CPMa 1.45 oraz ChallengeQ3 1.41
Właśnie ukazała się najnowsza wersja najpopularniejszej modyfikacji przeznaczonej do gry Quake 3 Arena - Challenge ProMode Arena. Całkiem niedawno, bo zaledwie miesiąc i sześć dni po ukazaniu się wersji testowej doczekaliśmy się pełnego wydania CPMa 1.45. Najważniejszą i chyba najbardziej wyczekiwaną zmianą są poprawki związane z "rakietnicą". Odnoszą się one do sławnego już błędu związanego z bądź to niezaliczaniem trafień lub przekraczaniem hitboxu. Dla tych, którzy swoją przygodę z CPMa dopiero zaczynają polecam CPMa Wiki. Jest to nieprzebrana mennica informacji na temat samej modyfikacji a także personalizacji ustawień.
Zmiany w CPMa 1.45
Notes for version 1.45 (18 Feb 08)
- add: callvote remove is back
- chg: RG low ammo warning
- chg: CQ3 pg/sg ammobox
- chg: CQ3 RG scaling from 100 to 80
- chg: CQ3 hitsound from CPM
- fix: finally, hopefully, the @#$%ing TA bugs with rocket splash
- only took seven years to track the damn thing down...
- fix: IDs bot stuck
- fix: PMC ctfs/ctf heavy flag
- fix: CPM ctfs heavy flag
Pobierz CPMa 1.45 (7,71MB)
Pobierz oficjalny mappack CPMa (117MB)
Równolegle z ukazaniem się najnowszej wersji CPMa światło dzienne ujrzał ChallengeQ3 1.41 (plik, który jest zamiennikiem Quake3.exe, pozwala on ładować automatycznie mod CPMa oraz usuwa kilka błędów). Możecie go pobrać z tej lokalizacji. Pełna lista zmian, jakie wprowadza najnowszy CQ3 znajduje się tutaj
removed all bs references to GT_SINGLE_PLAYER and ui_singlePlayerActive
(except from the bot code, which has bigger problems)
added sv_singleplayer
improved TTF overhead a lot: now as fast as crappy bitmap fonts :D
removed the stupidity of every key aborting demo playback: now ESC only
(ed: this also makes ALL bound keys usable in demos, unless overridden by a mod (e.g. CPMA's MVD hotkeys)).
only play the id logo cin the FIRST time, not every fkn time
removed the broken stencil/projection shadow code
avis produced by video actually work (bug+fix both from ioq3)
fixed some ABSURD buffer overruns and broken code in snd_dma
which caused random dropped sounds for no reason
it's a miracle it doesn't segfault any real OS
also dumped the unused-since-TA adpcm/mulaw/etc cruft
fixed a TA-era bug that broke loopsound behavior
loop (ie ambient) sounds are now 75% volume
q3config is NEVER autowritten just because of bind/cvar changes
it sucks if you're playing and it sucks even more if you're on GTV
UI/SP code should write it EXPLICITLY if they want to save something
--
!!! Note that since versions of CPMA prior to 1.45 used the defective TA calls that have been removed, they will not work with this version of the engine.
ProMode
#43 | raul
2008-02-28 15:08:30
#44 | infin
2008-03-20 16:10:02
ktoś potrafi pomóc? :(
#45 | satan
2008-03-20 16:58:15
#46 | infin
2008-03-20 17:26:52