Crossfire Quake Wars Demo Cup
Portal internetowy Crossfire.nu w porozumieniu z internetową telewizją GIGA postanowił przeprowadzić turniej w Enemy Territory: Quake Wars. Turniej oparty będzie na zasadach ligi Electronic Sports League. Zasady te, jak zapewne zdążyliście już się dowiedzieć, różnią się od tych, na których do tej pory polegała rozgrywka, a które miały swój początek wraz z początkiem rozgrywek w i3D.net Cupie.
Zasady ESL
Zasady:
Stopwatch
Czas trwania jednej rundy: 20 minut
XP wyłączone
Zasady dotyczące pojazdów:
Ogólne
- Drużyny mogą używać tylko jednego pojazdu ciężko opancerzonego
- Drużyny mogą używać tylko jednego pojazdu średnio opancerzonego
- Pojazdy latające są zakazane (nie dotyczy Icarusa)
- Drużyny mogą używać pojazdów z obecnego ich spawnu, bądź też ze spawnów, które można przejąć
- Drużyna broniąca może używać pojazdów ze spawnu poprzedniego, jeżeli nie łamie to zasad związanych z używaniem jednego ciężko oraz średnio opancerzonego pojazdu w jednym czasie
Informacje dodatkowe:
- Do pojazdów ciężkich zaliczane są: Cyclopy, Desecratory oraz czołgi klasy Tytan
- Do pojazdów średnio opancerzonych zaliczane są: Hogi oraz APC.
Zasady dotyczące klas
- Drużyny mogą mieć jednego snajpera na raz, nie ma jednak ograniczeń dotyczących ilości graczy używających klas Covert Ops oraz Infiltrator.
- Drużyna może posiadać tylko jeden obiekt wsparcia artyleryjskiego (deployable) na raz, nie ma jednak ograniczeń dotyczących ilości graczy używających klas Field Ops oraz Opressor.
Dodatkowe zasady mapy Valley
- Baza Stroggów leżąca na północy jest całkowicie wyłączona z rozgrywki, nie można używać pojazdów w niej przebywających oraz nie wolno na jej terenie zamieszczać obiektów wsparcia artyleryjskiego, ani podobnych
Na serwerach, na których rozgrywane będą mecze, opcja całkowitego zniszczenia MCP musi być wyłączona, w przypadku unieruchomienia MCP zostaje ono na swoim miejscu. Poniżej zamieszczona jest lista potrzebnych komend:
- seta g_noRouteConstraintKick "1"
- seta g_noRouteMaskDestruction "1"
W takim wypadku MCP nie może być transportowane lewą stroną, po półce skalnej, gdyż w przypadku upadku tego pojazdu do wody zostanie on tam, aż do końca rundy. Można jednak prowadzić MCP w lewą stronę, po zakończeniu etapu przeprowadzenia go przez tunel.
Dogrywka:
W przypadku, gdy drużyny, po dwóch mapach mają tyle samo punktów rozegrana zostanie dogrywka. Jeżeli trzecia mapa zakończy się remisem, to drużyna, która ukończyła najwięcej jej etapów zostaje zwycięzcą. Jeżeli drużyny pokonały tę samą ilość etapów, to wygrywa ta, która ukończyła ostatni etap najszybciej.
Jest to turniej jednodniowy, w którym weźmie udział 8 zespołów. Pierwsza trójka, czyli Copenhagen.esport, Team Helix oraz Junk52, została zaproszona przez organizatorów, natomiast kolejna 5, w tym Betsson Voodoo Gaming, została wybrana spośród drużyn, które się zapisały.
Pary rundy I
Copenhagen eSport vs. Betsson Voodoo Gaming
The .x7 Project vs. Team Pelit
Team-Helix vs. Junk52
team-4 vs. GermanTvCensoredOurClanName
Niestety już w pierwszym meczu nasz jedyny reprezentant, BVG, trafił na jeden z najlepszych zespołów w Europie, czyli Copenhagen.eSport. Pojedynek ten będzie zapewne ciężki dla naszych rodaków, jednak, na nowych zasadach, będą oni mieli szanse zaskoczyć Europę.
Ciekawi Was zapewne, co to za nowa drużyna pod tajemniczą nazwą GermanTvCensoredOurClanName. Jest to po prostu Team-Dignitas. Łatwo zatem przewidzieć, kto spotka się w finale, który będzie transmitowany poprzez telewizję GIGA TV. W każdym bądź razie życzymy Betsson Voodoo Gaming szczęścia, które z pewnością w turnieju, w którym grają tak dobre zespoły, się przyda.
Pobierz Demo Enemy Territory: Quake Wars
Electronic Sports League
#0 | nikom
2007-09-16 20:52:36
#0 | z1ppi
2007-09-16 21:01:50
#0 | OMAJGAT
2007-09-17 10:49:06
#0 | z1ppi
2007-09-17 14:37:09