Challenge Quake 3 1.43 dostępny

Dostosuj

Challenge Quake 3 1.43 dostępny

Właśnie ukazała się najnowsza wersja Challenge Quake 3 oznaczone numerkiem 1.43. Przypomnijmy, iż CNQ3 jest zamiennikiem Quake3.exe. Pozwala on ładować automatycznie mod CPMa oraz usuwa kilka błędów po id Software, które nie zostały poprawione w oficjalnych łatkach do gry. Najnowsza wersja pliku niweluje niektóre niedogodności związanych z dźwiękiem przestrzennym, renderowaniem tekstur, czy też poprawia działanie komendy "sv_pure". Od teraz możemy także używać zmiennej "r_fullbright" oraz ustawić rozmiar czcionki w konsili na kształt tej znanej z Quake 4. Poniżej przedstawiam pełną listę zmian, jakie wnosi najnowsza wersja CNQ3.

hide_dot.gifLista zmian wprowadzonych przez CNQ3 1.43


  • fixed sfx0 using a real sound and thus "hiding" it
  • corrected sv_pure back to CVAR_ROM
  • added the correct "fastsky!=0 == disable portals" test, ffs me :P
  • removed long-obsoleted r_lastValidRenderer
  • removed long-obsoleted r_ext_gamma_control
  • removed pointless cl_forceavidemo
  • removed r_rail* and marked the never-used RT_BEAM etc as such
  • removed RAVENMD4 completely
  • r_fullbright is not a cheat var
  • fixed a bug with CVAR_CHEAT
  • fixed another bug in video (hopefully)
  • fixed distance culling on dlit patch seams
  • changed r_ext_max_anisotropy default to 16
  • added con_scale for console font scaling
    0 = Q3 style, always 8x12 pixels regardless of screen rez
    1 = Q4 style, scales with screen rez
    !0 = scale with screen rez and a custom multiplier
  • straightened out the con cvar mess:
    cl_noprint -> con_noprint
    scr_conspeed -> con_speed and correctly CVAR_ARCHIVE
    con_notifytime correctly CVAR_ARCHIVE
    removed cl_conXOffset since it basically doesn't work
  • sleep correctly if an unfocused client (win32-only)
    don't sleep INcorrectly if a dedicated server (win32-only)
  • fixed a (huge) memory leak in the vm
  • fixed sv_pure 1 problems on listen servers
  • another overhaul of the sound code:
  • spatialisation is now correct, which has two huge impacts:
    you can "place" sounds MUCH more accurately than before,
    but as a result, distant sounds are MUCH quieter
  • removed s_doppler, it's almost right but it just sounds like shit
  • most of the s_mixprestep hackery has been removed, and you can
    probably set it to 0 if your sound drivers work properly
  • OAL support has been dropped completely and indefinitely
    it's crap and i'm tired of it poisoning the codebase

Pobierz CNQ3 1.43 (562 KB)

Już teraz możecie dołączyć się do dyskusji dotyczącej najnowszego wydania CNQ3 na oficjalnym forum modyfikacji CPMa. Warto wypróbować wspomniany plik, gdyż niesie on ze sobą wiele udogodnień. Jedyną wadą chyba jaką posiada, w odróżnieniu od oryginalnego Quake3.exe, jest to, że nie obsługuje on klienta anty-cheatowego PunkBuster i co za tym idzie gra na serwerach, na których jest on włączony nie jest możliwa.

ProMode

KomentarzeKomentarze

  • dezCartezz

    #1 | annihiluzz

    2008-08-26 11:34:21

    ten link nie dziala, tu jest dzialajacy
  • yeltzyn

    #2 | wzf | yeltzyn

    2008-08-26 11:37:18

    Gra ktos/zamierza na fullbrighcie?

    Z tym dzwiekiem jest duza roznica, juz na hubie przez cala mape nie slychac kiedy ktos wchodzi do tele, co dopiero na dm6.
  • kaboom

    #3 | kaboom

    2008-08-26 11:39:42

    cos sie download posypal :/
  • kaboom

    #4 | kaboom

    2008-08-26 11:55:57

    dziwna sprawa, demka wrzucilem sie sciaga, a ten cq3 sie nie chce :/
  • dezCartezz

    #5 | annihiluzz

    2008-08-26 11:58:17

    to zagadka dla colombo :D
  • kaboom

    #6 | kaboom

    2008-08-26 12:00:21

    juz naprawilem :D dziala :)
  • dezCartezz

    #7 | annihiluzz

    2008-08-26 12:02:33

    ty to masz leb :D
  • Yakcyll

    #8 | mewIndigo~

    2008-08-26 14:47:13

    Teraz kliknąłem z FF i mam File not found [errorcode=3].
  • raul

    #9 | raul

    2008-08-26 15:26:52

    Działało jeszcze nie dawono :D alternative.
  • narf

    #10 | narf

    2008-08-26 16:00:46

    OS X build plx!
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

550 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie