CPMa 1.40 już do ściągnięcia

Dostosuj

CPMa 1.40 już do ściągnięcia

Długo oczekiwana wersja 1.40 najszybszego modu do gry Quake 3 Arena, czyli modyfikacji Challenge ProMode Arena ujrzała w dniu wczorajszym światło dzienne. Lista zmian w porównaniu do poprzedniej wersji 1.39 nie jest zbyt obfita. Można powiedzieć, że poprawki są raczej kosmetyczne, gdyż arQon, wyraźnie zadowolony bardzo pozytywnym przyjęciem wersji 1.39, nie wprowadził do swojego dziecka żadnych rewolucyjnych zmian i ograniczył się tylko do skromnych usprawnień. Pełną listę nowości znajdziecie w poniższym changelogu.

hide_dot.gifChangelog


Notes for version 1.40 (19 Dec 06)

add: !PreDecorate5-8 and _PostDecorate5-8 superhud elements

add: AttackerIcon and AttackerName superhud elements

add: WeaponList supports the TIME command

add: MODEL, ANGLES, OFFSET, and DRAW3D commands to the superhud
ANGLES are ordered as [+pan | -rotate]
note that most Q3 models DO NOT WORK PROPERLY if r_vertexlight is on

add: 9 new high res, high quality crosshairs as cg_drawCrosshair 11-19

chg: NTF significantly redesigned: see docs/NTF.txt

chg: removed support for RagePro-specific smoke

chg: be more tolerant of invalid models/enemymodels

chg: FragMessage no longer updates for suicides

chg: GTV can CALL votes, but not CAST them
so an unattended GTV doesn't cause problems with vote_percent 100

chg: con_echo doesn't insert newlines between multiple args

chg: chat tokens are disabled for non-mm2

chg: ammo bars scale by weapon capacity

fix: vertical bars didn't scale correctly

fix: the infamous legacy id bug of "callvote; reconnect"

fix: autoAction 1 stats weren't saved properly

fix: grenades always rested axially (id bug)

fix: cg_drawCrosshairNames 2 doesn't draw enemy's name in 1v1

fix: couldn't start CTFS games through the UI

fix: UI ugliness in nonstandard video modes


Najnowszą wersję modu oraz promodowy mappack znajdziecie pod poniższymi linkami.

CPMa 1.40 (7,7 MB)
CPMa Map Pack (117 MB)

Challenge ProMode Arena

KomentarzeKomentarze

  • raul

    #0 | raul

    2006-12-20 18:36:17

    dobra wersja ;]
  • Lucas

    #0 | Lucas

    2006-12-20 18:53:19

    :)))))))))))

    Uwielbiam jak wytyka co jest bledem iD :)
  • PiWo5z

    #0 | piwoszeq

    2006-12-20 21:04:50

    PCF (to co zrobilo painkillera) wytykali bledy, a oni i tak na to s*ali i nic sobie z tego nie robili :)
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2006-12-21 01:13:00

    Nie wiem czy to tylko u mnie, ale nie pojawiaja mi sie opisy w menu game settings (ustawienia dot. gry podczas grania na local host). Na przyklad jak chce zmienic gameplay na vq3: Escape>game settings>i tu na \"pasku\" nie ma zadnego tekstu wypisanego, ale co dziwne jak sie kliknie, to sie zmienia. Podobnie z kazda inna opcja w tym menu.

  • nXs-freak

    #0 | e2>ol

    2006-12-21 01:17:00

    Bo tam się wpisuje cyfrę przyporządkowaną danemu trybowi..
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2006-12-21 01:25:57

    OMG w wersji od 1.11 do 1.37(?) bylo tak jak na tym screenie:

  • nXs-freak

    #0 | e2>ol

    2006-12-21 01:31:26

    od 39 nie ma i się już przynajmniej nie krzaczy z ramką !!1OMG
  • raul

    #0 | raul

    2006-12-21 01:54:29

    a uzywa ktos wogole tego menu? ;)
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2006-12-21 02:00:11

    Z jaka ramka?
  • R00ster

    #0 | r00ster

    2006-12-21 08:43:22

    No własnie?
    Nie lepiej wpisac w konsoli: callvote gameplay?
  • w1n

    #0 | w1n

    2006-12-21 09:06:53

    Ja się właśnie dowiedziałem, że istnieje :D
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2006-12-21 14:46:47

    Ja uzywam tylko dlatego, ze jestem tak leniwy aby do cfg dodac haslo na refa i zmieniac all z consoli ;)
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2006-12-21 14:50:19

    N/c zamiast pisac nie na temat, to napisz ze masz tak samo i tyle mi wystarczy!

    Nie chodzi o to co mozna a co nie mozna zrobic w consoli, ani o to czym jest lepiej cos ustawic i czym szybciej. Chodzi o to, ze brakuje czegos, co powinno byc.
  • R00ster

    #0 | r00ster

    2006-12-21 21:30:56

    to ze cos tam bylo to nie znaczy ze powinno. teraz nie ma i tyle!
  • eror

    #0 | eROR

    2006-12-22 13:29:30

    To jeszcze niech naprawi blad wystepowania vq3 w cpm i bedzie git :p
  • prox16

    #0 | prox20

    2006-12-24 09:53:38

    rakieta na vq3 cpma jest jakas lewa :D:D:DA:SDA
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1171 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie