Enemy Territory: QUAKE Wars 1.2 patch

Dostosuj

Enemy Territory: QUAKE Wars 1.2 patch

Na stronie ET: QW Community pojawił się news dodany przez samego Paula "Locki" Wedgwooda. Informuje on nas o trwających pracach nad patchem do Enemy Territory: QUAKE Wars oznaczonym numerkiem 1.2. Łatka jest już prawdopodobnie w fazie testowej. Ma ona wprowadzić szereg zmian, takich jak rozszerzenie gry o komunikację głosową, drobne zmiany w broniach, czy też poprawiony balans rozgrywki. Aktualizacja powinna być gotowa do pobrania w najbliższych dniach. Ma to być pierwsza łatka, która zapowiada kolejne, poprawiające gameplay.

hide_dot.gifZmiany, które wprowadzi patch 1.2


VoIP
Nowa łatka wprowadza funkcję komunikacji głosowej w grze. Doskonała wiadomość dla osób, które nie posiadają dostępu do serwera TS lub Ventrilo.

Poprawa balansu
Jak twierdzi Locki, ludzie od PR SplashDamage nieustannie przysłuchują się opiniom graczy. Ma to na celu zwiększenie balansu w grze. Niektóre bronie zostały poddane drobnym zmianom. Zwiększano bądź zmniejszano obrażenia, wprowadzano system obrażeń zależny od odległości. Pracowano także nad rozrzutem pocisków, celnością oraz częstotliwością strzału. Jako szczegóły Locki napisał, że Pistolet i Blaster będą teraz znacznie bardziej użyteczne. Shotgun i Nailgun będą strzelać szybciej. Dopracowano także system zdobywania doświadczenia. Podczas jednej kampanii każda z klas będzie miała możliwość uzyskania podobnego wyniku wykonując objectivy itp. Doceniono szczególnie klasę Medyk/Technician, którzy będą otrzymywać więcej punktów exp za ożywianie i leczenie partnerów oraz zrzucanie Supply Crate. Poprawiono także działanie strony ze statystykami.

Lifting FireTeamów oraz trybu StopWatch
Poprawa działania FireTeamów polega głównie na tym, że raz stworzony team nie zniknie np. po zmianie mapy. Nie trzeba będzie więc tworzyć FT tak często, jak miało to miejsce teraz. Opuszczenie teamu nastąpi np. po zmianie strony przez zawodnika. To samo dotyczy kanału VoIP. Tryb StopWatch został poprawiony w kontekście remisów. W przypadku fullholdów zwycięży team, który wykonał więcej objectiwów.

Inne
Oprócz tego poprawiono także działanie interfejsu gry, zwiększono inteligencję botów, która sprawi, że będą one korzystać np. z Tactical Shield. Oprócz tego poprawiono setki innych błędów. Od problemów z teksturami, poprzez obsługę głośników 7.1 aż po wykorzystanie czterech rdzeniów w procesorach typu Quad. Dodano także możliwość rezerwacji prywatnego slotu na serwerach rankingowych.


Być może jest to sygnał, który oznajmia nam, że SDK nie zostanie jeszcze tak szybko wydane, gdyż być może samo SplashDamage będzie chciało dowodzić misji optymalizacji gry oraz jej pełnemu zbalansowaniu.

ET: QW Community

KomentarzeKomentarze

  • Preak

    #0 | Preak

    2007-10-25 16:49:27

    pach pach ;)
  • Tares

    #0 | Tares

    2007-10-25 19:13:03

    Ja tam nie widzę większych usterek w QW :) VoIP może się jedynie przydać :p
  • Grmx

    #0 | OFF @ Grumx

    2007-10-25 19:37:08

    ta... netcode jest bajeczny,nie ?
  • Zippi9

    #0 | z1ppi

    2007-10-25 20:29:08

    brak pausy i speclocka bajeczne jest co?
  • Tares

    #0 | Tares

    2007-10-25 22:31:15

    Nie wiem co Ci nie odpowiada w netcodzie.

    Fakt, pausa i speclock mogą się przydać, ale nigdy mi do szczescia nie bylo potrzebne, bo narazie gram tylko na publikach.
  • c4sh1z0

    #0 | c4sh1z0

    2007-10-26 10:25:23

    rozrzut jest badziewny szczegolnie w rozpruwaczu :PP
  • m3ribo

    #0 | meribo

    2007-10-26 12:40:28

    Szkoda ze prawie na kazdym niemieckim(ROFL) ping kolo 100. Tak samo z Polskimi. Rzeczywiscie dobry netcode. ( nie jedz mi po laczu bo mam swiatlowod i wiem jak powinny wygladac moje pingi).


    Mam nadzieje, ze poprawia recoil i dmg rl.
  • raul

    #0 | raul

    2007-10-26 12:50:31

    Pingi na niektórych niemieckich serwerach są bardzo wysokie, ponieważ jedna z bramek na Niemcy jest uszkodzona, przez co routing jest zły. Jest to prawdopodobnie bramka TPsa, gdyż najwięcej marudzą właśnie użytkownicy neo. Nie u wszystkich niemieckich dostawców serwerów mamy takie pingi, ale chyba jednak u większości. Mam nadzieję, że wkrótce to naprawią, bo nie da się tam grać. Nawet pingi do UK są 2 razy niższe.
  • Kayohi

    #0 | Kayohi

    2007-10-26 13:53:22

    Szkoda, że nie patrzysz na realny ping ktory masz do serwera tylko na ten ktory pokazuje Ci sie w okienku gdy znajdujesz sie na serwerze. Gdybys byl na tyle chetny zeby zorientowac sie w sytuacji doszedlbys zapewne do oficjalnego osiwadczenia SplasH Damage, w ktorym sami tworcy gry tlumacza, ze ping ktory widzisz obok Twojego nicka na serwerze jest pingiem zawyzonym z powodu procesu interpolacji jaki towazyszy Twojemu polaczeniu z serwerem gry. Tak wiec jesli chcesz sie dowiedziec jaki jest Twoj realny ping do serwera spinguj go za pomoca polecenia ping a nie nazekaj ze netcode jest zly bo taki np z quake\'a czy unreala kladzie imo na lopatki (mowie tu o standardowych wartosciach zmiennych, a nie super pro configach).
  • raul

    #0 | raul

    2007-10-26 14:14:28

    Nie ma co tu porównywać netcode z Quake, gdyż to całkowicie inne ligi. Ten z samego Quake nie był doskonały, lecz za sprawą modu CPMa został znacznie ulepszony. Algorytm tam jest zapewne mniej skomplikowany, od tego w QW, gdyż po prostu jest zoptymalizowany do przekazywania mniejszej ilości informacji i w konsekwencji pakietów. W QW już znacznie większa ilość danych jest przekazywana na bieżąco po między graczami a serwerem. Dlatego nie ma co porównywać kodu Q3 do kody QW, który jest za pewne bardziej zaawansowany, ale nikt przecież nie powiedział, że to jego ostateczna wersja i nie będzie dalej optymalizowany w kolejnych patchach.
  • m3ribo

    #0 | meribo

    2007-10-26 14:19:10

    wystarczy mi to, ze namierzanie z rl znika zaraz po wystrzeleniu, przez co nie trafiam. Oraz to, ze hp przeciwnika skacze mi tak, ze juz sam nie wiem ile on ma zycia. Nie musze sie sugerowac cyferkami.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

155 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie