Chcecie klanówek w fifie?

Dostosuj

Chcecie klanówek w fifie?

To będziecie je mieli! Jak na razie (co wie każdy fan serii) jedyny sposób na rozegranie pojedynku z żywym przeciwnikiem to 1v1. O wygranej decydują 2 czynniki: szczęście oraz umiejętności. Co jednak zrobić by tu urozmaicić? Dać możliwość rozegrania pojedynku całej drużynie, która zmaga się w FIFĘ. Tak ma się dziać w najnowszej odsłonie serii czyli FIFA 08, która to powinna zawitać na naszym rynku w okolicach września. A jak dokładnie ma to wyglądać? Poniżej więcej informacji.

11 zawodników biega za piłką i próbuje wbić ją do bramki przeciwnika. Tak to wygląda naprawdę. W FIFIE 07 jednak wyglądało to tak, że nasi kompani z drużyny próbowali biegać, a my strzelamy bramki. Teraz to się zmieni. Producent gry, zapowiedział możliwość rozegrania pojedynku 11v11. "Be a pro" - tak właśnie ma się zwać ten tryb. Ma on być tym, co pokona i wbije w ziemię serię Pro Evolution Soccer. Obiektywnie patrząc na pomysł panów z Kanady to naprawdę będzie to pierwsza nowość od długiego czasu w FIFIE, w której ostatnio jakoś niewiele się zmienia. Jest jednak jeszcze coś.

W dalszej perspektywie mamy duże plany. Chcemy, aby Mistrzostwa Świata 2010 miały swój wirtualny odpowiednik. Wobec tego konieczne jest stworzenie organizacji w każdym z regionów, które wyłonią najlepsze drużyny i zorganizują ich wyjazd do południowej Afryki, gdzie miałby odbyć się turniej.
Takie słowa padły z ust Pana Joe Booth czyli producenta gry. Jeśli naprawdę ma takie plany to zjawisko esportu nabierze nowego znaczenia i będzie się dynamiczniej rozwijać.

Taktyka, współpraca, zgranie i piękne zagrania do kolegi z drużyny - już nieługo te czynniki będą decydować o zwycięstwie, a nie wyuczone na pamięć zagrania, po których bramki padają jedna za drugą.

Gram.pl

KomentarzeKomentarze

  • e2

    #0 | edwa

    2007-06-01 14:04:56

    Tłumaczenie pochodzi ze strony gram.pl - ponieważ nie mogłem się doszukać informacji o autorze newsa i nie mam żadnego kontaktu oznajmiam, że tłumaczenie jest autorstwa Zaitseva z tego też serwisu. Mam nadzieję, że nie będzie żadnego problemu z tego powodu. W razie jakichkolwiek problemów ze strony autora bądź serwisu gram.pl proszę o kontakt.
  • Konri1991

    #0 | conr4d

    2007-06-01 15:35:04

    Jeszcze niech zrobią FPP z tego, całkiem fajna opcja ;-D
  • e2

    #0 | edwa

    2007-06-01 15:51:58

    będzie na wii więc coś może z tego być ;p
  • rox.

    #0 | Deo.

    2007-06-01 22:11:48

    pod jednym pozorem fajne :p z bratem myslelismy czemu nie robia 11vs11 ale pod drugim nie ;/ jak obrona ma widziec kiedy idzie atak ;/ i jak ma bramkarz bronic ;O
  • Van Helsing

    #0 | 3r!c

    2007-06-01 22:30:45

    dal mnie to smieszne :D bo nie wierze ze ktos bedzie stal na swojej pozycji np obronca i nie bedzie probowal indywidualnych rajdow na bramke przeciwnika? :D dodatkowo - centralnie dla klanow - trzeba byc niezle zgranym ja w pesie zastanawialem sie jak w ogle grac 4v4 -tu jest trudnosc 11v11 no i wlasnie bramkarz =] oczywiscie nie pogardze i sprawdze to =D
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1039 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie