HLC & AA po pierwszej rundzie
W Czwartek zakończyła się pierwsza runda playoff America’s Army w Lidze Heyah Ligitech Cyberpost. Do 16 meczów przystąpiły 32 najlepsze drużyny zaklasyfikowane z fazy grupowej. Świadkami zaskakujących meczów nie byliśmy, faworyci bezwzględnie pokonali swoich przeciwników na obu mapach. Trzeba jednak przyznać, że z niecierpliwością czekaliśmy na wyniki dwóch meczów drużyn Wildy D-Link, dlaczego?
Otóż zespół Wilda #1 pozbawiony został dwóch zawodników, a Wilda #2 jednego, przez Administrację która nałożyła takową karę za używanie trzech medyków w pucharze 6on6. Jednak ta przykra kara nie przyczyniła się do braków kadrowych w meczu. Obie drużyny przystąpiły do swoich spotkań w pełnych składach i bezboleśnie pokonały swoich przeciwników. Ci pierwsi pokonali -altered elements-15:3, a drudzy 11:5 QuietAngels, tym właśnie sposobem obie Wildy awansują do kolejnej rundy Koszyka Wygranych.
Jedynym meczem który mógł trzymać w napięciu, a samych jego uczestników w poważnym zaniepokojeniu o swój byt, mogło być spotkanie Music-On. Team i Amatorzy Taniego Wina. Większość osób za swojego pewniaka obstawiała tą pierwszą drużynę, niestety mecz na mapie SF Hospital zakończony został poważną porażką, bo aż 2:6. Jednak Muzykalny zespół obudził się na drugiej mapie jaką były piaszczyste tereny Inurgent Camp. Na IC nie pozwolili nawet złapać tchu Amatorom tanich alkoholi, wynik obu meczów 8:8. Dogrywka odbyła się na Urban Assault, na tej mapie lepszymi okazali się Amatorzy i tym samym wyeliminowali do Koszyka Przegranych zespół Music-On.
Opis Map
Na obu mapach mecze rozgrywane były w ośmiorundowym scenariuszu, po cztery rundy na każdą ze stron. Mapa Insurgent Camp położona jest pomiędzy piaszczystymi górami. Głównym celem drużyny Assault startującej z dworu jest przedostanie się przez piaszczyste tereny i śmigające granatniki do budynku Defense, który skrupulatnie osłania dwa komputery położone na dwóch krańcach budynku. Jeden znajduje się na pierwszym piętrze, a drugi pod ziemią. Drużyna atakująca aby wygrać rundę musi zdobyć tylko jeden z nich. Różne drużyny grają różnie po stronie atakującej, jedni wolą w trzech atakować dolny komp, inni górny, lecz taktyka w obronie zazwyczaj jest taka sama.
Rozegrane Mecze
1 SZWADRON 7 PULKU ULANOW [14] vs. [2] Unforgiven
Team conception [12] vs. [4] Legia Cudzoziemska
4th Reconnaissance Platoon [3] vs. [13] -eQuilibrium
make some noise [13] vs. [3] First Line Soldiers
VAMPIRES [4] vs. [12] memento eu
Black Panthers [15] vs. [1] People over League
memento [12] vs. [4] Grupa Szturmowo Destantowa Orlik
Team Virtual [12] vs. [4] 75 Pułk Piechoty
Music-On. Team [8] vs. [9] Amatorzy Taniego Wina
Guerrilla Fighters [13] vs. [3] PolskieOdzialySzturmowe
QuietAngels [5] vs. [11] Wilda D-Link #2
Wilda D-Link [13] vs. [3] -altered elements-
First Polish Battalion [7] vs. [9] strefa24_pl
SHOGUN [0] vs. [0] CHROME
iMPLEMENTATiON FORCES [12] vs. [4] First Navy Battalion
Jak widzimy wreszcie koniec z wakacyjnymi walkowerami, choć wszystko przed nami w drugiej rundzie jak i w tej która do końca się nie zakończyła, gdyż mecz CHROME vs. Shogun nie został rozegrany. Jednego jesteśmy pewni, że nie wiemy jak się ten mecz zakończy. Dlatego z tego miejsca życzę wszystkim 32 drużynom powodzenia w kolejnej rundzie na czterech różnych mapach. Miłej zabawy!
FragOut!
#0 | Nor
2007-09-08 15:13:43
#0 | Dged
2007-09-08 15:49:13
Ostatni meczyk uznany, jako zwycięstwo przez walkower Shogun\'ów zgodnie z wolą wszystkich zainteresowanych graczy i drużyn. Admini stanęli na wysokości zadania :]
#0 | Exil
2007-09-08 17:06:45