CPMa 1.45 oraz ChallengeQ3 1.41
Właśnie ukazała się najnowsza wersja najpopularniejszej modyfikacji przeznaczonej do gry Quake 3 Arena - Challenge ProMode Arena. Całkiem niedawno, bo zaledwie miesiąc i sześć dni po ukazaniu się wersji testowej doczekaliśmy się pełnego wydania CPMa 1.45. Najważniejszą i chyba najbardziej wyczekiwaną zmianą są poprawki związane z "rakietnicą". Odnoszą się one do sławnego już błędu związanego z bądź to niezaliczaniem trafień lub przekraczaniem hitboxu. Dla tych, którzy swoją przygodę z CPMa dopiero zaczynają polecam CPMa Wiki. Jest to nieprzebrana mennica informacji na temat samej modyfikacji a także personalizacji ustawień.
Zmiany w CPMa 1.45
Notes for version 1.45 (18 Feb 08)
- add: callvote remove is back
- chg: RG low ammo warning
- chg: CQ3 pg/sg ammobox
- chg: CQ3 RG scaling from 100 to 80
- chg: CQ3 hitsound from CPM
- fix: finally, hopefully, the @#$%ing TA bugs with rocket splash
- only took seven years to track the damn thing down...
- fix: IDs bot stuck
- fix: PMC ctfs/ctf heavy flag
- fix: CPM ctfs heavy flag
Pobierz CPMa 1.45 (7,71MB)
Pobierz oficjalny mappack CPMa (117MB)
Równolegle z ukazaniem się najnowszej wersji CPMa światło dzienne ujrzał ChallengeQ3 1.41 (plik, który jest zamiennikiem Quake3.exe, pozwala on ładować automatycznie mod CPMa oraz usuwa kilka błędów). Możecie go pobrać z tej lokalizacji. Pełna lista zmian, jakie wprowadza najnowszy CQ3 znajduje się tutaj
removed all bs references to GT_SINGLE_PLAYER and ui_singlePlayerActive
(except from the bot code, which has bigger problems)
added sv_singleplayer
improved TTF overhead a lot: now as fast as crappy bitmap fonts :D
removed the stupidity of every key aborting demo playback: now ESC only
(ed: this also makes ALL bound keys usable in demos, unless overridden by a mod (e.g. CPMA's MVD hotkeys)).
only play the id logo cin the FIRST time, not every fkn time
removed the broken stencil/projection shadow code
avis produced by video actually work (bug+fix both from ioq3)
fixed some ABSURD buffer overruns and broken code in snd_dma
which caused random dropped sounds for no reason
it's a miracle it doesn't segfault any real OS
also dumped the unused-since-TA adpcm/mulaw/etc cruft
fixed a TA-era bug that broke loopsound behavior
loop (ie ambient) sounds are now 75% volume
q3config is NEVER autowritten just because of bind/cvar changes
it sucks if you're playing and it sucks even more if you're on GTV
UI/SP code should write it EXPLICITLY if they want to save something
--
!!! Note that since versions of CPMA prior to 1.45 used the defective TA calls that have been removed, they will not work with this version of the engine.
ProMode
#1 | wzf | yeltzyn
2008-02-21 09:50:44
removed the stupidity of every key aborting demo playback: now ESC only
(ed: this also makes ALL bound keys usable in demos, unless overridden by a mod (e.g. CPMA's MVD hotkeys)) To mnie zawsze maksymalnie wnerwialo, jak dobrze ze nad takimi usprawnieniami tez pracuja!
#2 | Vegus
2008-02-21 10:43:43
#3 | sir_nera
2008-02-21 11:17:30
wtf?
#4 | wzf | yeltzyn
2008-02-21 11:24:04
#5 | niuss
2008-02-21 11:24:06
#6 | niuss
2008-02-21 11:26:05
#7 | vicek
2008-02-21 11:27:59
#8 | sir_nera
2008-02-21 11:28:32
#9 | niuss
2008-02-21 11:28:50
#10 | niuss
2008-02-21 11:30:48
#11 | sir_nera
2008-02-21 11:32:38
zassalem z linka u gory, wszystko jest z cpma w nazwie wiec chyba jest dopsz :) thx za pomoc
#12 | wzf | yeltzyn
2008-02-21 11:45:29
#13 | niuss
2008-02-21 11:52:42
#15 | crb
2008-02-21 12:48:44
#16 | Andrzej :)
2008-02-21 14:17:26
#17 | Andrzej :)
2008-02-21 14:19:31
Co to za bug?
#18 | kaboom
2008-02-21 14:24:34
#19 | AL|EN
2008-02-21 14:53:46
#20 | vicek
2008-02-21 14:59:33
znam 1a/22/24 :D
#21 | Deo.
2008-02-21 15:58:24
#23 | sexy maly
2008-02-21 16:05:18
#24 | ThrawN
2008-02-21 16:46:46
#25 | kaboom
2008-02-21 17:11:30
#26 | raul
2008-02-21 17:23:04
#27 | Thug`GaD
2008-02-21 17:30:37
Pewnie przy wersji 1.47 zmienia fizyke. Wtedy bedziemy mieli do wyboru cpma i cpma vq3 z fizyka cpma AF:DSSDFHsfdh
#28 | kaboom
2008-02-21 18:24:33
#29 | pr00
2008-02-21 18:53:18
#30 | kaboom
2008-02-21 19:04:43
#31 | Vymmiatacz
2008-02-21 19:19:31
#32 | kaboom
2008-02-21 19:26:49
#33 | kaboom
2008-02-21 19:28:12
#34 | narf
2008-02-21 19:32:36
#35 | Cwirkov
2008-02-21 19:36:07
#36 | pr00
2008-02-21 20:26:22
#37 | floyd76
2008-02-21 22:03:03
#38 | ThrawN
2008-02-22 01:15:20
#39 | ThrawN
2008-02-22 01:15:52
GaD poczytaj i zagraj zanim coś napiszesz.
#40 | kaboom
2008-02-22 09:14:50
moim zdaniem lepiej wydac raz na pol roku porzadny patch, niz co miesiac lekko bublowate latki
#41 | raul
2008-02-23 16:50:08
#42 | floyd76
2008-02-23 21:09:40