CSPromod: beta 1.02

Dostosuj

CSPromod: beta 1.02

18 października po bardzo długim oczekiwaniu nastąpiła premiera CSPromod. Jest to połączenie pewnych cech z Counter Strike 1.6 i jego młodszego brata Source. Niestety modyfikacja nie spełniła pokładanych w niej nadziei. Głównym tego powodem jest duża ilość bugów, które utrudniają normalną grę. Jednak producenci Promoda nie poddali się i zaczęli nad nimi ostro pracować. Efektem tego jest powstanie CSPromod beta 1.02.

hide_dot.gifZmiany w CSPromod beta 1.02


- Added first-person damage indicators
- Fixed wall-spawn/crash bug
- Maps now have 20 spawn points per side
- Added buy equipment menu
- Added 3D headshot "gooshes"
- Rifle burst/"single-tap" spread/kick tweaked
- Grenade arc, velocity, and bounce tweaked
- Scoped movement speed tweaked
- Death notifications are no longer offset to the right on player team switches and suicides
- Death notifications no longer occur on player disconnects
- Switching to the knife after firing any weapon no longer causes an immediate "stopsound" effect
- Grenade bounce sounds added
- Fall damage sounds added
- Bomb indicator added on scoreboard (T's only)
- Time after round end extended to 5 seconds
- Shooting while defusing is no longer possible
- Mp_restartgame now occurs immediately
- Fixed AWP muzzle flash animation bug
- Fixed muzzle flash animation bug on reload for all guns
- Added auto-assign option to team selection menu
- Priming a grenade at the end of a round no longer allows it to be thrown in freezetime of the next round
- Added death notification graphic for HE grenade
- Fixed AWP zoom animation bug
- Name changes while dead are no longer possible


Jedną z najbardziej wpływających na rozgrywkę zmian było rozwiązanie problemu animacji przybliżenia w AWP. Drugą ważną korektą było dodanie menu kupowanie ekwipunku takiego jak kamizelka, granaty czy defuser. Trzecią bardzo ważna poprawką była naprawa miejsc, w których można było zabijać swoich przeciwników przez ściany. Reszta z nich są to zmiany kosmetyczne, mające na celu upiększenie wyglądu rozgrywki. Jednym z przykładów jest dodanie znaku graficznego, który informuje o zabiciu przeciwnika granatem wybuchowym.

Jak widać autorzy bardzo ciężko pracują, aby grę wciąż udoskonalać. Miejmy nadzieję, że powyższa lista poprawek będzie już jedną z ostatnich. Gdy tylko pojawi się link do ściągnięcia najnowszej poprawki, będziecie poinformowani w tym newsie.

* UPDATE * W końcu pojawiła się wersja do pobrania. Poniżej zamieszczam źródła:

Patch dla CSPromod 1.0/1.01 - Link

Pełna wersja CSPromod 1.02 - Link

Życzę miłej zabawy z najnowszą poprawką do tej gry.

cspromod.com

KomentarzeKomentarze

  • diGi

    #1 | diGi

    2008-01-04 17:11:25

    Jakby nie mogli wypuścić bety tylko i wyłącznie dla betatesterów... A tak to każdy się zrazi i projekt umrze zanim się tak na dobrą sprawę narodzi :F
  • Pite

    #2 | Pite

    2008-01-04 17:28:58

    Uchwyciłeś sedno.
  • Eragorn

    #3 | Sliterin

    2008-01-04 17:57:54

    To samo z QW się stało ^^
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

417 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie