy być pewni pełnego profesjonalizmu prowadzonych przez niego rozgrywek.

Przyjrzyjmy się teraz regulaminowi ligi Need for Speed: Carbon, a prezentuje się on tak:

hide_dot.gifRegulamin

  1. Warunki wstępne

    1.1 Turniej Need For Speed: Carbon odbywa się w ramach Ligi Heyah Logitech Cybersport (HLC)
    1.2 Faza online ma za zadanie wyłonienie ośmiu graczy, którzy spotkają się podczas wielkiego finału HLC.
    1.3 Do udziału w Lidze konieczna jest rejestracja na stronie.
    1.4 Wymagana jest oryginalna gra oraz aktualnie dostępny patch (1.3 na chwilę obecną).
    1.5 Każdy gracz powinien posiadać EA Member Account, które umożliwia grę w trybie online.
    1.6 Każdy z graczy biorących udział w turnieju powinien posiadać jeden z wymienionych sposobów kontaktu:
    - Gadu-Gadu
    - Skype
    - IRC

  2. Zasady turnieju

    2.1 Część offline odbywa się w dwóch fazach: grupowej i pucharowej.
    2.2 W fazie grupowej rozgrywki odbywają się grupach pięcioosobowych, natomiast same mecze odbywają się w systemie 1vs1.
    2.3 Rozgrywki odbywają się w dwóch rundach: mecz i rewanż.
    2.4 Każdy mecz będzie odbywał się na trzech wylosowanych trasach przed daną kolejką spotkań w lidze.
    2.4.1: Trasy obowiązujące podczas turnieju:
    - North Broadway, Brooks Street, Ocean View, Dover Street, Beachfront, Skyline Avenue, Kempton Docks.
    2.5 Administrator ustala ramowy harmonogram rozgrywek, natomiast poszczególni gracze ustalają dokładne terminy, które muszą następnie zgłosić administratorowi turnieju.
    2.6 Po każdym zakończonym wyścigu obaj gracze zobowiązani są do zrobienia screenshotów wyników i przesłania ich pod wskazany adres.
    2.7 Za wygrany mecz przysługuje jeden punkt, za przegrany zero punktów.
    2.8 Osobie, która nie stawi się na meczu zostaje przyznany walkower, 3 walkowery są równoznaczne z dyskwalifikacją.
    2.9 W przypadku sporów i niejasności pomiędzy graczami dopuszczalna jest możliwość uczestnictwa admina jako obserwatora meczu.

  3. Dodatkowe ustawienia gry

    3.1 Dopuszczalne są modyfikacje wizualne oraz tuning wewnętrzny (silnik, skrzynia itp.).
    3.2 Pojazdy mogą być modyfikowane przed każdą trasą.
    3.3 Używanie Audi Le Mans oraz Corvette (w każdej postaci) jest zabronione.
    3.4 Ilość okrążeń: 4.
    3.5 Ilość graczy podczas wyścigu: 2.
    3.6 NOS: Wyłączony.
    3.7 Detekcja Kolizji: Wyłączona.

  4. Rozłączenia

    4.1 Wszelkie utraty połączenia spowodowane przez czynniki niezależne od gracza (utrata połączenia internetowego/zasilania/awaria sprzętu PC) jest podstawą do powtórzenia wyścigu przy wyrażeniu zgody przez graczy, w przypadku braku porozumienia wynik zostaje ustalony na korzyść gracza, który pozostał w grze.

  5. Cheaty, trainery i Bugi

    5.1 Wszystkie formy stosowania jakichkolwiek cheatów (kodów), trainerów lub wykorzystywanie bugów, jest całkowicie zabronione. Nie dostosowanie się do tej zasady skutkuje nałożeniem punktów karnych na zawodnika, a w przypadku wystąpienia takiej sytuacji po raz drugi natychmiastową dyskwalifikacją. Ilość nałożonych punktów karnych zależy od organizatorów turnieju, którzy rozpatrują dany przypadek.

  6. Sytuacje nieprzewidziane

    6.1 W przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianej w regulaminie decyzję podejmuje administrator turnieju.

  7. Organizatorzy

    7.1 Organizatorem Ligi jest Heyah Logitech Cybersport


Zorientowani w temacie zauważą pewnie kilka różnic, pomiędzy regulaminem HLC, a zasadami jakie obowiązują na WCG, czy też w lidze ClanBase. Nie będę ich tu opisywał, ponieważ jestem do nich sceptycznie nastawiony, a news straciłby przez to na obiektywności. Miejmy nadzieję, że Crazy wie co robi i w tym roku będziemy świadkami równie emocjonujących rozgrywek, jak to miało miejsce w sezonie ubiegłym.

Cybersport.pl

KomentarzeKomentarze

  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2007-05-17 11:24:41

    Punkty karne za cheaty, ban imo...
  • gorylekto

    #0 | gorylekto

    2007-05-17 15:59:19

    dlaczego nie mozna uzywac corvetty ?
  • El_Matador_SSJ

    #0 | Matador

    2007-05-17 16:21:10

    bo korweta nie jest pro i jezdzi sie nia po scianach :)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4567 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie