Hellgate: London gotowy!
Kolejny tytuł oficjalnie wykorzystujący DX 10 niebawem ujrzy światło dzienne. Firmy Electronic Arts, Namco Bandai Games oraz Flagship Studios ogłosiły zakończenie prac nad grą "Hellgate: London". Premiera tytułu w Stanach Zjednoczonych będzie miała miejsce już 31 października, by kilka dni później (dokładnie 2 listopada) zadebiutować na europejskim rynku. Warto nadmienić iż część programistów pracujących nad owym projektem wywodzi się ze studia - Blizzard Entertainment mającego na koncie takie hity jak seria: Diablo, Starcraft czy Warcraft.
Gra jako jedna z nielicznych jak dotąd ma wykorzystywać dobrodziejstwa DX 10, jednak różnice pomiędzy trybami DX 9 a DX 10 są bardzo marginalne, screeny porównawcze znajdziecie na stronie Voodoo Extreme. Akcja Hellgate będzie się rozgrywać w niedalekiej przyszłości, miejsce akcji to Londyn miasto opętane przez liczne demony i inne kreatury o iście diabelskim pochodzeniu.
Zainteresowani, chcący wczuć się w londyńskie klimaty nieodległej przyszłości mogą pobrać demo o wielkości 1,46 GB. Wersja demonstracyjna daje możliwość wyboru dwóch spośród sześciu dostępnych w pełnej wersji gry klas postaci: „mistrza ostrzy” (blademaster), specjalisty od walki mieczem i efektownych starć bronią białą bądź „strzelca” (marksman), eksperta od walki z dystansu.
Screeny z gry
Wydawca gry, firma Electronic Arts przybliża wizję nowego tytułu: "Hellgate: London" to połączenie gier RPG z programem FPS, "zapewniające praktycznie nieskończony czas rozgrywki dzięki dynamicznie generowanym poziomom, przedmiotom, przeciwnikom oraz wydarzeniom".
Dodam także, że podczas grania pobierane są dane o komputerze gracza i wysyłane do wydawcy programu. Jakiś czas temu było głośno o tym procederze i nie wszystkim graczom spodobał sie ten pomysł. Producenci będą mieć wgląd w skład podzespołów oraz aplikacji, z których korzystamy. Z zebranych informacji korzystać może EA oraz firmy, którym dane te udostępni. Tłumaczeniem wydawcy gry jest chęć dopasowywania kolejnych tytułów do potrzeb graczy oraz ich komputerów.
Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie poświęconej grze Hellgate: London.
PC Lab
#0 | cOw.
2007-10-19 17:38:06
#0 | Domi
2007-10-19 17:51:04
#0 | b3d
2007-10-19 17:55:50
tym fps tez bym sie mocno nie sugerowal bo ta gra to mieszanka mmo i hack&slash z naciskiem na to drugie. czyli mobki maja 1 hitboxa wlasciwie same sa jednym wielkim hiboxem.
gierka obsluguje dx10 i naprawde dobrze sie prezentuje, ale mozna tez pograc na slabszych maszynkach choc nie nastawial bym sie na granie na grafie slabszej niz gf6600 i odpowiednikach.
ogolnie jest top mieszanka pomyslow z diablo (goscie ktorzy to zrobili czyli FSS - Flagship Studio to typki z blizzarda odpowiedzialni wlasnie za diablo) guild wars (swiat w instancjach) i kilku inny gier tego typu
podsumowujac duzo zombiakow i obcych do pochlastania w ciekawym otoczeniu.
ja jestem juz uzalezniony (preorder etc)
jak ktos ma jakies pytania a niechce mu sie szukac to walcie smialo odpowiem na tyle ile bede mogl ^^
od oficjalnej strony bardziej polecam
www.hellgateguru.com
#0 | Devorin
2007-10-19 18:15:58
#0 | b3d
2007-10-19 18:23:11
#0 | tobster
2007-10-19 18:43:51
#0 | b3d
2007-10-19 18:52:33
proponuje tutaj poogladac
Screeny HGL
#0 | Devorin
2007-10-19 19:07:26
[url ]www.esports.pl[/url ]
[ url=http://www.esports.pl]eSports[/url ]
#0 | b3d
2007-10-19 19:18:22
#0 | b3d
2007-10-19 19:49:11
#0 | meribo
2007-10-19 20:12:11
#0 | b3d
2007-10-19 20:51:26
#0 | con~
2007-10-20 19:47:34
@12: to sa dwa zupelnie inne typy gry. dwie rzeczy, ktore je lacza, to to, ze gra sie w nie przez internet i obie _probuja_ byc mmorpgami.
#0 | MateoMartinezz
2007-10-20 20:24:17
#0 | b3d
2007-10-20 22:02:50
btw hgl nie probuje byc mmorpg... bo jest typowym cRPG lub jak wolisz hack&slash a to duza roznica
#0 | con~
2007-10-21 16:30:27
Co do tego, ktora gra czym jest, lub czym byc probuje, ale nie jest... Oba tytuly staraja sie udawac MMO, ale nimi nie sa, mimo ze tworcy na sile obie gry reklamuja jako MMO wlasnie, (a ma to na celu sciagniecie wiekszej liczby osob, bo MMOG-i sa na topie tak jakby). Sa, dokladnie tak jak GW, sprytnym polaczeniem graficznego chata z paro- (max parunasto-) osobowymi pokoikami. Tu i tu mamy outposty mieszczace ograniczona liczbe osob, w ktorych mozemy rozmawiac z innymi graczami, handlowac, brac questy itd., i po uzbieraniu wszystkich questow i equipmentu przechodzimy do w/w paroosobowego pokoiku (vide gry/serwery w Diablo 2 chociazby), gdzie nie spotkamy nikogo poza czlonkami naszej druzyny (lub ewentualnie takze czlonkow druzyny przeciwnej, w przypadku Fury)... A male pokoiki i graficzne lobby jeszcze tych gier MMORPG-iem nie czyni. Ciezki temat, szczegolnie w czasach, gdy e-spece staraja sie kazda gre z community skladajacym sie z kilku+ tysiecy graczy zaklasyfikowac jako MMO...
#0 | b3d
2007-10-21 20:32:51
PVP
Players can both duel and elect to enter free-for-all PvP Mode. To duel, a player invites the person they wish to duel into a group, and heads into an adventuring area. Duelers, then right-click on the portrait of the person they wish to duel and select the Duel option from the displayed list. Dueling can only take place outside of Underground hubs.
Players can also choose to enter into PvP mode which means they can be attacked and harmed outside of Underground hubs by anyone else that has chosen to enter PvP mode.That is, those in PvP mode, must always be ready for PvP. This is a way to have wide-ranging free-for-alls, or create your own \'friendly-fire\' way of playing the game.
reszta zmian ktore mogly ci umknac pod tym naprzyklad linkiem
btw gdyby prtzeczytal uwaznie mojego posta to bys zauwazyl ze wlasnie napisalem ze hgl to hack&slach lub cRPG a nie mmo tak jak usilnie probujesz twierdzic ze ja tak uwazam.
#0 | con~
2007-10-21 21:44:36
Co do ostatniego zdania (?), to nie wiem za bardzo ocb, bo ja nigdzie nie twierdzilem (tym bardziej usilnie), ze ty uwazasz, ze HGL to MMO... To byla tylko taka mala dygresja, porownanie obu tytulow oraz informacja dla nieswiadomych, dlaczego zaden z nich nie kwalifikuje sie do miana MMORPG.
#0 | b3d
2007-10-22 00:00:12
co do testowania, owszem mogli by to potestowac w publicznej becie choc mozliwe ze robili to ich wewnetrzni beta testerzy
tak czy inaczej jest gierka dobra, ale jak wiadomo kazdy dobry pomysl mozna zepsuc choc mam nadzieje ze w tym przypadku tak sie nie stanie
co do reszty no to sie nie zrozumielismy ^^
pozyjemy zobaczymy ^^ je tam zostalem fanboyem tej gry i FSS :P