Challenge Cup 2 - nowe informacje!
Ostatnio z powodu rozgrywek WarLeagues oraz ClanBase pojawia się zdecydowanie mniej turniejów, za którymi nie stoją wyżej wymienione organizacje. Jest to oczywiście dla każdego zrozumiałe, jednak tego typu przedsięwzięć nigdy za wiele, gdyż często obfitują one w dosyć ciekawe i oryginalne pomysły. Jednym z takich turniejów jest organizowana przez zawodnika team iSrafil - soee - druga już edycja Challenge Cup. Od ostatnich dwóch miesięcy organizatorzy nie podawali jakichkolwiek konkretnych informacji dotyczących turnieju.
Jak się jednak okazało przez ten długi okres czasu organizatorzy nie próżnowali i ciężko pracowali nad tym, aby druga edycja stała na wysokim poziomie i różniła się od pozostałych tego typu turniejów. Zgodnie z tym co pisałem w ostatnim newsie dotyczącym CC2, organizatorom udało się pozyskać sponsora serwerów, na których będą rozgrywane spotkania. Sponsorem tym jest firma GameServers.Net, która zobowiązała się udostępnić aż cztery serwery na potrzeby turnieju. Jednak jak wiadomo, aby można było bez problemów rozgrywać mecze na tych serwerach należy je odpowiednio skonfigurować. To właśnie konfiguracja serwerów zajęła większość czasu, który upłynął od informacji na temat pozyskania sponsora. Obecnie każdy z nich ma wgraną najnowszą wersję ETPro, wszystkie dodatkowe mapy oraz specjalny config stworzony na potrzeby turnieju. Poniżej adresy IP samych serwerów.
Serwery
Cc`2 server 2: 82.192.78.114:27910
Cc`2 server 3: 82.192.78.114:27920
Cc`2 server 4: 82.192.78.114:27930
Jak widać problemów z pingami nie powinno być, gdyż wszystkie serwery są ulokowane w Holandii. Zreszta możecie sami sprawdzić.
Wspomniałem wyżej o configu. Otóż organizatorzy postanowili skorzystać z configu ClanBase/WL wprowadzając parę istotnych zmian. Zmniejszono ilość dostępnych min z 5 do 3, usunięto wszystkie - oprócz mortara - ciężkie bronie oraz zmniejszono czasy respawnów na wszystkich mapach. Oprócz podania zmian technicznych organizatorzy ujawnili także większość obowiązujących w turnieju map. Napisałem większość, gdyż nie podano jednej - całkowicie nowej, która nigdzie dotąd nie była grana - planszy. Według zapewnień soee zostanie ona tajemnicą do momentu rozpoczęcia eliminacji lub kilka dni przed startem fazy grupowej. Niemniej jednak warto podać znane pozostałe pięć pozycji.
Mapy
Widać, iż postawiono na dobrze wszystkim znane mapy, jednak pewnie wiele osób interesujących się losami turnieju liczyła na nieco inne wybory. Mimo to powyższy maplist wraz z wspomnianą obecnie nieujawnioną mapą powinny stworzyć ciekawe i grywalne połączenie. Miejmy nadzieję, iż od tego momentu kolejne informacje dotyczące turnieju jak np. rozpoczęcie i zakończenie zapisów będą ujawniane o wiele szybciej niż dotychczas.
israfil.gamesnet.pl/cc2/
#0 | RagnaRock
2006-05-26 16:39:28
#0 | Stork
2006-05-26 17:14:21
to jest gra taktyczna a nie lotto [chodzi glownie o spawn]
#0 | khaard
2006-05-26 17:31:58
#0 | soee
2006-05-26 17:54:35
#0 | Stork
2006-05-26 18:16:30
to że wywalono pf i mg... hmm cieżko ocenić ale imo dużo to nie zmieni
#0 | Stork
2006-05-26 18:19:35
musiałbym rzeczywiście zagrać na tym cfg żeby coś wiecej o nim powiedziec ale jakoś nie wydaje mi sie fajnie by sie na nim grało
#0 | khaard
2006-05-26 19:14:48
#0 | Pitt
2006-05-26 20:27:03
#0 | kaczka
2006-05-26 22:56:52
Normalnie (standardowe cfg, maplist) można pograć w #online- czy OpenCup\'ie. Nie narzekajmy, dopóki nie zobaczymy jak wyjdzie w praktyce.
Powodzenia!
Jeszcze dodam, że jeżeli dojdzie do II edycji #online- to zmiany będą jeszcze większe.
#0 | wildcat
2006-05-27 01:34:54
#0 | Stork
2006-05-27 09:51:50
a tutaj mam caly czas liczyć spawn? :o
hm maja spawna za.... hmm 4 sekundy... po czym dostaje 3hs i gine ;\\
tak to widze ;o
#0 | B4nd|t
2006-05-29 14:42:47
#0 | Denver
2006-05-29 15:06:18
#0 | majcok
2006-05-29 15:46:29
#0 | Blade
2006-05-29 17:23:05
#0 | B4nd|t
2006-05-29 18:24:30
#0 | majcok
2006-05-29 19:35:54
#0 | Denver
2006-05-29 23:06:49