CPMa 1.46 dostępne
Właśnie ukazała się najnowsza wersja najpopularniejszej modyfikacji przeznaczonej do gry Quake 3 Arena - Challenge ProMode Arena, a wszystko to w jedyne dwa miesiące po ukazaniu się ostatniej aktualizacji. Dla tych, którzy swoją przygodę z CPMa dopiero zaczynają polecam CPMa Wiki. Jest to nieprzebrana mennica informacji na temat samej modyfikacji, a także personalizacji ustawień.
Zmiany w CPMa 1.46
1.46 Challenge Promode Arena changelog
- chg: mode_current tagged as serverinfo for MAXBrowse / ASE / etc
- chg: FFA mode uses 5s weapon respawns
- chg: reverted to 1.43 cg_altLightning
- chg: removed hemostick's RL explosions
they're derived from something other than Q3 apparently - chg: removed uriel's wings - they're annoyingly defective
- fix: listen servers hanging sometimes on map load
- fix: loud LG impact sounds with correctly-functioning Q3 clients
Pobierz CPMa 1.46 (7,60MB)
Pobierz oficjalny mappack CPMa (117MB)
Jak widzicie zmiany w najnowszym CPMa są raczej czysto kosmetyczne. Dla przykładu modyfikacja niweluje głośny dźwięk promienia LG, który można usłyszeć po jego zetknięciu się z teksturą mapy (dzięki najnowszemu CNQ3). Zapraszam wszystkich do aktualizacji swoich klientów Q3, gdyż już niebawem najnowsza wersja CPMa stanie się standardem na serwerach gier.
ProMode
#1 | wzf | yeltzyn
2008-04-28 08:44:52
PB albo lepsze CPMa ;)
#2 | kaboom
2008-04-28 09:36:10
#3 | kaboom
2008-04-28 09:36:22
ale te zmiany to takie kosmetyczne strasznie...
#4 | wzf | yeltzyn
2008-04-28 09:44:55
#5 | AL|EN
2008-04-28 10:22:15
#6 | wzf | yeltzyn
2008-04-28 11:39:28
#7 | aiken
2008-04-28 12:38:55
#8 | ThrawN
2008-04-28 12:45:28
#9 | wzf | yeltzyn
2008-04-28 13:06:45
#10 | kaboom
2008-04-28 15:29:43
#11 | kaboom
2008-04-28 16:32:43
195.42.112.97:28004
195.42.112.97:28104
195.42.112.6:28004
195.42.112.6:28008
#12 | Cwirkov
2008-04-28 20:48:51
#13 | wzf | yeltzyn
2008-04-28 21:53:59
Jedyne co mi teraz przychodzi do glowy, to moze masz podbindowane pod klawisze, ktore sa \"nadpisywane\" przez cpma. O takie cos:flip('36e97f26b0_1');
Keystrokes and mouse clicks no longer abort demos. If you have binds
that you wish to use, press ESC once. However there are a standard
set of keys for most common demo functions:
.:Standard Demo
TAB brings up the scoreboard
PGUP / PGDN adjusts playback speed by +-0.25
HOME sets playback speed to 1.0
KP_5 toggles third-person rendering
KP_UPARROW / KP_DNARROW moves camera to / from player
KP_LEFT / KP_RIGHT moves camera around player
KP_HOME resets camera distance and angle
F11 takes a screenshot
.:MultiViewDemo only
SPACE/MOUSE2 switches to next player
ALT switches to previous player
MOUSE1 in a coachview zooms in to that player
MOUSE1 in a main view switches to coachview
MOUSE1 on a subview switches to that player
B - Blue Flag, i.e. *red* FC (CTF duh!)
R - Red Flag, i.e. *blue* FC
F - either FC
I - Invis player
Q - Quad player
S - Batsuit player
P - any player with a real PU (i.e. not Regen/Flight/Speed)
for F and P, if there\'s more than one PU/flag in play
each keypress will cycle to the next one
Sprawdz z tym wcisnieciem 1 raz ESC
Czy inne bindy dzialaja? (np zrob sobie bind na s_volume 0)
#14 | maydayyy
2008-04-28 23:36:22
WPISUJE I DALEJ 125 !!!!!! OCB ?
#15 | Cwirkov
2008-04-29 09:34:19
#16 | wzf | yeltzyn
2008-04-30 16:19:24
#17 | adsik
2008-04-30 19:17:23
#18 | gumol_15
2008-07-13 15:10:43
#19 | dadek_pl
2008-07-13 15:33:57
#20 | gumol_15
2008-07-13 16:33:08
#21 | kaboom
2008-07-13 17:23:16
#22 | gumol_15
2008-07-15 21:36:56
#23 | kaboom
2008-07-15 22:53:13
no bo tak jest :)