CB EuroCup XIII - półfinał!
Jak zapewne wiecie faza grupowa obecnej edycji EuroCup, a więc jednego z najważniejszych turniejów na scenie i przynoszącego zdecydowanie największy prestiż, już dobre kilkanaście dni temu została szczęśliwie zakończona. Od tego momentu rozegrane zostały wszystkie spotkania ćwierćfinałowe (w tym miejscu warto przypomnieć, iż z powodu ograniczeń czasowych faza playoff EuroCup XIII jest rozgrywana w systemie single elimination), które obyły się bez większych niespodzianek. Tak więc zanim przejdę do dania głównego dzisiejszego dnia, czyli pierwszego półfinału pomiędzy idle.ee, a deMiurge, nadrobię zaległości i krótko opiszę część wspomnianych pierwszych meczów fazy playoff.
Spotkania ćwierćfinałowe
x kujuneb - vs - demiurge | |
kujuneb [ 0:4 ] demiurge | |
x kujuneb: DeadMeat, T6nis, coeur, Reload, l6ng, vikat demiurge: jauhis, Xionn, Sanctity, Tiigeri, torspo, LoTiX x Data: 15.06.2006, godzina 21:00 Mapy: braundorf_b4/adlernest x |
Jedno z ciekawszych spotkań pierwszej rudny playoff. Przed meczem trudno było wyłonić faworyta i zapowiadało się, że zagranie trzeciej mapy, aby wyłonić zwycięzcę będzie nieuniknione.
Na pierwszej mapie - braundorf - pierwsi atakowali Estończycy. Bardzo szybko udało im się przejać flagę oraz wysadzić obie bramy. Równie bezproblemowo opanowali Bunker Controls, jednak w tym momencie okazało się, że muszą czekać na engineera, aby uzbroić ładunek. Niedługo potem dwa dynamity wylądowały pod Controls i wydawało się, że jest po wszystkim, jednak demiurge szybko opanowało sytuację i w ostatniej chwili oba ładunki zostały rozbrojone. Dopiero po kilku kolejnych minutach gracze kujuneb skutecznie opanowali bunkier i wysadzili Bunker Controls. Czas (7 minut) ustanowiony przez Estończyków był mocno średni i demiurge miało spore szanse, aby go pobić. Już w pierwszym ataku - podobnie jak kujuneb - przejęli Factory Discrit. Natychmiast udało im się naprawić CP oraz w międzyczasie wysadzić obie bramy. Zaledwie minutę później eng demiurge podłożył ładunek pod Bunker Controls. Został on bez problemu obroniony i gracze deMiurge w pięknym stylu pokonali swoich rywali na pierwszej mapie.
Następnie przyszedł czas na adlernest. Tym razem kujuneb broniło jako pierwsze. Pierwsza faza defensywy w ich wykonaniu była bardzo dobra i dopiero po upływie ponad 2 minut demiurge zniszczyło Door Controls rozpoczynając tym samym decydującą fazę ataku. Praktycznie pierwsza próba przejęcia dokumentów zakończyła się sukcesem i wkrótce zostały one bez problemu dostarczone na miejsce. Czas około 5 minut dawał nadzieję, że kujuneb doprowadzi do dogrywki. Pierwsza faza ataku tylko mogła pogłębić przekonanie, iż Estończycy wygrają drugą mapę, gdyż bardzo szybko zniszczyli Door Controls i z zapasem prawie 4 minut rozpoczęli atakować office room. Niestety kilkukrotnie graczom kujuneb zabrakło nieco szczęścia, aby skutecznie skraść dokumenty i dopiero na kilkadziesiąt sekund do końca udało im się przejąć objective, jednak demiurge szybko ustawiło obronę przy radiostacji i przy próbie dostarczenia doków jeden z graczy demi odbił je.
Tym samym demiurge wynikiem 4:0 wygrało swój pierwszy mecz playoff pokazując, iż stać ich na wiele więcej niż pokazali z fazie grupowej.
one4one vs. idle.ee
x one4one - vs - idle.ee | |
one4one [ 0:4 ] idle.ee | |
x one4one: Xylos, Ganon, seNkle, Shewie, PLU172, Tsu idle.ee: adzz, teKoa, senji, urtier, Holz, Night x Data: 18.06.2006, godzina 20:00 Mapy: sw_goldrush_te/supplydepot2 x |
Przed meczem z one4one, idle.ee nie przegrało ani jednej rundy będąc tym samym zdecydowanym faworytem tego spotkania. Jednak teraz czekał ich mecz z o wiele bardziej wymagającym rywalem niżeli zespoły, z którymi idle grało w swojej grupie.
Na pierwszej mapie - sw_goldrush - jako pierwsze atakowało idle. Już pierwszy atak faworytów EuroCup sprawił spore problemy one4one. Jak sie okazało już drugi atak okazał się na tyle skuteczny, aby naprawić i ukraść czołg (13:45). Następnie bez większych problemów gracze idle doprowadzili go na miejsce i tym samym zniszczyli drzwi do banku. W międzyczasie one4one dwukrotnie niszczyło CP, jednak za każdym razem gracze idle natychmiast je odzyskiwali. Wydawało się, że zabezpiczenie złota na ciężarówce nie sprawi idle większego kłopotu, jednak w tym momencie obrona one4one zdecydowanie się poprawiła i dopiero na 8 minut do końca senji skutecznie przejął złoto i szybko dostarczył je na trucka, który bez jakichkolwiek opóźnień dotarł na miejsce. Czas 8:12 nie jest najlepszy, więc wszystko mogło się jeszcze zdarzyć. Rzeczywistość okazała się jednak z goła odmienna i idle przez ponad 4 minuty bez problemów broniło dostępu do czołgu, który dopiero na 3:46 min do końca został naprawiony. Zbudowanie Tank Barrier oraz dobra kolejna faza obrony skutecznie wydłużyły czas dotarcia czołgu na miejsce. Ostatnia faza ataku w wykonaniu one4one była równie nieskuteczna jak poprzednie, gdyż do końca czas żaden z graczy dywizji ET tegoż multiklanu nawet nie dostał się z pobliże złota.
Jako druga mapa wybrana została supplydepot2. Pierwsza faza ataku one4one mogła zaskoczyć nawet samych graczy 141. Otóż już w drugim ataku udało im się podłożyć dynamit pod Main Gate (warto w tym miejscu wspomnieć o artillery w wykonaniu urtiera, który ściągnął nią 7 graczy). Sytuacja została jednak szybko opanowana przez idle i Holz byłby rozbroił dyne, jednak panzerfaust Shewiego pokrzyzował plany idle.ee. Równie szybko opanowane zostało CP, a kilkanaście sekund później także pod Depot Gate oraz East Wall wylądowały ładunki, jednak engineer idle.ee szczęśliwie je rozbroił. Ostatecznie ponad pół minuty później ponownie one4one podłożyło dynamity pod wyżej wspomianymi obiektami. Na około 10 min do końca, a więc natychmiast po tym jak Depot Gate zostało zniszczone, gracz one4one naprawił Crane Controls, jednak ku rozczarowaniu 141 ciężarówka nie była na miejscu i Crane nie mogło być aktywowane. Idle natychmiast zareagowało i zniszczyło controlsy opóźniając dostarczenie złota na miejsce o dobre kilka minut, gdyż tyle czasu potrzebowali zawodnicy one4one, aby ponownie naprawić crane controls i aktywować je. Czas - 12:40.
Po ustawieniu tak fatalnego czasu było wręcz pewne, iż idle.ee wygra to spotkanie. Jak się jednak okazało gracze one4one nie dało za wygraną i w przeciwieństwie do idle, przez ponad 4 minuty nie pozwolili swoim rywalom przejąć bunkra. Od tego jednak momentu obrona one4one całkowicie się posypała. Idle.ee natychmiast podłożyło ładunki pod Depot Gate oraz East Wall oraz przejęło CP. Na około 6 minut do końca, a więc równie szybko jak i w przypadku one4one, engineer idle naprawił Crane Controls, jednak - w przeciwieństwie do 141 - truck był na pozycji i controls zostało natychmiast aktywowane. Mając 6 minut na odholowanie ciężarówki ze złotem wynik meczu był przesądzony.
Reasumując, pomimo pewnych problemów zawodnicy idle po raz kolejny pokazało, iż można ich uznać za zdecydowanego faworyta całego turnieju i są na najlepszej drodze, aby wygrać EuroCup XIII.
Drabinka playoff
Twoja przeglądarka nie obsługuje ramek wbudowanych lub jest obecnie skonfigurowana tak, aby nie wyświetlać ramek wbudowanych.
demiurge vs. idle.ee
x demiurge - vs - idle.ee | ||||||||
demiurge [ 2:4 ] idle.ee | ||||||||
x demiurge: Lotix, jauhis, torspo, tiigeri, Xioon, Sanctity idlel: Holz, Night, teKoa, senji, urtier adzz x Data: 21.06.2006, godzina 22:00 Mapy: TBA/TBA ETTV: GamesTV.org Shoutcast: conr4d (Polish) ; stewie&TosspoT (English) x | ||||||||
x
|
Spotkanie to bez wątpienia uznać można za przedwczesny finał, gdyż to właśnie obie drużyny w większości typowano na kandydatów do gry w finale. Obie także posiadają w swoich składach znakomitych graczy, dla których gra w EuroCup nie jest niczym nowym i których indywidualne umiejętności oraz doświadczenie stoją na najwyższym poziomie. Według ClanBase faworytem są gracze idle.ee, jednak demiurge ostro przygotowywało się do tego meczu i na pewno są zdeterminowani, aby urwać chociażby jedną mapę dominatorom sceny - idle. Zadanie to powinno sprawić im mniej problemu, dzięki zasileniu ich składu przez byłego zawodnika Parodii - jauhisa oraz powrotu do czynnej gry jednego z byłych graczy uznawanego z najlepszy zespół ET wszechczasów - Dignitas, a mianowicie Sanctity'iego. Na pewno ich gra wiele wniesie do poziomu gry prezentowanej prze demiurge. Z kolei idle.ee jakiś czas temu zasilił adzz, który w przeszłości reprezentował barwy m.in. u96d. Jak widać zapowiada się naprawdę niesamowite spotkanie i jest to zapewne jedyny i ostatni mecz oby tych drużyn w historii Enemy Territory. Miejmy nadzieję, iż będzie to także jedno z najbardziej widowiskowych i zaciętych spotkań jakie mieliśmy dotychczas okazję oglądać!
Zobaczcie więcej
» CB EuroCup XIII - decydujące starcia
» CB EuroCup XIII - zaległe spotkania
» CB EuroCup XIII - nowe spotkania
» CB EuroCup XIII - zmagań ciąg dalszy
» CB EuroCup XIII - kolejne mecze
» CB EuroCup XIII - coraz bliżej playoff
» ClanBase EuroCup XIII - sFx vs kujuneb
» CB EuroCup XIII - niedzielne emocje!
» CB EuroCup XIII - dzisiejsze spotkania
» ClanBase EuroCup XIII - kolejne emocje
» ClanBase EuroCup XIII-kolejne spotkania
» EuroCup XIII - fazę grupową czas zacząć!
» ClanBase EuroCup XIII- znamy grupy!
» ClanBase EuroCup XIII - kwalifikacje #5
» ClanBase EuroCup XIII - kwalifikacje #4
» ClanBase EuroCup XIII - kwalifikacje #3
» ClanBase EuroCup XIII - kwalifikacje #2
» ClanBase EuroCup XIII - kwalifikacje #1
» CB EuroCup XIII - zaproszone drużyny!
» EuroCup XIII - znamy mapy!
» ClanBase EuroCup XIII - ET!
ClanBase
#0 | lab
2006-06-21 22:25:22
#0 | majcok
2006-06-21 22:29:53
#0 | majcok
2006-06-21 23:35:30
#0 | lab
2006-06-21 23:42:13
#0 | Rymmer
2006-06-22 09:38:18
#0 | conr4d
2006-06-22 09:52:30