ET:QW SDK na horyzoncie!

Dostosuj

ET:QW SDK na horyzoncie!

Na oficjalnej stronie społeczności Enemy Territory: Quake Wars pojawiła się notka Jareda 'jRAD' Hefty, który obejmuje posadę programisty w Splash Damage. jRAD odpowiada głównie za linijki kodu wchodzące w skład interfejsu gry oraz wszelakich dodatków do tytułu. Tematem owego newsa jest nic innego jak SDK (Software Development Kit - Zestaw Do Samodzielnego Rozwoju Oprogramowania). Dzięki niemu to już sama scena będzie mogła pracować na zbalansowaniem gry, aby rozgrywka była bardziej wyrównana. SDK zawiera bowiem w sobie kod źródłowy większości elementów gameplayu, które będą mogły być modyfikowane.

hide_dot.gifPierwsze spojrzenie na SDK do ET: QW




SDK zawierać będzie:
  • Część aktualnego kodu C++ gry, dzięki któremu można będzie modyfikować np. fizykę gry, broni, interfejs, właściwości klas. Praktycznie wszystko, co chcemy.
  • Przykładowe mapki, które w prosty sposób pomogą nam zrozumieć, jak pisać skrypty odpowiedzialne za np. przejazd MPC z miejsca do miejsca, czy hakowanie generatora.
  • Wysokiej jakości media wykorzystane do generowania mega tekstur.
  • Będzie można wykorzystywać customowe modele/elementy graficzne przy produkcji map.
  • Narzędzia do prostej edycji kody źródłowego gry.


Data wydania SDK nie jest jeszcze znana. W skrócie już niebawem do rąk graczy oddane zostanie potężne narzędzie, które sprawi, że gra stanie się jeszcze bardziej przyjazna. Pozostaje nam tylko trzymać kciuki, że wyjdzie nam to na dobre, gdyż jak sami wiecie SDK stwarza zagrożenie, że modyfikacji wyjdzie kilka i każda z nich zyska swoją rzeszę fanów, co rozłamie scenę na kilka frontów.

ET: QW Community Site

KomentarzeKomentarze

  • Thoro

    #0 | Thoro

    2007-11-02 17:26:00

    Nie sadze, zeby to doprowadzilo do rozlamu sceny. Rozgrywki klanowe beda rozgrywane na jednym modzie. Pozostale beda sluzyly glownie do gry na ffa i owszem ludzie beda z nich korzystac, ale nie beda one stosowane w klanowkach :).
  • dnl666

    #0 | dnl

    2007-11-02 17:58:44

    dokladnie, byle tylko nie udostepnili calego kodu gry i zeby nie zrobil sie z qw haxland, czyli drugie ET
  • raul

    #0 | raul

    2007-11-02 18:17:12

    Jest to niemożliwe, ponieważ to gra komercyjna, a ET nie była.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

34 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie