CPMa 1.39 już do ściągnięcia

Dostosuj

CPMa 1.39 już do ściągnięcia

W świecie Challenge ProMode Arena szykują się poważne zmiany. Najpierw światło dzienne ujrzała nowa szata graficzna strony domowej, a teraz arQon wypuścił nową wersji najszybszej modyfikacji do dziadka Quake'a. Jesteśmy już przyzwyczajeni do kosmetycznych poprawek twórcy CPMa, jednak tym razem zmiany widać już na pierwszy rzut oka. Pierwsze co od razu przykuwa nasz wzrok po odpaleniu nowej wersji to szata graficzna interfejsu - czyżby powrót na "stare śmieci?". Zapaleni fani CPMa na pewno pamiętają czasy wersji 0.99w, x,z... - interfejs jest łudząco podobny jak nie identyczny. Polecam ściągnięcie tej wersji chociażby dla tego by ujrzeć nowiutką graficzkę.

W menu pojawiła się dawno już zapomniana opcja, czyli Practice - coś dla nowicjuszy. W ekwipunku znowu ujrzymy 10 rakiet zamiast 5, co we wcześniejszych wersjach było strasznie męczące i utrudniało rozgrywkę. Z ciekawostek mamy też kilka zmian związanych z fizyka vQ3. Wprowadzono między innymi tryb VQ3TDM oraz obsługę Smartbots dla vQ3.

hide_dot.gifPełna lista zmian (changelog)

Notes for version 1.39 (12 Nov 06)

add/chg/fix: overhauled a bunch of the UI crud (WIP)

add/chg/fix: overhauled a huge amount of AI (WIP)

add: netgraph shows "SYNC" warning if cg_predict is off

add: low ammo warning sound not played when fast-forwarding demos

add: cv as an alias for callvote

add: smartbots now play VQ3 as well

add: VQ3TDM mode (50 MG ammo, Holdables and BFG disabled)

add: cg_viewAdjustments (0|1, default 0)
replaces and unifies cg_run* and cg_bob* (all deleted)

add: custom loc files for q3w1, q3w4, q3wcp17, ctctf1, ctctf2

add: GTV can use cg_autoAction even if unattended/nocamera

chg: autorecord uses underscores for time and date separators
dots meant truncated filenames could make the engine sulk

chg: removed ime and currenttime (is on the scoreboard already)

chg: removed some obsoleted cvars
ch_crosshairTeamInfo (is in the superhud as TargetStatus)
cg_drawStatus, cg_drawAttacker, cg_drawIcons

chg: removed cg_followPowerup and cg_followKiller
these are now cg_autoAction 32 and 64 respectively

chg: removed followpowerup command (was for GTV, is now redundant)

chg: moved the CPMA console to the superhud as "Console"
removed cf_Console, ch_consoleLines, ch_consoleTime, con_disable

chg: scoreplums have been removed completely

chg: votes that are disabled aren't listed by "callvote ?"

chg: gauntlet range lowered from 48 to 44

chg: SG and RL pickups give 10 ammo

chg: BFG reload lowered to 1000ms

chg: no BFG explosion cloud (since it doesn't actually splash)

chg: removed the duplicate spawn near lower RL on CPM1A

chg: cg_marks specifies mark lifetime in ms (default 2500)

chg: removed "color2" cvar - "color" and cg_enemycolors now RHBLX
where X is the secondary FX color used for rail rings/spirals

chg: cg_teamchatsOnly controls what text reaches the HUD Chat elements
if set, non-team text still shows up in the console area

chg: poked at a bunch of CQ3 settings (WIP)

chg: promode initial spawns are true random

chg: promode respawns are biased away from corpse and killer

chg: cg_damageDraw 1 made less game-breaking

chg: cg_drawCrosshairNames not dependent on cg_drawCrosshair

fix: statsetc could crash the client if they fired more than 10,000 shots
yes, *10000* shots in one game: I smell CA LG-fests! :P

fix: modes were always overriding match_mutespecs


Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić do ściągania i przetestowania.

CPMa 1.39 (7,69 MB)
CPMa Map Pack (117 MB)

Challenge ProMode Arena

KomentarzeKomentarze

  • P!thrawn

    #0 | ThrawN

    2006-11-21 14:27:07

    nice :))
  • Bezołowiowy

    #0 | matisyaho

    2006-11-21 14:35:11

    szkoda ze mam spalona grafe :D
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2006-11-21 14:42:23

    nowa graficzka wyglada fajnie :)
  • Hakan

    #0 | Hakan

    2006-11-21 14:43:55

    A tak przy okazji to www.promode.org tez sie zmienilo...
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2006-11-21 15:12:13

    \"Najpierw światło dzienne ujrzała nowa szata graficzna strony domowej [...]\"

    nie czytamy newsów? :)
  • GogettO

    #0 | GogettO

    2006-11-21 15:16:32

    Nie wiedziałeś? On zawsze tylko obrazki oglądał, teraz się wydało :D
  • Hakan

    #0 | Hakan

    2006-11-21 15:57:51

    Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa...

    Popatrzylem na obrazek tylko i wpadlem :)
  • MateoMartinezz

    #0 | MateoMartinezz

    2006-11-21 16:12:18

    miodzio - sporo fajnych zmian - i like it:)
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2006-11-21 16:36:43

    Na odświeżonej stronie promoda jest link do patcha 1.32c. Czy jest on wogule gdziekolwiek używany? Czy właśnie CPMA dąży do obsługi tego patcha, jak etpro 3.6.0 i et 2.60b?
  • sianko

    #0 | sianko

    2006-11-21 18:09:46

    1.32c usuwa powaznego buga z 1.32 i chyba jest uzywany na wiekszosci serwerow
  • garo

    #0 | garo

    2006-11-21 19:07:19

    Jakby tak ProMode odżył i było jak kiedyś... Dream...
    edit po odpaleniu : :DDD
  • mavv

    #0 | niuss

    2006-11-21 20:02:37

    :))
  • mavv

    #0 | niuss

    2006-11-21 20:10:41

    zagrasz ze mna? dzisiaj?D:d
  • kaboom

    #0 | kaboom

    2006-11-21 22:46:25

    1..32c to jest tylko nowa werjsa pliku quake3.exe i czy ja masz czy nie to i tak zagrasz na kazdym serwerze
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4934 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie