CPMa 1.39 już do ściągnięcia
W świecie Challenge ProMode Arena szykują się poważne zmiany. Najpierw światło dzienne ujrzała nowa szata graficzna strony domowej, a teraz arQon wypuścił nową wersji najszybszej modyfikacji do dziadka Quake'a. Jesteśmy już przyzwyczajeni do kosmetycznych poprawek twórcy CPMa, jednak tym razem zmiany widać już na pierwszy rzut oka. Pierwsze co od razu przykuwa nasz wzrok po odpaleniu nowej wersji to szata graficzna interfejsu - czyżby powrót na "stare śmieci?". Zapaleni fani CPMa na pewno pamiętają czasy wersji 0.99w, x,z... - interfejs jest łudząco podobny jak nie identyczny. Polecam ściągnięcie tej wersji chociażby dla tego by ujrzeć nowiutką graficzkę.
W menu pojawiła się dawno już zapomniana opcja, czyli Practice - coś dla nowicjuszy. W ekwipunku znowu ujrzymy 10 rakiet zamiast 5, co we wcześniejszych wersjach było strasznie męczące i utrudniało rozgrywkę. Z ciekawostek mamy też kilka zmian związanych z fizyka vQ3. Wprowadzono między innymi tryb VQ3TDM oraz obsługę Smartbots dla vQ3.
Pełna lista zmian (changelog)
add/chg/fix: overhauled a bunch of the UI crud (WIP)
add/chg/fix: overhauled a huge amount of AI (WIP)
add: netgraph shows "SYNC" warning if cg_predict is off
add: low ammo warning sound not played when fast-forwarding demos
add: cv as an alias for callvote
add: smartbots now play VQ3 as well
add: VQ3TDM mode (50 MG ammo, Holdables and BFG disabled)
add: cg_viewAdjustments (0|1, default 0)
replaces and unifies cg_run* and cg_bob* (all deleted)
add: custom loc files for q3w1, q3w4, q3wcp17, ctctf1, ctctf2
add: GTV can use cg_autoAction even if unattended/nocamera
chg: autorecord uses underscores for time and date separators
dots meant truncated filenames could make the engine sulk
chg: removed ime and currenttime (is on the scoreboard already)
chg: removed some obsoleted cvars
ch_crosshairTeamInfo (is in the superhud as TargetStatus)
cg_drawStatus, cg_drawAttacker, cg_drawIcons
chg: removed cg_followPowerup and cg_followKiller
these are now cg_autoAction 32 and 64 respectively
chg: removed followpowerup command (was for GTV, is now redundant)
chg: moved the CPMA console to the superhud as "Console"
removed cf_Console, ch_consoleLines, ch_consoleTime, con_disable
chg: scoreplums have been removed completely
chg: votes that are disabled aren't listed by "callvote ?"
chg: gauntlet range lowered from 48 to 44
chg: SG and RL pickups give 10 ammo
chg: BFG reload lowered to 1000ms
chg: no BFG explosion cloud (since it doesn't actually splash)
chg: removed the duplicate spawn near lower RL on CPM1A
chg: cg_marks specifies mark lifetime in ms (default 2500)
chg: removed "color2" cvar - "color" and cg_enemycolors now RHBLX
where X is the secondary FX color used for rail rings/spirals
chg: cg_teamchatsOnly controls what text reaches the HUD Chat elements
if set, non-team text still shows up in the console area
chg: poked at a bunch of CQ3 settings (WIP)
chg: promode initial spawns are true random
chg: promode respawns are biased away from corpse and killer
chg: cg_damageDraw 1 made less game-breaking
chg: cg_drawCrosshairNames not dependent on cg_drawCrosshair
fix: statsetc could crash the client if they fired more than 10,000 shots
yes, *10000* shots in one game: I smell CA LG-fests! :P
fix: modes were always overriding match_mutespecs
Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić do ściągania i przetestowania.
CPMa 1.39 (7,69 MB)
CPMa Map Pack (117 MB)
Challenge ProMode Arena
#0 | ThrawN
2006-11-21 14:27:07
#0 | matisyaho
2006-11-21 14:35:11
#0 | kaboom
2006-11-21 14:42:23
#0 | Hakan
2006-11-21 14:43:55
#0 | kaboom
2006-11-21 15:12:13
nie czytamy newsów? :)
#0 | GogettO
2006-11-21 15:16:32
#0 | Hakan
2006-11-21 15:57:51
Popatrzylem na obrazek tylko i wpadlem :)
#0 | MateoMartinezz
2006-11-21 16:12:18
#0 | wzf | yeltzyn
2006-11-21 16:36:43
#0 | sianko
2006-11-21 18:09:46
#0 | garo
2006-11-21 19:07:19
edit po odpaleniu : :DDD
#0 | niuss
2006-11-21 20:02:37
#0 | niuss
2006-11-21 20:10:41
#0 | kaboom
2006-11-21 22:46:25