Half-Life wciąż żywy !

Dostosuj

Half-Life wciąż żywy !

Jak informuje PlanetQuake.net, ukazał się nowy film, na którym gracz Counter-Strike'a, Tobias "Dopefish" Lundmark pokazuje jak przejść grę Half Life w zaledwie 51 minut! Produkcja robi naprawdę spore wrażenie, gdyż całość opiera się głównie na umiejętnośći szybkiego przemieszczania się oraz znakomitej znajomości poszczególnych miejsc w grze. Dokładny czas wynosi 51:09 i jest oficjalnym światowym rekordem. Polecam !

dots3.gifKomentarz autora (w języku angielskim)



I've been speed-running since QdQ was formed back in those good 'ol days. I've been thinking about speed-running various games and one of them have been half-life, the only problem is, there isn't really a way to judge exactly at what time one finish the game. When I saw -think.circle- running like his mom was on fire in the first speed-run ever released for half-life, I knew I had to redo his run, and I did with a 5 minutes and 30 seconds improvement. I thought it was quite impressive for being the second time I played thru half-life. :D

Well, by the time I released my speed-run, I've already found out some new tricks that would save me a minute or two, and then people started messing me about new shortcuts I've never heard of, real good ones too. So this movie is already outdated imho and a new one will probably be done shortly, the problem is I'm going thru my 12th year in school, and therefore having some serious load of home-work to do first. ;)

Even if I did such an great speed-run, I still think -think.circle- is the better one, because once one have done it before you, it's always easier to improve it afterwards. For all the people thinking I'm using a cheat, well I can't say much about that because I ain't which can be shown by my recorded demos. And for those accusing me for using a bunny jump script, I actually don't, I just use +jump on my mwheel and then time the jumps when I land.

The last thing I wanted to say is that this movie was meant as a speed-run, I wanted to do a record. Well hopefully we will get a speed-running mod for half-life which sets static saving points and a community around speed-running for half-life will be formed. I would love to have -think.circle- on my speed-running team. Maybe a half-life done double quick with the mod Sven Co-op? :)


dots3.gifŚciągnij - mirrory


Wysoka jakość 800x600, 650 MB, format WMV
Słaba jakość, standardowa rozdzielczość -320x240, 196 MB (Wymaga kodeków DivX
Dema, użyte w filmie, 55 plików, wymagają zainstalowanego Half-Life v1.1.2.0


PlanetQuake.com

KomentarzeKomentarze

  • RedruM

    #0 | RedruM

    2004-05-29 00:31:19

  • skq

    #0 | skq

    2004-05-29 00:40:36

  • BG[BlackGuy]

    #0 | BlackGuy

    2004-05-29 10:29:19

  • ulr!ch

    #0 | ulr1ch

    2004-05-29 13:24:49

  • OnliNE

    #0 | P@sta San | oFF

    2004-05-29 13:36:58

  • vader

    #0 | vdr

    2004-05-29 13:39:56

  • -mess-

    #0 | -mess-

    2004-05-29 18:01:29

  • vader

    #0 | vdr

    2004-05-29 23:22:42

  • Nor

    #0 | Nor

    2004-06-26 19:07:09

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4143 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie