CPMa 1.40 już do ściągnięcia
Długo oczekiwana wersja 1.40 najszybszego modu do gry Quake 3 Arena, czyli modyfikacji Challenge ProMode Arena ujrzała w dniu wczorajszym światło dzienne. Lista zmian w porównaniu do poprzedniej wersji 1.39 nie jest zbyt obfita. Można powiedzieć, że poprawki są raczej kosmetyczne, gdyż arQon, wyraźnie zadowolony bardzo pozytywnym przyjęciem wersji 1.39, nie wprowadził do swojego dziecka żadnych rewolucyjnych zmian i ograniczył się tylko do skromnych usprawnień. Pełną listę nowości znajdziecie w poniższym changelogu.
Changelog
Notes for version 1.40 (19 Dec 06)
add: !PreDecorate5-8 and _PostDecorate5-8 superhud elements
add: AttackerIcon and AttackerName superhud elements
add: WeaponList supports the TIME command
add: MODEL, ANGLES, OFFSET, and DRAW3D commands to the superhud
ANGLES are ordered as [+pan | -rotate]
note that most Q3 models DO NOT WORK PROPERLY if r_vertexlight is on
add: 9 new high res, high quality crosshairs as cg_drawCrosshair 11-19
chg: NTF significantly redesigned: see docs/NTF.txt
chg: removed support for RagePro-specific smoke
chg: be more tolerant of invalid models/enemymodels
chg: FragMessage no longer updates for suicides
chg: GTV can CALL votes, but not CAST them
so an unattended GTV doesn't cause problems with vote_percent 100
chg: con_echo doesn't insert newlines between multiple args
chg: chat tokens are disabled for non-mm2
chg: ammo bars scale by weapon capacity
fix: vertical bars didn't scale correctly
fix: the infamous legacy id bug of "callvote; reconnect"
fix: autoAction 1 stats weren't saved properly
fix: grenades always rested axially (id bug)
fix: cg_drawCrosshairNames 2 doesn't draw enemy's name in 1v1
fix: couldn't start CTFS games through the UI
fix: UI ugliness in nonstandard video modes
Najnowszą wersję modu oraz promodowy mappack znajdziecie pod poniższymi linkami.
CPMa 1.40 (7,7 MB)
CPMa Map Pack (117 MB)
Challenge ProMode Arena
#0 | raul
2006-12-20 18:36:17
#0 | Lucas
2006-12-20 18:53:19
Uwielbiam jak wytyka co jest bledem iD :)
#0 | piwoszeq
2006-12-20 21:04:50
#0 | wzf | yeltzyn
2006-12-21 01:13:00
#0 | e2>ol
2006-12-21 01:17:00
#0 | wzf | yeltzyn
2006-12-21 01:25:57
#0 | e2>ol
2006-12-21 01:31:26
#0 | raul
2006-12-21 01:54:29
#0 | wzf | yeltzyn
2006-12-21 02:00:11
#0 | r00ster
2006-12-21 08:43:22
Nie lepiej wpisac w konsoli: callvote gameplay?
#0 | w1n
2006-12-21 09:06:53
#0 | wzf | yeltzyn
2006-12-21 14:46:47
#0 | wzf | yeltzyn
2006-12-21 14:50:19
Nie chodzi o to co mozna a co nie mozna zrobic w consoli, ani o to czym jest lepiej cos ustawic i czym szybciej. Chodzi o to, ze brakuje czegos, co powinno byc.
#0 | r00ster
2006-12-21 21:30:56
#0 | eROR
2006-12-22 13:29:30
#0 | prox20
2006-12-24 09:53:38