E3: Halo 2 - info

Dostosuj

E3: Halo 2 - info

Rok temu przentacja Halo 2 na targach E3 była jedną z najlepiej przygotowanych, najbardziej emocjonujących oraz najmocniej dopieszczonych. Oczywiście nie muszę nadmieniać, że stoją za tym perfekcjoniści z Microsoftu oraz Bungie - to oczywiste.

Mapa, jaka została nam w tym roku przedstawiona to Zanzabar. Nie jest to architektoniczny i konstrukcyjny monstrum - zwykła plaża, aczkolwiek z wieloma sekretami oraz możliwościami taktycznej ingerencji podczas rozgrywki. Opinie były skrajne - początkowo ciężko przywyknąć do nowego Halo, jednak z czasem już testujący zaczęli obmyślać różne taktyki aby wygrać. Aha, po co taktyki? Ano bo dane było im zagrać w trybie One Flag CTF - czyli jedna drużyna chroni flagę, a druga bez względu na środki próbuje im ją wykraść i przetransportować do swojej bazy.

Nową opcją jest możliwość trzymania dwóch broni jednocześnie. Nie dotyczy to oczywiście wszystkich pukawek - pewne wymagają obsługi przez obie dłonie, więc fizycznie takie trzymanie jest niemożliwe, nawet w grze komputerowej :). Opcja ta wywołała owację podczas prezentacji - gwizdy niemal takie jakie wczoraj wywołał Milowicz w "Mamy Cię". Jedną z nowych broni jest Plasma Sword. Teraz już każdy maniak Gwiezdnych Wojen może z ręką na sercu grać w Halo 2, nie martwiąc się, iż pozostanie posądzony o zdradę LucasArts.
Wyrzutnia rakiet tym razem ma bardzo przydatną i złowieszczą funkcję - naprowadzanie. Uruchamiamy specjalny zoom, kilka chwil trzymamy na naszym obiekcie i już można być pewnym, że nie jest w stanie uniknąć trafienia.

Dla przykładu - przeciwnik zgarnął Ci Ghosta (taki poduszkowiec z Halo) i jest bardzo blisko Ciebie. Jest specjalna opcja, która umożliwia Ci wskoczenie na pojazd i wyrzucenie go ze środka. Ale trzeba być ostrożnym. Odmłodzony Ghost dysponuje boostingiem czyli dwukrotnym zwiększeniem prędkości, które może okazać się kluczowe podczas ucieczki z niebezpiecznego miejsca. Nie możesz jednak podczas tego czasu strzelać - ale to jest zgodne z zasadą Hammurabiego. Pojazdy w Halo 2 są również dużo bardziej zniszczalne. Można kawałek po kawałku rozrywać skrzydła aż Ghost nie będzie zdatny wykonać jakikolwiek ruch. W dodatku dla nieroztropnych będzie ciężkie wyzwanie. Ponieważ pojazdy w nowej odsłonie tytułu wybuchają dwukrotnie, więc jeżeli przeciwnik zaraz po pierwszym wybuchu raczy Was ciągłym ogniem to warto go czymś zająć - to załatwi sprawę.
Drugi pojazd jaki został zaprezentowany to Warthdog, czyli stary i dobrze znany z pierwszej częsci "łazik" z machinegunem na zapleczu. Tym razem zaopatrzony został w wyrzutnię rakiet z "nie ograniczoną amunicją. Oczywiście" - mówiono na prezentacji. Zniszczenia tej zabawki także są dość ciekawe - niecodziennie zdaża się w grze komputerowej odstrzelić komuś kołpak. Bardziej drastycznej zmianie zostało poddane sterowanie zniszczonym pojazdem - już nie będzie się hulało pod ostrzałem tak jak kiedyś, będzie bardzo trudną sztuką to opanować.

Interaktywność została także poprawiona. Gdy jeden z graczy GameSpy próbował przez mały kamień wskoczyć na schody ten po prostu wysmyknął mu się spod nóg. Takich smaczków ma być wiele więcej.

Sequel sprawa ogromną frajdę grającym. Nawet przegrywanie nie jest już zmartwieniem - jak tu się nie cieszyć gdy sunie się przez mapę Ghostem z boostingiem, czołowa rakieta trafia i wykonujemy jakieś spirale w powietrzu po czym upadamy i wąchamy kwiatki?

Aha, wspominałem, że wszystko o czym piszę jest na XBox'a? To już wiecie. Jednak PCtowcy nie powinni się martwić, także ich platforma będzie uwzględniona i także oni będa mogli delektować się Halo 2. Na początek jednak XBox'owcy będą nawet w 16 rywalizować dzięki systemowi XBox Live. Już 9 listopada!

Zwiastun z E3 (z komentarzem)
Halo 2 - wrażenia

KomentarzeKomentarze

  • h1

    #0 | mrc

    2004-05-12 10:56:19

    omg trza bylo jako artykul to walnosc :DDD
  • Krypton

    #0 | Krypton

    2004-05-12 13:02:32

    jeszcze dzisiaj postaram sie cos napisac o E3 :)
  • Xsi

    #0 | Xsi

    2004-05-12 21:37:37

    ciekawe czy w Halo 2 zrobia opcje specta i nagrywania dem, bo w Halo chyba tego nie bylo
  • Raptor

    #0 | Raptor

    2004-05-13 08:59:12

    "Jednak PCtowcy nie powinni się martwić, także ich platforma będzie uwzględniona i także oni będa mogli delektować się Halo 2."
    Gdzie tak napisali?

    Ze strony Bungie:
    Q
    What systems will Halo 2 be available for?
    A
    Halo 2 is being made for the Xbox only at this time.

    Coz, na PC jesli kiedys wyjdzie... to chyba za 2 lata tak jak bylo z halo ;)

    Co do samej gry to nie moge sie doczekac... czekac do 9 listopada, coz moj xb live starter kit jeszcze troche poczeka ;).
  • -Hp-FIL4

    #0 | FiL4

    2004-05-14 10:32:06

    Mozecie juz teraz zapomniec o Halo2 na PC przynajmniej przez 2 lata od wydania wersji xbox'owej. Halo2 = Xbox Exclusive
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1959 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie