Excello w rozsypce. LRM ze sponsorem

Dostosuj

Excello w rozsypce. LRM ze sponsorem

Jeżeli ktokolwiek dotychczas miał wątpliwości, jaki klan StarCrafta dominuje na Półwyspie Iberyjskim, dzisiaj znikają one całkowicie. Menadżer xLo ogłosił, że zespół zostaje rozwiązany. Jednocześnie, jeden z najgroźniejszych rywali xLo, LRM, wszedł w skład profesjonalnego multigamingowego klanu firmowanego przez Szwedów z ID Gaming. Dołączy tam do już zwerbowanych ekip CS, WC oraz WoW.

To co miało być siłą portugalskiego zespołu okazało się jego główną słabością. Chińskie sławy, takie jak chociażby ChinaTTTT, nie mogły w pełni zabłysnąć na europejskiej scenie turniejowej. Z przyczyn technicznych, lag chińskich graczy był na tyle duży, że rzadko które mecze xLo mogło odbyć w pełnym składzie. Przysłowiowym "gwoździem do trumny" bez wątpienia okazały się ostatnie półfinałowe i finałowe spotkania turniejowe pomiędzy xLo a LRM właśnie. Na trzy mecze w ciągu dwóch dni zespół Bartara mógł całkowicie rozegrać tylko jedno, przegrane zresztą. Sam menadżer mówi również o tym, że stracił motywację i chęć do dalszego prowadzenia profesjonalnego zespołu. Stwierdził przy tym, że ostatnimi czasy scena SC wygląda bardzo chaotycznie i jest źle zorganizowana. Co zatem z przyszłością xLo? Odpowiedź znajdziecie we fragmencie oświadczenia Bartara:

"We can no longer have the perfection i want in every aspect of my projects. So, i have decided to change the team's philosophy. We will no longer aim for the top but rather play for personal entertainment. The current roster will be released and team will be transformed into a clan of guys seeking only pure gaming fun instead of money or a gaming career. Sadly, we will leave the Excello organization as we will no longer be able to fullfill their expectations."


Możemy się spodziewać zatem, że Excello pojawi się jeszcze kiedyś w europejskich rozgrywkach, jeżeli tylko właściciele zdecydują się ponownie ryzykować tak bolesny upadek. Nieuniknione wydaje się także przejście lwiej części zawodników xLo do innych zespołów. Na przykład do Los Reyes del Mambo, które po dwóch miesiącach rozmów i pertraktacji stało się oficjalnie częścią ID Gaming. Szwedzka korporacja stara się ostro wkroczyć do konkurencji i zainwestowała już w trzy inne zespoły: Counter-Strike, WarCraft oraz WoW. Zawodnicy LRM, uważani za absolutną śmietankę tej dyscypliny poza Koreą, będą zatem już od dziś występowali z tagiem idg. Nuno, lider zespołu jest przekonany, że włączenie się w tak duży projekt okaże się pewną drogą do dalszego umacniania i rozwijania siły jego drużyny. Ciężko zaprzeczyć.

gosugamers, mymym

KomentarzeKomentarze

  • FervenT

    #1 | FervenT

    2008-02-11 16:41:16

    Unjust incorporated rules, freewins,hacking, biased admins, favouritsm, rozumiem tutaj doskonale Bartara...
  • plaszczka

    #2 | bolksTV

    2008-02-11 17:36:56

    no tak. ale ide o zaklad, ze gdyby jego zespol nie dawal tak ciala, to wcale by nie protestowal. tak to juz jest, ze jak sie wszystko sypie, to latwiej jest zrezygnowac :)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2532 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie