CS:S Promode - Zamknięta Beta
Na scenie Quake standardem wręcz jest, że mecze rozgrywane są z użyciem jakiegoś moda, czy to cpma, osp w Q3, czy też Q4Max w nowszego wstrząsa. Natomiast w CS 1.6 zabieg taki nie musiał mieć miejsca, gdyż gra od razu była dobra i nie wymagała żadnych poprawek. Counter Strike: Source niestety nie miał tyle szczęścia, wielu graczy uważa, że fizyka tej gry zupełnie nie nadaje się do profesjonalnego grania. Dobra grafika to nie wszystko.
Z pomocą ma przyjść tworzony od dłuższego czasu Promode. Informacje o modyfikacji ucichły, część sądziła, że prace nad nią zostały zaprzestane. Nic bardziej mylnego, dzisiejszego dnia na forum LA Complexity jeden z twórców, Alex, zapowiedział iż od jutra (tj. wtorek 31.07) rozpoczną się zamknięte testy tego moda, który ma aspiracje sprawić iż CS:S zajmie miejsce CS 1.6 w sercach graczy. Czy tak się stanie przekonamy się niedługo. Według doniesień Promode ma się ukazać w ciągu kilku najbliższych tygodni.
SK-Gaming
#0 | NOVY
2007-07-31 11:27:31
#0 | zoom
2007-07-31 11:42:22
#0 | Naruzeus
2007-07-31 11:43:00
#0 | lab
2007-07-31 13:14:13
#0 | Naruzeus
2007-07-31 13:27:18
#0 | Sliterin
2007-07-31 13:43:12
Dlatego lubie QuakeWarsa kto chce gra na max i ładna grafika a ja gram bez tekstur :D
#0 | edwa
2007-07-31 13:44:26
#0 | Naruzeus
2007-07-31 14:38:35
#0 | Krolewicz
2007-07-31 15:17:28
prawda jest taka ze css jest niegrywalny i tak gralem w niego :)
#0 | Exil
2007-07-31 15:18:25
#0 | Sliterin
2007-07-31 15:43:22
Single Player: Detale ile wlezie i aby nie przycinalo sie ;]
Multi: Jedziemy w dół na maxa aby sie świetnie \"aimowało\" ;]