DeltaCTF - Alpha Test2
W weekend przed świętami odbyły się pierwsze testy nowego, w zamierzeniach rewolucyjnego moda do Quake4 CTF i mogliśmy już wtedy podziwiać pierwsze screeny z gry.
Skrótem o DeltaCTF
- wprowadzenie "klasycznych" kolorów drużyn i flag - czerwony i niebieski
- zaimplementowanie on-hand haka (on-hand czyli jako dodatkowa "broń" )
- dostosowanie map, fizyki, ruchów do tych znanych głównie z QWCTF, Q2CTF oraz Q3 Classic CTF
- wprowadzenie powerupów takich jak w Q2CTF
Wczoraj odbyły się kolejne testy moda DeltaCTF, przy czym tym razem wprowadzono podobno już kilka znaczących zmian do przetestowania, w tym m.in. :
- co najmniej 3 mapy dedykowane do tego moda
- testowanie powerupów
- tuning graficzny śladu flagi za graczem
- kilka innych testów owianych tajemnicą służbową ;)
Pod adresem domowym twórców moda można obejrzeć kilka najnowszych screenów, oraz przeczytać obietnice od autorów, że w ciągu najbliższego dnia/dwóch pojawi sie więcej screenów. Przy okazji wspomnę, że w ciągu ostatniego tygodnia do teamu DeltaCTF dołączyli: Shawn "xfoo" Jansenn (map maker) i Jeremy "mogul" Emerson (Sound Engineer z teamu Q4MAX).
W razie pytań/sugestii autorzy moda zapraszają na ich kanał IRC: #deltaCTF @ QuakeNet
DeltaCTF
#0 | SpOOnman
2006-04-20 08:47:33
Jeżeli tylko okaże się to na tyle dobre, że obaj przesiądziemy się na to cudo to już nie mogę doczekać się meczyku :)
#0 | Vitez
2006-04-20 16:13:58