Enemy Territory: QUAKE Wars 1.2 patch
Na stronie ET: QW Community pojawił się news dodany przez samego Paula "Locki" Wedgwooda. Informuje on nas o trwających pracach nad patchem do Enemy Territory: QUAKE Wars oznaczonym numerkiem 1.2. Łatka jest już prawdopodobnie w fazie testowej. Ma ona wprowadzić szereg zmian, takich jak rozszerzenie gry o komunikację głosową, drobne zmiany w broniach, czy też poprawiony balans rozgrywki. Aktualizacja powinna być gotowa do pobrania w najbliższych dniach. Ma to być pierwsza łatka, która zapowiada kolejne, poprawiające gameplay.
Zmiany, które wprowadzi patch 1.2
VoIP
Nowa łatka wprowadza funkcję komunikacji głosowej w grze. Doskonała wiadomość dla osób, które nie posiadają dostępu do serwera TS lub Ventrilo.
Poprawa balansu
Jak twierdzi Locki, ludzie od PR SplashDamage nieustannie przysłuchują się opiniom graczy. Ma to na celu zwiększenie balansu w grze. Niektóre bronie zostały poddane drobnym zmianom. Zwiększano bądź zmniejszano obrażenia, wprowadzano system obrażeń zależny od odległości. Pracowano także nad rozrzutem pocisków, celnością oraz częstotliwością strzału. Jako szczegóły Locki napisał, że Pistolet i Blaster będą teraz znacznie bardziej użyteczne. Shotgun i Nailgun będą strzelać szybciej. Dopracowano także system zdobywania doświadczenia. Podczas jednej kampanii każda z klas będzie miała możliwość uzyskania podobnego wyniku wykonując objectivy itp. Doceniono szczególnie klasę Medyk/Technician, którzy będą otrzymywać więcej punktów exp za ożywianie i leczenie partnerów oraz zrzucanie Supply Crate. Poprawiono także działanie strony ze statystykami.
Lifting FireTeamów oraz trybu StopWatch
Poprawa działania FireTeamów polega głównie na tym, że raz stworzony team nie zniknie np. po zmianie mapy. Nie trzeba będzie więc tworzyć FT tak często, jak miało to miejsce teraz. Opuszczenie teamu nastąpi np. po zmianie strony przez zawodnika. To samo dotyczy kanału VoIP. Tryb StopWatch został poprawiony w kontekście remisów. W przypadku fullholdów zwycięży team, który wykonał więcej objectiwów.
Inne
Oprócz tego poprawiono także działanie interfejsu gry, zwiększono inteligencję botów, która sprawi, że będą one korzystać np. z Tactical Shield. Oprócz tego poprawiono setki innych błędów. Od problemów z teksturami, poprzez obsługę głośników 7.1 aż po wykorzystanie czterech rdzeniów w procesorach typu Quad. Dodano także możliwość rezerwacji prywatnego slotu na serwerach rankingowych.
Być może jest to sygnał, który oznajmia nam, że SDK nie zostanie jeszcze tak szybko wydane, gdyż być może samo SplashDamage będzie chciało dowodzić misji optymalizacji gry oraz jej pełnemu zbalansowaniu.
ET: QW Community
#0 | Preak
2007-10-25 16:49:27
#0 | Tares
2007-10-25 19:13:03
#0 | OFF @ Grumx
2007-10-25 19:37:08
#0 | z1ppi
2007-10-25 20:29:08
#0 | Tares
2007-10-25 22:31:15
Fakt, pausa i speclock mogą się przydać, ale nigdy mi do szczescia nie bylo potrzebne, bo narazie gram tylko na publikach.
#0 | c4sh1z0
2007-10-26 10:25:23
#0 | meribo
2007-10-26 12:40:28
Mam nadzieje, ze poprawia recoil i dmg rl.
#0 | raul
2007-10-26 12:50:31
#0 | Kayohi
2007-10-26 13:53:22
#0 | raul
2007-10-26 14:14:28
#0 | meribo
2007-10-26 14:19:10