Challenge ProMode Arena 1.44 BETA

Dostosuj

Challenge ProMode Arena 1.44 BETA

Gorący towar do testowania! Właśnie pojawiła się wersja BETA jednej z najbardziej popularnych modyfikacji do gry Quake 3 Arena. Challenge ProMode Arena 1.44 zawiera kilka innowacji, aczkolwiek żadna zmiana nie jest przełomowa, można powiedzieć, że w większości są to tylko kosmetyczne poprawki. Wydana BETA służy do testowania w zaciszu domowym i nie jest zalecana to aktualizacji na internetowych serwerach. Za kilka dni światło dzienne powinna ujrzeć oficjalna wersja 1.44 tego modu. Jeżeli macie ochotę sprawdzić nowości od arQona, zapraszamy do ściągnięcia niezbędnego pliku. Całość waży niecałe 8 MB.

hide_dot.gifChangelog


Notes for version 1.44 (Oct 07)

add: log_xmlstats (default "stats")
directory to save endgame stats to, "" to disable

add: END pauses demos (needs CNQ3)

add: Digital Graphics Labs "Enter Sansman" font
usable in superhud with "font sansman"

add: cg_railCoreWidth (2), cg_railRingWidth (8), cg_railRingStep (32)
the r_rail* cvars are now obsoleted

add: cl_noprint works during demo playback and with the SHUD "console"

add: captain actions are logged to the team's consoles

add: show timein caller in team games

add: hud_hide , hud_show

chg: 1.43's DEV RG moved to CPM

chg: beefed up cg_railStyle 2 a fair bit

chg: CTF flags don't flash and only show on the HUD when they're not at base

chg: team overlay expands to show multiple PUs if needed

chg: NTF defaults to flag dropping enabled

chg: servers reject players whose names have bogus characters (126)

chg: removed FlagWeight from class files

chg: removed s_occfactor - occluded sounds are now always half volume

fix: xml strings need escaping even when quoted

fix: waterjump catapult wasn't triggering properly

fix: simpleitems are actually ITEM_RADIUS (meaningless id bug)

fix: rather fascinating bizarre bugs with corpses and weapons
e.g. your corpse with LG would actually fire when you fired
and if it had a humming weapon, it would play that sound too

fix: stupid SnapVectorTowards bug from the TA era (id bug)

fix: hunter/pm antlers weren't blended properly

fix: bad math in item bobbing made them jerky for no good reason (id bug)
if the server had been up for more than just a couple of days

fix: concretefloor1 and portal_sfx had invalid tcmods (id bugs)

fix: railtrails were often not sent to players near the shooter (id bug)

fix: #E correctly identifies Suited enemies


Download (7,7 MB):
Noobs Anonymous

KomentarzeKomentarze

  • raul

    #0 | raul

    2007-10-31 20:57:20

    \"chg: 1.43\'s DEV RG moved to CPM\"

    gg
  • [fhn]AL|EN

    #0 | AL|EN

    2007-10-31 22:53:28

    Spoko Raul - DEV Team ma zamiar zrobić RG reload time 1250 i będzie to jak stary RG z 1.2 :D
  • sianko

    #0 | sianko

    2007-11-01 23:08:19

    s_occfactor wylaczyli ;(
  • qwe

    #0 | qwe

    2007-11-02 11:53:06

    a co to dawalo ?
  • [fhn]AL|EN

    #0 | AL|EN

    2007-11-02 12:03:01

    Absorpcję poziomu natężenia dźwięku z za ścian - na pewno będzie teraz lepiej się grało wszystkim z lewym dźwiękiem typu AC\'97 bo nawet na X-Fi dźwięk z za ścian będzie słyszalny tak samo ...
  • sianko

    #0 | sianko

    2007-11-03 17:46:44

    lepiej? ja na swoim ac 97 slyszalem jak koles 2 pietra nizej podnosi bron a teraz przy standardowym 0.5 nie sadze zebym mial takie mozliwosic;]
    powiedzmy, ze to byl taki dzwiekowy wallhack
  • [fhn]AL|EN

    #0 | AL|EN

    2007-11-04 00:58:10

    To tym bardziej lepiej - pomyśl co się działo na X-Fi - słyszysz z drugiego końca mapy :P
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

34 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie