CPMA 1.43 wydane!

Dostosuj

CPMA 1.43 wydane!

Dziś światło dzienne ujrzała kolejna wersja najpopularniejszej obecnie modyfikacji turniejowej do Quake'a 3 – Challenge Pro Mode Arena. W wersji oznaczonej numerkiem 1.43 stosunkowo ważne zmiany w gameplayu dotyczą tylko i wyłącznie trybu CPM.

Jednego możemy być pewni - arQon nieźle 'namieszał'. Nie sposób wspomnieć o mocniejszym odrzucie RL, czy zwiększeniu prędkości poruszania się w wodzie. Ponadto zmieniono czas respawnu powerupów w grze 2v2. Drobnych zmian jest więcej i wszystkich chętnych do zapoznania się z nimi zapraszam do odwiedzenia pełnego changelogu (wersja angielska).

hide_dot.gifChangelog


Full changelog for 1.43:

add: DM scoreboard shows weapon shots

add: player pings shown in the server browseradd: Slash's skates are affected by PM skin coloradd: acc now sortedadd: "sw" to class files

chg: RL knockback increased to 112.5%

chg: water speeds are significantly higher

chg: PG gun/TDM ammo 80, box 40

chg: default PU respawn in 2v2 now 120s

chg: removed vote_allow_remove, callvote remove been broken for years and nobody noticed, so it's clearly dead weight

chg: spectator speed increased to 480ups

chg: CA/DA/CTFS modes explicitly set spawn health to 100

chg: BFG is droppable

chg: removed the irrelevant "team color names" crud from many CTF messages (e.g. "PlayerA gets an assist for returning the >XYZ
chg: server stats are output in XML (same format as Q4Max stats) thanks to cha0ticz, panni, and cmd for their work on this

chg: NTF Heavies use Keel model and get SG instead of MG

chg: NTF Fighters spawn with 5 rockets

chg: NTF backpacks give 25 armor

chg: vote time is 20 seconds

chg: removed support for the very-legacy CPM 1.0 armor system

chg: removed !PreDecorate1-8 and _PostDecorate1-8 superhud elements just "PreDecorate" and "PostDecorate" now, limit 64 total

fix: dying while firing RG caused "ghost" rails on next switch to RG

fix: rebound/OB could still happen on surfaces under shallow water

fix: various AI bits, especially in VQ3

fix: an insanely pathological case to do with traces near patches when q3map has created a poisoned BSP that has non-convex spaces note: this fix makes no sense, it just "works". Such maps are broken, and this may well just be moving the fail cases to a different set.

fix: widescreen support should be much better now

DEV: RG is 1500ms reload, with damage scaling from 100 at point-blank down to 75 (linearly) at 768 units distance (LG range) and beyond

DEV: flaglocks are 5s


W tym miejscu warto także wspomnieć, iż podczas rozgrywek Quad Damage Tournament w ramach imprezy QuakeCon, wykorzystywanym modem do gry w Q3 będzie właśnie CPMA, które zastąpiło według wielu nieco przestarzałe już OSP.

CPMA 1.43 - no maps
CPMA map pack

promode.org

KomentarzeKomentarze

  • Lucas

    #0 | Lucas

    2007-07-19 21:51:09

    RL :)
  • raul

    #0 | raul

    2007-07-19 22:31:39

    2v2 quad 120sek :/ ale ogólnie dobry release.
  • szacunek

    #0 | szacunek

    2007-07-19 22:38:39

    teraz bedzie jeszce latwiej liczyc :)
  • fur1

    #0 | fur1

    2007-07-20 10:41:16

    Tylko sie cieszyc ze osp juz nikt nie rusza ;x
  • s1korr

    #0 | SiKoR

    2007-07-20 21:23:08

    a wlasnie, ze rusza... i to calkiem sporo osob :D
  • garo

    #0 | garo

    2007-07-20 22:11:42

    Podoba mi się ta wersja
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

5042 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie