ET: QW - oficjalny mod turniejowy od SD
Ekipa ze Splash Damage ogłosiła, że jeszcze w tym tygodniu pojawi się wersja testowa (beta) oficjalnej modyfikacji turniejowej przeznaczonej do gry Enemy Territory: Quake Wars. Jest to nie lada zaskoczenie, gdyż zaledwie trzy dni temu informowaliśmy Was drodzy czytelnicy o pojawieniu się ET: QWPro, które jeszcze w fazie produkcji upatrywany był już na oficjalną modyfikację turniejową przeznaczoną pod platformę ET: QW. Dla mniej wtajemniczonych dodam, że modyfikacja turniejowa ma za zadanie wprowadzać wszystkie ograniczenia, które do tej pory były jedynie umownymi oraz sprawić, że platforma będzie bardziej przyjazna dla potyczek klanowych.
Zmiany, jakie wprowadzi oficjalna modyfikacja turniejowa
- Added cvar-based limits for classes, weapons, deployables, and mines.
- Added ability to permanently enable XP unlocks such as Faster Sprint, Grenade Launcher, Reduced Weapon Spread, Extra Clip, and Scoped Assault Rifle.
- Added pause functionality: Teams can call time-outs, and Admins can pause and unpause the game.
- Added ability to toggle camera between killer and nearby medics when unconscious.
- Added ability to automatically record demos and take screenshots of scoreboards.
- Added ability to scale pitch and yaw values for every vehicle to fully customize mouse sensitivity.
- Added "Auto-join" button that joins the team with less players.
- Added setSpawnPoint command with several options to allow keybinds for selecting spawn points.
- Increased Technician health to 100.
- Reduced Radar range.
- Increased vehicle spawn times.
- Added map-specific changes across the board to improve gameplay for competition (including number of vehicles).
- Added various Spectator improvements:
o Names displayed above player's heads.
o Time remaining on planted charges.
o Pressing use while looking at a player spectates that player.
o New "spectate" console command to switch spectator players, jump to players currently constructing the objective, or jump to a preset angle and position on the map.
Miejmy nadzieję, że tym razem programiści z SD dotrzymają ogłoszonego terminu i nie będzie żadnego poślizgu (tak jak na przykład przy wydaniu patcha 1.4 - miesiąc opóźnienia). Przy okazji ekipa ze Splash Damage napomniała także o nadchodzącym patchu 1.5, który ma być raczej skromnych rozmiarów i poprawiać jedynie znane usterki wykryte w obecnie obowiązującej łatce.
ET: QW Community
#1 | COOBA
2008-02-04 13:41:59
#2 | OMAJGAT
2008-02-04 14:22:25
#3 | Sliterin
2008-02-04 14:24:55
#4 | kapiy
2008-02-04 14:31:29
#5 | raul
2008-02-04 14:52:18
#6 | Dziadu
2008-02-04 15:01:10
#7 | tasioo
2008-02-04 17:03:56
bo np. jezeli wywali kogos z serwa z jednej druzyny to np. spec z druzyny przeciwnej automatycznie wbije na jego miejsce LOL co za paranoja! zreszta nie gram w tę grę to mnie to jeb..!
#8 | Thoro
2008-02-04 17:40:25
#9 | z1ppi
2008-02-04 19:32:47
#10 | Thoro
2008-02-04 21:22:40
#11 | z1ppi
2008-02-04 22:01:14