CB NC: Polska vs. Malta: 4-0

Dostosuj

CB NC: Polska vs. Malta: 4-0

Dosłownie przed dwiema godzinami zakończyło się spotkanie pomiędzy reprezentacjami Polski i Malty. Co tu dużo opowiadać - wygraliśmy w pięknym stylu. Nasi zawodnicy stanęli na wysokości zadania i odnieśli trzecie zwycięsto w tym sezonie! Gratulujemy! Radość jest tym większa, iż od teraz jesteśmy na pozycji pierwszej w swojej grupie. Polska [ 4-0 ] Malta
___________________________
Data: 29.11.2004 @ 21:00
Puchar: ClanBase ET Nations Cup
Mapy: battery (2-0) / goldrush (2-0)
hide_dot.gifskłady


Malta: sickboy, Trj0jan, MalDMan, soulkilla, General1Ball, Sh3||Sh0ck.
Polska: Ancik, Doktor, LoCk, Tasslehoff, Tsunami, Zaskroni3c.
Od samego początku to spotkanie było zakwalifikowane jako nudne. W końcu czego można się spodziewać po jednostronnej grze? Rzeczywistość była jednak inna. Każdego przecież interesuje mecz, w którym jego ulubiona ekipa wygrywa bez najmniejszego wysiłku z kolejnym przeciwnikiem. Zapraszam do relacji!

hide_dot.gifRelacja

Battery, runda 1.
Allies - Polska. Axis - Malta.

Godzina 21:14. Wszyscy zawodnicy naszej reprezentacji udali się w kierunku tylniego wejścia. Na swej drodze napotkali na niewielki opór przeciwnika i kilka min koło bunkra z Command Postem. Nasz dzielny Covert Ops - LoCkheed - kradnie strój Axis i wpuszcza Polaków do środka (po 2 minutach gry). Sprawa wysadzenia działa to teraz kwestia kilku minut. Pierwsza próba podłożenia działa kilkanaście sekund później, jednak nasz inżynier zostaje dobity. W ciągu kolejnej minuty Tsunami buduje rampę i przejmuje flage. Gdy na zegarze widniało 5:53 minuty do końca, podkładamy dynamit pod działo, tym razem pięknie wybraniamy ładunek. Czas: 4-36. Statystyki: Allies - 28/19, Axis - 15/33.

Battery, runda 2.
Allies - Malta. Axis - Polska.

Nasi rywale przygotowali zupełnie odmienną taktykę. Rozpoczęli atakiem na rampę. W międzyczasie jak nasi zawodnicy z fieldami i CovertOpsem na czele zatrzymywali Allies na plaży, Zaskroni3c minuje przejście koło bunkru z Command Postem. Widać było, że obie strony podeszły do tej rundy na luzie. Doktorowi udaje się zabić 3 Maltańczyków z MG42 (w bunkrze, na plaży). Później nasi przeciwnicy postanowili chyba zmienić taktykę. Poszli na tyły. Tam było jednak dwóch naszych zawodników, a po kilkunastu sekundach dołączyli do nich kolejni dwaj. Nie mieli szans przejść! Wykorzystał to bezlitoście LoCkheed, który ze swoją "snajperką" przedostał się do wody, skąd wybijał Axisów jak kaczki, jeden po drugim. Z kolei Doktor ponownie ujawnił sje zamiłowanie do MG42 i zabił kilku przeciwników. Na kilkadziesiąt sekund przed końcem Maltańczycy budują rampę, jednak zostaje ona szybko zniszczona. Fullhold. Statystyki: Allies - 25/97, Axis - 90/44.

Wynik: Polska vs. Malta: 2-0

Goldrush, runda 1.
Allies - Malta. Axis - Polska.


Godzina: 21:30. Na początku nic specjalnego, minowanie koło czołgu, bezmyślne rzucanie granatów do najbliższego wejścia - jak zawsze. Gra rozkręciła się po tym, jak Tsunami zfragował dwóch Axisów przy wejściu do korytarza prowadzącego do Command Posta (z zew.). Później czterech Maltańczyków postanowiło przejść główną bramą, znaleźli się jednak na minach Zakra (zabił 3), a przy obronie czołgu pomagał mu Tasslehoff (jednego). Ancik (field ops) wykonywał to co do niego należało - żadko się wychylał, rozdawał paczki z amunicją, nikt nie narzekał na jej brak. Wszędzie wkoło latały granaty.. był to naprawdę ciekawy widok. Krótka przerwa w grze, Lock miał rozmowe tel. Po przerwie nic się szczególnie nie zmeiniło. Co chwile byliśmy świadkami kolejnych już multikilli w wykonaniu naszych graczy. Swoimi umiejętnościami popisali się wszyscy nasi zawodnicy, nawet zaniedbany trochę przeze mnie Ancik pokazał dlaczego gra w reprezentacji Polski. Każdy był na swoim miejscu, Allies nie mieli żadnych szans. Mimo tak udanej obrony jakimś cudem naprawili czołg. Nasi engowie nie zaspali tego i zdołali wybudowac bariery. Zmiana pozycji i miażdżenie przeciwnika ciąg dalszy. Na 8 minut przed końcem Allies podkładają dynamit pod pierwsza barierą czołgową, zostaje on jednak rozbrojony. Po tym zdarzeniu byliśmy świadkami kolejnych multikilii w wykonaniu Doktora i Zaskrońca. Ich gra mogła przypominać trochę rywalizację dwóch wojowników z filmu "Władca Pierścieni: Dwie Wieże" - Legolasa i Gimliego. Reszta drużyny nie dawała również za wygraną i powiększała swoje statystyki. Po prostu "cud, miód i orzeszki" w wykonaniu Polaków. Fullhold. Statystyki: Allies - 68/203, Axis - 196/93.

Goldrush, runda 2.
Allies - Polska. Axis - Malta.

Atak rozpoczął się pięknym double-killem z mortara by Zakro. Kolejno dwóch zabił Tsunami, a resztę Lockheed. Po prostu piękne! Resztę relacji z tej rundy pominę, gdyż po tym, jak w 5 minucie gry Polacy odjeżdzali z ciężarówką (ciekawe skąd to zamiłowanie do cudzych samochodów?), serwer na którym grali odmówił posłuszeństwa.

Po zmianie serwera ponownie dwóch Maltańczyków zginęło pod pociskiem z mortara Zaskrońca. Po 53 sekundach kradniemy czołg! Axis zdołali jednak wybudować na samym początku barierę (wyciągneli jakieś wnioski przynajmniej). Na tym jednak sie wzystko zakończyło. Została ona bardzo szybko zniszczona i czołg mógł ruszyć dalej. Multikillami jak zwykle popilywali się Doktor, Lock, Zaskro i Ancik. W 4 minucie gry reprezentacja Malty buduje Tank Barrier #2, lecz po mniej niż 2 minutach zostaje zniszczona. Rozpoczyna się bieg po złoto! Doktor chwycił ponownie PFa (właśnie, po co mu PF?!) i zlikwidował kolejno 3 i 2 graczy Allies. Wykorzystała to reszta drużyny i odjechaliśmy z ciężarówką pełną złota. Czas: 7:37. Statystyki: Allies - 81/40, Axis - 36/85.

Wynik: Polska [ 4-0 ] Malta


Szkoda, że od samego początku nie było wiadomo, że mecz będzie rozgrywany na tym serwerze (początkowo miał byc inny), gdyż ETTV z pewnościa byłoby obecne. Może to i dobrze, gdyż po tym jak serwer padł wyniknęłoby wiele sporów i niedomówień. Problem był także z shoutcastem prowadzonym przez Acida i NoOne'a. W pewnej chwili po prostu przestał pracować i już nie powrócił. Jedynie scorebot spełniał swoje zadanie w 100 procentach przez cały mecz. *hit happens...

Jesteście ciekawi jak nasza reprezentacja potraktowała to zwycięstwo? Jak będą wyglądały przygotowania do kolejnego, najtrudniejszego jak dotąd meczu naszych rodaków? TAK?! To zapraszam do przeczytania rozmowy z Team Leaderem Reprezentacji Polski - Tsunamim.

hide_dot.gifRozmowa z Tsunamim

Kolejne zwycięstwo. Nastroje w zespole z pewnością znakomite. Jak ta wygrana wpłynęła na klimat w naszej reprezentacji?

Nastroje w reprezentacji nie uległy zmianie po tej wygranej, bo innego wyniku raczej się nie spodziwaliśmy. Co do samej atmosfery to z trenu na tren jest coraz lepsza, przed meczami dużo śmiechu, na meczu pełne skupienie.

Co mógłbyś powiedzieć o ekipie Malty?

Prawde mowiąc niewiele, szczerze to nawet nie pamiętam jednego nicka z zespołu Malty, śmieszni kolesie, raczej wiedzieli co ich czeka, bo nie próbowali nawet stawiać oporu.


Mam podobne zdanie. Mecz z Maltą był czystą formalnością. Teraz przed wami stanie najgroźniejszy rywal w grupie - Belgia. Jak się czujecie na siłach przed tym spotkaniem? Na co wykorzystacie dodatkowy tydzień wolnego?

Po meczu z Islandią nie czujemy się już pewnie przed żadnym meczem, skoro oni mogli nas zaskoczyć świetną grą na oasis, to myśl, że każdy może to zrobić. Ale do meczu ze Słowenią i teraz z Belgią przygotujemy się duzo staranniej niż na inne mecze w grupie , od początku wiadomo, że tylko te państwa mogły nam przeszkodzić w wyjściu z grupy... więc nie, nie czujemy się faworytami w meczu z Belgią, myślę, że to własnie Belgia będzie przez większość typowana.


Zastanawiam się tak... dlaczego Doktor grał PFem? Przecież on ma czarować aimem, a nie multikillami z "rury".

Z Maltą. po wygranej battery chciałem dać trochę luzu, więc pozwoliłem Doktorowi na grę PFem, a Zaskrowi mortrem. Na battery ja grałem PFem :X


Zachęcam również do ściągania dem z tego spotkania. Zawsze warto przypomnieć sobie takie wspaniałe wygrane naszej reprezentacji w chwilach znudzenia! To nie zdarza się tak często, jak mogłoby się wydawać. Znajdziecie je oczywiście na eSports.pl - click. Ponownie dostarczył je nam Tasslehoff. Serdecznie dziękujemy!

ClanBase

KomentarzeKomentarze

  • Xaoo

    #0 | Xaoo

    2004-11-29 21:28:36

    4:0 i pozamiatane ...
  • cwir3k`

    #0 | cwirek

    2004-11-29 21:43:38

    wlasnie sie konczy :D
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2004-11-29 22:07:51

    Szkoda ze poza scorebotem nic sie nie udalo.

    Brawo dla reprezentacji. OWNAGE !
  • cwir3k`

    #0 | cwirek

    2004-11-30 00:29:44

    jestem wymeczony... ide spac :X
  • Conte

    #0 | Conte

    2004-11-30 00:34:07

    GJ :)
  • Uszatek

    #0 | Uszatek

    2004-11-30 08:51:11

    gie gie!
    Poland rulez!
  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2004-11-30 15:16:32

    Ej no dopiero po obejrzeniu demek dotarlo do mnie dlaczego Malta przegrala!

    Po prostu Yachoo zapomnial sobie zbindowac +fire ! :P
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4466 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie