Finał NationsCup IX już dziś!
Już dziś wieczorem prawdopodobnie rozegrany zostanie wielki finał tegorocznego pucharu narodów ClanBase Q3 TDM NationsCup IX. W pojedynku o złoto i tytuł ostatniego mistrza Q3 TDM na Starym Kontynencie zmierzą się oczywiście prowadzona przez parę lecho / sting reprezentacja Polski oraz drużyna narodowa Szwecji pod opieką b0tla. Dlaczego prawdopodobnie? Niestety od dwóch dni nie udało nam się złapać na IRCu kapitana Skandynawów i nie mamy potwierdzenia czy Szwedzi pojawią się dzisiejszego wieczoru. A jak pamiętacie, z umowy zawartej pomiędzy selekcjonerami obu ekip wynika, że jeżeli Skandynawownie nie uzbierają składu na dzisiejszy wieczór, to mecz zostanie przełożony na inny termin.
Miejmy jednak nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i dzisiejszego wieczoru będziemy mogli prześledzić to pasjonujące wydarzenie. Spotkanie będzie można oczywiście obejrzeć na GTV (adres poniżej), a osoby nie mające możliwości uruchomienia Quake'a zapraszam na eSports.pl, gdzie będziemy na bieżąco podawać wyniki. Trzymamy kciuki za TeamPoland!
Szwecja [ 3 : 1 ] Polska |
x |
Składy: |
Szwecja: Kick3r, kruse, labur, Zonic |
Polska: uksz, Sh1eldeR, eQuador, zik / p0gr0m |
x |
Data: 09.04.2006 r. |
Godzina: 21:00 |
GTV: hunter.splatterworld.de |
Scorebot: #cbnations.q3 / #team-pol.q3 |
x |
227:217 q3dm7 (screen) |
142:127 ospdm5 (screen) |
83:114 q3dm14tmp (screen) |
191:175 pro-q3dm6 (screen) |
UPDATE:
22:57: Pojedynek na pro-q3dm6 zakończony. Niestety szwedzka hegemonia nie została przerwana, ponieważ to Szwedzi wygrywają na tej, ostatniej mapie w ostatnim NationsCupie w Quake'a 3. Wynik finału to 3 do 1.
Good game!
22:23: Uważana za najlepszą mapę Polaków - q3dm14tmp została rozegrana jako trzecia i być może byłaby decydującą gdyby nie fantastyczne quadruny Uksza i Shielder'a w 11 i 13 minucie :) Przez całe spotkanie Polska kontrolowała Quada i skutecznie odbijała sektor Yellow Armor i Red Armor, aby ostatecznie wygrać 114:83. Jako czwartą, obejrzymy pro-q3dm6, na której zamiast zika zobaczymy p0gr0ma.
21:54: Szwedzi wybrali Ospdm5, na której natychmiast wyszli na ok. dwudziesto fragowe prowadzenie. Jednak Polacy postanowili tak łatwo nie oddawać wygranej na tej mapie i gdy na zegarku widniały cyferki 13:30 a miły głos spikera powiedział "Teams are tied" wynik wynosił 90:90. Kilka minut później Polska wyprzedzała Szwecję o kilka punktów (to w większości zasługa ShieldeRa), lecz gracze z północy obronili sektor Quada i Railguna w końcówce i to oni wygrywają drugi pojedynek. Teraz grana będzie q3dm14tmp. Go Team Poland!
21:26: Wybór pierwszej mapy należy do naszej reprezentacji, chłopcy z Team Poland wybierają q3dm7. W ciągu pierwszych pięciu minut wychodzimy na prowadzenie, ok. 20 fragów, ale już w połowie meczu wynik wynosi 100:100. Zik gra jak natchniony nabijając kolejne fragi, ale to nie wystarczyło aby wygrać pierwszy pojedynek. W ostatniej minucie Szwedzi "odskakują" na 10 fragów i ostatecznie zwyciężają 227:217. Teraz grana jest ospdm5. Zapraszamy na GTV: hunter.splatterworld.de!
ClanBase Q3 TDM NationsCup IX; TeamPoland
#0 | Sh1eldeR
2006-04-09 23:30:30
Btw. dobrze kouczowales.
#0 | d00mer
2006-04-09 23:33:21
#0 | Sh1eldeR
2006-04-09 23:45:16
A ja od czwartku nic nie gralem (wyjechalem) i nawet jednego meczu rozgrzewki nie zagralem, doslownie zapier****** do Poznania pociagiem euro city zeby zdarzyc na mecz.
Mysle ze ta motywacje i chec walki bylo widac w meczu, tak w moim przypadku jak i kazdego jednego czlonka TP. Kazdy gral final w innym celu niz w poprzednim sezonie, przez co bylo - mam nadzieje - ciekawiej. A ostatecznie drugie miejsce takie najgorsze nie jest ;-P
#0 | caNel
2006-04-09 23:46:18
#0 | vdr
2006-04-09 23:50:49
potem 30 sekundowy flood na gtv :D
#0 | vdr
2006-04-09 23:51:20
#0 | coolfon
2006-04-10 00:24:23
#0 | cwirek
2006-04-10 07:25:46
#0 | MaSa_MaS | off
2006-04-10 09:12:42
#0 | coolfon
2006-04-10 11:24:00
#0 | voodoo|norad
2006-04-10 12:18:14
gj TP, jeden z lepszych meczy jakie sie odbyły :-)
#0 | uksz
2006-04-10 12:54:44
Wiem doskonale ze kazdy z nas staral sie jak mogl i wyciskal z siebie siodme poty, ale nie ma co narzekac, przegrywalismy mapy max 20 fragami co swiadczy chyba o tym ze mecze byly dosc wyrownane, napewno szwedom pomogly ich polaczenia internetowe bo przy dosc wyrownanych pingach napewno mieli lepsze MS, ale i tak jestem z was bardzo dumny ;D kazdy odwalil kawal dobrej roboty no i nie zapominajmy ze wielka pomocna dlon przylozyl do tego takze nasz coach kab000000m :D
Szkoda ze zabraklo zika na ostatniej mapie , no ale jego postepowanie pozostawie tu bez komentarza :o
Niestety troche NIEFART nam sprzyjal, ale walczylismy do konca, no przynajmniej wiekszosc z nas (co nie zik ? )
W ogole to niechce mi sie tu juz nic pisac :D
good job i do zobaczenia kiedystam ;]
pozdro 4 all
#0 | freak
2006-04-10 14:06:24
#0 | atix
2006-04-10 15:22:06
#0 | zik
2006-04-10 15:44:28
#0 | -mess-
2006-04-10 15:55:51
to moja wina, wiec nie masz prawa slowa mu powiedziec nawet.
#0 | Sh1eldeR
2006-04-10 16:13:54
Daleki bym byl od stwierdzenie, ze dostanie na jakiejs mapie 191:175 grajac przeciwko najlepszemu na niej teamowi (na calym swiecie), oznacza ze \'nie umiemy tam grac\' :q.
Ale OK, kazdy moze miec na ten temat wlasne zdanie ;-D
#0 | Sh1eldeR
2006-04-10 16:16:11
#0 | floyd76
2006-04-10 16:32:59
Gratuluje postawy(poza jedna osobą) i dzięki za widowisko.
#0 | voodoo|norad
2006-04-10 17:26:13
Shielder - przyzwyczaj sie, atix taki zawsze jest ;q
#0 | atix
2006-04-10 17:34:17
#0 | Simplus|baal
2006-04-10 17:39:51
Wydaje mi sie ze at1xowi chodziło o to że nigdy na dm6 ze se. nie wygralismy chodź może sie myle.Ale on ma racje dm6 nie umiemy grac bo za kazdym razem dziwiłem sie czemu quad biegnie na ya zamiast z reszta na ra ale cóż.
Zeek nie opłaca ci sie sprzedac tego sempa i kupic venica? 50 zł dopłaty. Chyba ze masz stary socket 754 to sory.
Co do dm7 ostatni quad byl zjebany ale bylo blisko szkoda ze tox mial lagi.
Kaboom czemu juz nie piszesz gg voodo: P moze zrobisz kolumne gg mess?:DDD
#0 | Sh1eldeR
2006-04-10 17:42:17
#0 | atix
2006-04-10 18:00:52
zgodze sie z toba ze nie mozna tej mapy wygrac kamperskimi zagraniami:D ;
trzymajac ciagle rg ,ya i asekurujac quada wcale nie trzeba miec ra i ladnie mozna zownowac przeciwnikow tylko trzebac wiedziec ,ze jesli chce sie panowac nad sektorem rg trzeba miec mostek ciagle aa unas o tym wiekszosc zapomina ;
aimowo mysle ,ze bylismy lepsi od szwedow w tym nc ,natomiast oni przewyzszali nas teamplayem na wiekszosci map;
jedynie co mnie zdziwilo ze polacy naprawde dobrze grali druzynowo na dm14 ,chociazby mecz z Francja naprawde bylem pod wielkim wrazeniem ;
pewnie jeszcze spory wplyw moglo miec na wynik lacze nasze:( jednak co by nie mowic Szwedzkie lacza sa stabilne tam nie ma skokow msow i nie traca pakietow ,a unas to norma ,ale i tak gg za podjecie walki
#0 | -mess-
2006-04-10 18:10:34
#0 | d00mer
2006-04-10 18:18:02
Cytat i gra uksza naprawde mi zaimponowały :D
Kaboom: czekamy na kolumienkę :D
#0 | Simplus|baal
2006-04-10 18:35:15
#0 | kaboom
2006-04-10 19:15:22
#0 | kaboom
2006-04-10 19:16:28
#0 | uksz
2006-04-10 19:49:33
wiec to jemu sie zjeby neleza a nie Tobie. Ty sie mogles tylko przyczynic do jego decyzji ale mimo wszytsko to on ją podjął.
EOT
#0 | Sh1eldeR
2006-04-10 20:13:36
Na dm14 to byl faktycznie taktyczny przeblysk. Gadalem z lechem wczesniej o mapach i wydawalo nam sie praktycznie od poczatku, ze powinnismy szukac wygranej wlasnie w taktycznej i stosunkowo wolnej grze - np. na dm14. Bardzo duze znaczenie mial tez TS (ziku dowodzil), no i rowniez kaboom duzo robil na kouczu.
Czy lacze mialo wplyw - trudno powiedziec. Ja mialem takie przypaly, ze mnie co jakis czas na ok. 2 sekundy lagowalo calkowicie. Nie wiem czy to serwer, czy moje lacze (w ogole to na poczatku mialem p2p wlaczone w tle, dopiero slave mi wylaczyl ;-D). To, ze szwedzkie lacza sa lepsze od naszych to zadna tajemnica, ale nie odczuwalo sie raczej masakrycznej przewagi pingu po ich stronie (dobra robota z wyborem serwera). Najwieksze znaczenie to to moglo miec na dm7 i dm6, totalnie ofensywnych mapkach. Z tego co slyszalem, na gtv bylo widac, ze bardzo czesto szwedzi wiali z 1-5hp. Mozliwe, ze gdyby ping byl lepszy, byloby to 0-(-4)hp ;). Trudno jednak powiedziec, czy to by zrobilo roznice - jak powiedzialem, ping nie byl az taki zly i nie wydawalo mi sie, zeby az tak dzialal na korzysc swe.
#0 | p1ter
2006-04-10 23:27:09
GW
#0 | lecho
2006-04-12 22:11:39