ET: QW 1.4 patch wkrótce!

Dostosuj

ET: QW 1.4 patch wkrótce!

Jak zapowiada Paul "Locki" Wedgwood jeszcze przed świętami ma się ukazać rewolucyjny patch przeznaczony do gry Enemy Territory: Quake Wars oznaczony numerkiem 1.4. Zaraz? A co z łatką 1.3? Nie macie się o co martwić, firma SplashDamage pamięta o wszystkim. Otóż aktualizacja 1.3 ma być przeznaczona jedynie dla użytkowników zamieszkałych w Korei i wprowadzać jedynie niewielkie zmiany związane z kompatybilnością. Za to aktualizacja 1.4 ma okazać się prawdziwie rewolucyjna. Czego możemy się spodziewać w nadchodzącej aktualizacji? Wystarczy rozwinąć poniższy link.

hide_dot.gifNowości, które wprowadzi patch 1.4



Ulepszony interfejs użytkownika





Nowy patch 1.4 wprowadzi kilka zaawansowanych zmian w interfejsie użytkownika. Pierwsza zmiana dotyczy przeglądarki serwerów. Pojawia się tutaj pojęcie 'Hot Servers'. Będą to trzy obecnie najbardziej atrakcyjne serwery dla gracza. Wyszukiwarka zakwalifikuje serwer jako 'HOT' jeśli kampania będzie się dopiero rozpoczynać a ping będzie dla Ciebie bardzo dogodny. Zostanie dodany także licznik osób oczekujących na połączenie, także od teraz zawsze będziesz już wiedział ile czasu dzieli Cię od połączenia się z serwerem.

Obsługa HUD-a będzie łatwiejsza. Wprowadzone zostaną bardziej zaawansowane i przy tym prostsze tryby jego konfiguracji. Ekran końca misji zostanie także zmodyfikowany. Będzie on informował nas ile punktów doświadczenia musimy jeszcze zgromadzić na dany "unlock" czy też jaki będzie nasz najbliższy "upgrade". Nowe pojęcie 'Personal Bests' – czyli osobiste statystyki, które pokazują najlepsze osiągnięcia przypadające na jedno życie. Od teraz zniknie statystyka 'Least Accurate Player' a w jej miejsce pojawi się 'Most Objectives Completed'.

Pojawi się także wiele mniejszych usprawnień, np. możliwa będzie identyfikacja, który Deploy należy do jakiego gracza, zawodnik dostanie ostrzeżenie, że jest namierzany przez APT, czy choćby będzie widział pasek postępu podczas "podnoszenia" przez Techniciana. Pojawią się kolorowe ikonki nad głowami osób z Twojego Fire Teamu. Admin będzie miał możliwość pauzowania rozgrywki.

Tryb pojedynczego gracza ulegnie zostanie nieco zmodyfikowany pod kątem szkolenia nowych graczy. Od teraz dostępne będzie nowy tryb treningu, który przybliży początkującym tajniki gry drużynowej i uzmysłowi jaka ona jest ważna w perspektywie osiągnięcia celu. Poza tym będzie on zawierał swego rodzaju tutorial, który przedstawi w sposób prosty jak wykonywać cele misji, gdzie stawiać deploye czy choćby jak przejmować punkty odradzania wroga (spawn pointy). Pojawią się nowe odgłosy, które będą przedstawiać nowe rodzaje wskazówek dla początkujących graczy.


Auto Downloading

W związku z pojawieniem się SDK (Software Development Kit - Zestaw Do Samodzielnego Rozwoju Oprogramowania) opcja auto pobierania plików z serwera okaże się znacznym ułatwieniem, czy to ze względu na modyfikacje czy też na nowe mapy.


ETQW:TV

To na co gracze czekali od dawna. ETQW:TV ma być brakującym spoiwem pomiędzy rozgrywkami ligowymi a sceną. Od teraz każdy mecz będzie można śledzić jako obserwator na specjalnie przygotowanym do tego serwerze. Jest to naprawdę kluczowa zmiana, która była wyglądana już od samego początku.


Poprawiony balans rozgrywki

SlpashDamage zapewnia setki zmian dotyczących balansu gry. A wszystko to w oparciu o spostrzeżenia graczy, którzy swoje spostrzeżenia opisują na oficjalnym forum gry.

Head-shoty nie będą zależeć już od przypadku, lecz od skilla gracza, gdyż poprawiony został hit-box obszaru głowy. Obrażenia kierowcy pojazdu wzrosną wraz z obrażeniami maszyny (ma zapobiec to kampieniu spawnów). Obrażenia zadawane przez maszyny latające także ulegną nieco zmianie.

Sniper Rifle oraz Railgun będą teraz łatwiejsze do wykrycia, tj. z którego miejsca dochodzą strzały, gdyż trail będzie bardziej widoczny. Lekkim zmianą ulegną także Shotgun, Assault Rifle oraz Lacerator, a wszystko po to, aby rozgrywka była bardziej zbalansowana.

Położony został także spory nacisk na mapy gdzie występuje MPC. Aby nie dochodziło już tak często do fullholdów. MCP nie będzie przyjmować obrażeń w okresie kiedy jest naprawiany, aż do momentu osiągnięcia mobilności. Kierowca MCP nie będzie ginął podczas zadawania obrażeń maszynie, lecz nie będzie mógł używać karabinu na przodzie.

Po części rozwiązano problem, który sprawiał, że ET: QW było rozpoznawane przez firewalle i routery jako program p2p (porty na których pracowała gra), które są w niektórych środowiskach blokowane przez providera.


Jak widzimy lista zmian zapowiada się imponująco. Najważniejsze dla nas to chyba ETQW:TV, autodownload, poprawiony balans rozgrywki, pauza czy poprawiony hitbox strzału w głowę. A to wszystko już niebawem, bo jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.

ET: QW Community Site

KomentarzeKomentarze

  • Bodzio^^

    #0 | Bodzio^^

    2007-12-12 17:48:53

    ale bym se popykał w QW. Szkoda , że sprzęt nie pozwala :
  • Grmx

    #0 | OFF @ Grumx

    2007-12-12 17:52:17

    hhuh..? az sie wierzyc nie chce ze w 3 miesiace zrobili etqwTV ?;o
  • samolot

    #0 | Krolewicz

    2007-12-12 18:01:40

    powinien być od samego początku, wstyd i hańba :D
  • Thoro

    #0 | Thoro

    2007-12-12 18:06:00

    3 miesiace? Od pierwszej bety minelo juz 8 miesiecy... chyba juz najwyzszy czas. Poza tym od samego poczatku powinno byc to zaimplementowane w grze.

    Co do reszty zmian, to niestety nadal SD glownie skupia sie na graczach ffa, anizeli na rozgrywkach klanowych. Skuteczny sposob na zabijanie wlasnej gry.. szkoda ;[
  • -mess-

    #0 | -mess-

    2007-12-12 18:43:22

    liczyc czas zycia gry od bety to tez w glowie trzeba miec troche poprzestawiane. co do zmian to duzo ich jednak nie potrzeba ;p (jesli chodzi o same gameplay), nie boj sie, infa samego sie nie doczekasz [:
  • Thoro

    #0 | Thoro

    2007-12-12 18:56:59

    Jesli chodzi o qw, to caly czas wiele osob ma wrazenie jakby gralo w bete... Po drugie closed i open bety byly po to, zeby wprowadzac zmiany i nowe rzeczy, takze w perspektywie dodania etqw to dla mnie liczy sie okres od wydania bety, bo wtedy powinno byc juz testowane etqw, poniewaz nie jest to cos nowego tylko w dzisiejszych czasach jest to standart. No ale coz moze mam poprzestawiane w glowie, tak jak polowa sceny. Takie zycie ;[...
  • -mess-

    #0 | -mess-

    2007-12-12 19:13:51

    widzisz ja gram od kiedy wyszedl full, i dla mnie od tego momentu sie liczy. gra ma 3 miesiace, i imho jeszcze nastepne 3 zajmie dojscie do tego co by sie chcialo. a to jak doswiadczenie wplywa na gameplay widac od razu, fullholdow juz tak duzo nie ma ;E
  • idog

    #0 | idog

    2007-12-15 06:59:59

    ee tam cieszmy sie że wogule mamy :)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

7214 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie