Counter-Strike
Po raz pierwszy w ramach eSports Cream of the Crop, turnieju typu invite-only, mam zaszczyt zaprosić wszystkich graczy do śledzenia zmagań najlepszych polskich klanów w Counter-Strike. Turniej odbędzie się w dniach 21-23 listopad 2003. Głównym adminem turnieju jest: trzyem. Pozostali admini to: Frank3n, yuri, perez, kazu. Do turnieju przystąpi 8 klanów. Oto one:
Zaproszone klany:
- specster
- Aristocracy
- #team-godLike.cN
- Fear Factory
- cyberathletic ArenA
- Frag eXecutors
- Energy Zone
- fragworks
Terminarz i wyniki:
Grupa A:
1. | specster | - | - | - | --/-- |
2. | cyberathletic ArenA | - | - | - | --/-- |
3. | Frag eXecutors | - | - | - | --/-- |
4. | Energy Zone | - | - | - | --/-- |
10:00 - specster vs. Energy Zone - admin: trzyem
10:00 - cyberathletic ArenA vs. Frag eXecutors - admin: Frank3n
12:00 - specster vs. Frag eXecutors - admin: Frank3n
12:00 - cyberathletic ArenA vs. Energy Zone - admin: mangia
14:00 - specster vs. cyberathletic ArenA - admin: mangia
14:00 - Frag eXecutors vs. Energy Zone - admin: Frank3n
Grupa B:
1. | Aristocracy | - | - | - | --/-- |
2. | #team-godLike.cN | - | - | - | --/-- |
3. | Fear Factory | - | - | - | --/-- |
4. | fragworks | - | - | - | --/-- |
16:00 - Aristocracy vs. fragworks - admin: yuri
16:00 - #team-godLike.cN vs. Fear Factory - admin: hegar
18:00 - Aristocracy vs. Fear Factory - admin: hegar
18:00 - #team-godLike.cN vs. fragworks - admin: yuri
20:00 - Aristocracy vs. #team-godLike.cN - admin: yuri
20:00 - Fear Factory vs. fragworks - admin: mangia
Półfinały
#13 - 14:00 - A1 vs. B2
#14 - 14:00 - B1 vs. A2
WB
#15 - 16:00 - zwycięzca #13 vs. zwycięzca #14
LB
#16 - 16:00 - przegrany z #13 vs. przegrany z #14
#17 - 18:00 - zwyciezca #16 vs. przegrany z #15
Finał
20:00 - zwyciezca #15 vs. zwyciezca #17
Regulamin:
Serwer:
- 217.153.154.133:27015 Aristocracy Public by RUN.sc
- null4.iport.pl:27016 (null)[5] CS 1.6 - cafe iPort
Admini serwerów: - trzyem
- Frank3n
- yuri
- heGar
Na każdym z rozgryanych meczy obecność conajmniej jednego admina obowiązkowa. - Config serwera wygląda następująco:
pausable 1
allow_spectators 1
mp_buytime 0.25
mp_roundtime 3
mp_friendly_grenade_damage 1
mp_friendlyfire 1
mp_c4timer 35
mp_freezetime 6
mp_forcechasecam 2
mp_forcecamera 2
mp_fadetoblack 0
mp_footsteps 1
mp_flashlight 1
mp_autocrosshair 0
mp_limitteams 0
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_autoteambalance 0
mp_autokick 0
mp_tkpunish 0
mp_hostagepenalty 0
mp_startmoney 800
mp_timelimit 0
mp_maxrounds 16
sv_aim 0
sv_cheats 0
sv_maxspeed 320
sv_gravity 800
sv_airmove 0
sv_airaccelerate 3
sv_clienttrace 1
- Wszystkie mecz są standardowo rozgrywane przy użyciu systemu liczenia punktów MaxRounds 15
- Mecz jest rozgrywany na jednej mapie wylosowanej wczesniej przez organizatorów turnieju. Team, który wygra runde nożową wybiera stronę: CT badź T.
- Wszystkie mapy powinny być rozgrywane na zabezpieczonym serwerze. Poniższa lista jest standardową listą map na której zostanie rozegrany turniej:
- de_dust2
- de_inferno
- de_train
- de_nuke
Cheaty i Anty-Cheaty:
- Poza programami do komunikacji głosowej takimi jak Teamspeak czy BattleCom wszystkie programy działające poza Halflifem które wpływają na grę są zakazane. Wszystko co wpływa na grę w sposób niezamierzony oryginalnie przez autorów jest zabronione. Jest to bardzo ogólna definicja ale liczymy że gracze będą sami w stanie odróżnić co jest dopuszczalne a co nie.
- Ponieważ zawsze jest kilka rzeczy na granicy przepisów podamy kilka przypadków o które dostajemy wiele pytań (ta lista będzie uzupełniana kiedy zajdzie potrzeba):
- Używanie skryptów które zmieniają sposób w jaki został zrobiony CS jest zabronione, skrypty takie jaki 'duck+jump', 'centerview' i 'norecoil' są zabronione.
- Inne niż standardowe modele i tekstury są zabronione. Dotyczy to zarówno modeli i tekstur graczy jak i modeli i tekstur broni.
Jedynym wyjątkiem od tej reguły są uproszczone modele graczy. - Własne tekstury map są zabronione.
- Bunny hooping jest zabroniony.
- Jakiekolwiek wykorzystywanie błędów jest zabronione
- Przemieszczanie się w ścianach ('map swimming') lub używanie błędów w mapach do patrzenie przed/nad ścianami jest zabronione. Jest to uważane za wykorzystywanie błędów mapy i oszustwo. Za każde udowodnione naruszenie tej reguły dwie rundy będą odbierane oszustom i przyznawane przeciwnikowi. Przykłady niektórych z tych błędów to:
Brzeg nad lampą na około domku na prodigy. Można jednak stać na lampie.
#1, #2, #3, #4, #5, #6
Pozostałe:
- Wszyscy gracze musza nagrywać demka z całego meczu (jedno demko jako CT jedno jako T z każdej mapy). W przypadku konfliktu po meczu oba klany mogą zażądać wszystkich dem z mapy od przeciwnika.
- Demka po meczu należy udostępnić dla organizatorów turnieju.
- Jeżeli gracz wypadnie z powodu problemów technicznych mecz powinien być zapauzowany na końcu rundy (nigdy w trakcie rundy). Maksymalny czas pauzy wynosi 5 minut i powinno to wystarczyć na restart i podłączenie. Jeżeli jedna drużyna podczas meczu pauzowała więcej niż 15 minut druga może domagać się kontynuowania meczu bez brakujących graczy.
- Jeżeli wszyscy gracze jednego teamu wypadną z powodu problemów technicznych przeciwnik powinien poczekać co najmniej 5 minut zanim opuści serwer.
- Zmiana zawodników jest zawsze możliwa podczas meczu ale musicie przekonać przeciwnika do zapausowania jeżeli chcecie dokonać tego podczas rundy.
- Jeżeli jedna z drużyn dobrowolnie opuści serwer przed końcem meczu, drużyna która pozostała otrzymuje pozostałe punkty.
- Jeżeli serwer przestanie działać przed końcem 5 rundy mapy, powinno się je powtórzyć od początku. Jeżeli nastąpi to po piątej rundzie pozostałe zostaną rozegrane z mp_startmoney ustawionym na 4500.
- Jeżeli serwer przestanie działać więcej niż 2 razy podczas meczu klany mogą zażądać zmiany serwera.
- Obserwatorzy są dopuszczalni jeżeli oba klany zgodzą się na to.
- Serwer HLTV jest zawsze dopuszczalny, ale opóźnienie musi wynosić przynajmniej 30 sekund i oba klany musza mieć do niego dostęp.
Wszystko będzie na bieżąco uzupełniane. Rules w/g CB.com.
Podczas tej imprezy transmisję poprzez HLTV sponsoruje firma PifPaf.pl Dostępny będzie także scorebot na kanale #eCC.CS @ QuakeNet.
Dostępna jest już ankieta "Kto wygra eCC.CS?". Zapraszam wszystkich zainteresowanych do głosowania na swoich faworytów!
Coverage na Cyberleagues: Grupy | Drabinka DE | Terminarz i wyniki
#0 | Peper
2003-11-11 22:21:30
#0 | igor
2003-11-11 22:30:25
#0 | svisstack
2003-11-11 23:53:21
#0 | hGr
2003-11-12 10:21:39
#0 | trzyeM-
2003-11-12 13:24:35
#0 | boogie
2003-11-15 00:01:27
#0 | CichY
2003-11-15 05:31:37
#0 | raiden
2003-11-18 16:27:32
#0 | Frank3n
2003-11-20 15:36:22