CB ET OC - ciąg dalszy

Dostosuj

CB ET OC - ciąg dalszy

Walka w Clanbase Enemy Territory Open Cup Fall 2004 trwa. Wyniki ostatnich meczów są bardzo zróżnicowane. Zachęcam do prześledzenia wyników oraz do przeczytania wywiadów z graczami klanu STORKS: pennym i Tasslehoffem.

dots3.gifSecond League



Apla [ 2-4 ] Prophecy-ET
___________________________________
Relacja

#Hunters-group.org [ 4-0 ] Reverance clan
___________________________________
Relacja

The STORKS [ 4-0 ] sLunz!
___________________________________
dots3.gifRelacja


Radar

Runda pierwsza: atak STORKS.
STORKS atakują bradzo szybko i sprawnie, widać że ich teamplay stoi na wysokim poziomie. Skutkiem tego jest podłożenie dynamitu na side entrance po 40 sekundach gry. Potem skład kieruje się na bunkier, który zdobywają o 13:56. Zaraz potem podkładają dynamit na main entrance. sLunz! zostali rozgromieni, ale już budują obronę między radarami. Jak się okazuje, w miarę mocną obronę. Wprawdzie STORKS mają pierwszy radar o 11:56, zdobywając go właściwie bez problemów, ale już drugi jest o wiele lepiej broniony. Było to jednak za mało dla STORKS. Ubezpieczyli drugi radar o 6:52.

Runda druga: obrona STORKS.
sLunz! mają mało czasu, ale startują bardzo dobrze. Zdbywają flagę o 5:09, potem podkładają dynamity na side i main entrance. Czasu robiło się coraz mniej; pierwsze radary zabezpieczają o 2:43, ale to wszystko na co pozwolili im STORKS.
Wynik: 2-0 dla STORKS

Battery

Runda pierwsza: obrona STORKS.
sLunz! atakują; zaczynają budować rampę, ale tdp kończy to nalotem, zabijając dwóch przeciwników. W drugim ataku budują rampe i próbują zdobyć bunkier, ale STORKS nie śpią i szybko opanowują sytuację. Nastepnie sLunz! atakują tyłem, niszcząc command post i wkrótce back door. Potem budują swój command post i niszczą generator (7:17). Był to alarm dla graczy STORKS, którzy weszli w obręb działa i tam rozstawili obronę, która okazała się niesamowicie skuteczna. Mimo tego sLunz! podłożyli dynamit (4:32); został na szczęście szybko rozbrojony. Jednakże ich nastepne ataki były coraz mocniejsze, aż wreszcie podłożyli dwa dynamity (0:44, 0:38).

Runda druga:atak STORKS.
Zaczynają pd budowy rampy, jednakże mortar sLunz! był bardzo celny i szybko ukrócił te działania. STORKSI wybrali drogę tyłem, obok command posta. Na ich nieszczęście przeciwnicy szybko się zabili i zrespawnowali z tyłu, razem z niezawodnym mortarem. Polacy zdecydowali więc znowu atakować rampę, ale i tym razem im się nie udało. W końcu się udało – o 6:38 zbudowali rampę i zdobyli flagę 9 sekund później. Później były dwie pauzy z powodu wysokich pingów graczy sLunz!. Następnie Rav3n wziął panzerfausta i zabił najpierw trzech, a potem dwóch graczy STORKS. Wreszcie. Gdy na zegarze widniało 0:49, udało się podłożyć dynamit.
Wynik: 2-0 dla STORKS

Wynik meczu: 4-0 dla STORKS


Dema

dots3.gifThird League


Veni Vidi Vici [ 4-0 ] Federal Netplayers
___________________________________
Relacja

dots3.gifFourth League


4FuN [ 0-4 ] Dark Side Quarter
___________________________________
Relacja
Dema


EKOL-WOD [ 0-4 ] Les Névrosés Attaquent
___________________________________
Relacja


W związku z coraz lepszymi wynikami The STORKS, postanowiłem przeprowadzić wywiad z ich clanleaderem oraz jednym z czołowych graczy klanu.
dots3.gifWywiad z pennym


1. Skąd wzięła się nazwa klanu?

penny: Klan powstał dośc spontanicznie. Nazwę chcieliśmy mieć raczej polską, a jednocześnie nie do końca poważną i tak powstały bociany. Dodatkowym argumentem był całkiem fajny tag (>-).


2. Jak powstał klan?

penny: Okoliczości, w których powstał klan są dośc specyficzne i różnie postrzegane, w zależności od punktu widzenia. Częśc z nas grała w klanie 4FuN (Tasslehoff, Nexilis, Darkman, Zielaq, Resq i ja). Składy były dwa i do tego bardzo rozbudowane. Brakowało zwycięstw, mimo tego, że wielokrotnie przeciwnik był słabszy skillowo. Wspólnie zdecydowaliśmy, że lepiej będzie zebrać mniejszy, bardziej zgrany skład i zacząć wszystko od zera. Było trochę wątpliwości na początku, jak to zwykle bywa, ale w rezultacie nikt z nas nie żałuje decyzji.


3. Czy uważasz że zdążyliście się już zgrać?

penny: Nasza podstawowa 7 zdążyła się już zgrac (Nexilis, Tasslehoff, LoCk, Cahr, Darkman, tdp i ja). Nie jest to jedynie moja opinia, ale także opinia klanów, z którymi do tej pory graliśmy. Przy powstaniu klanu, postawiliśmy zdecydowanie na teamplay. Myślę, że przynosi to porządane rezultaty. Najważniejsze, że każdy klanowicz rozumie koncepcję gry całego klanu i podporządkowuje się tej idei. Nie ma pretensji typu: "Czemu ja nie gram tutaj, a on gra?"
Wracając do zgrania, ostatnio dołączył do nas Rollo Tomasi. Gra z nami dopiero od kilku trenów, więc nad zgraniem cały czas pracuje. Uważam, że już się zadomowił, więc teraz tylko z górki.
Obecnie mamy 8 aktywnych graczy i na tym kończymy rekrutację.


4. Ile czasu poświęcacie na grę?

penny: Na granie poświęcamy umiarkowaną ilośc czasu. Jak wiadomo, najlepsze klany poświęcają na grę co najmniej 4 dni w tygodniu. U nas są to 3 treny: wtorek, czwartek, niedziela od godziny 19.30 - 23.30. Oczywiście są od tego wyjątki, ale jedynie co do czasu gry, bo w inne dni nie gramy w ogóle. Mogłoby się wydawać, że jest to zbyt mało, żeby osiągnąć wysoki poziom gry, ale na częstsze granie większośc z nas nie ma czasu. Dodatkowo, grając trzy razy w tygoniu, na każdy trening przychodzimy głodni gry. Nie jesteśmy zmęczeni treningiem, a wręcz przeciwnie, mamy dużą motywację do gry i to stanowi dużą siłę naszego teamu.


5. W ostatnim meczu ze sLunz!, mimo wygranej, mieliście duże problemy na Battery. Dlaczego?


penny: Tak, to prawda. Na battery zagraliśmy bardzo słabo. Wynikało to z kilku czynników. Po pierwsze, wstyd się przyznac, ale przeciwnika zupełnie zlekceważyliśmy. Po drugie, do meczu w ogóle się nie przygotowaliśmy. Battery graliśmy ostatni raz chyba z IC na treningu, jakiś miesiąc wcześniej. Najzwyczajniej poświęciliśmy czas na granie w ladderach CB PL oraz CB EU. W sumie, podczas meczu, zwycięstwo ani przez chwilę nie było zagrożone, ponieważ radar wygraliśmy w 6 minut i kilkanaście sekund, a chłopaki ze Slunz! wysadzili fartownie działo na battery przy 15 sekundach do końca. Tym samym, następną mapą byłby radar, na którym raczej szans nie mieli. Wszystko było raczej skalkulowane i nie żałuje, że odpuściliśmy przygotowanie do meczu. Dodatkowo, SLunz! przyznali się, że do meczu przygotowywali się dwa tygodnie :)


6. Chciałbyś kogoś pozdrowić?

[quote]
penny: Pewnie. Pozdrawiam oczywiście bociany: Cahr, Darkman, LoCk, Nexilis, ResQ, Rollo T., Tasslehoff, tdp, Zielaq :) Dzięki chłopaki, za to, że trzymamy się wszyscy razem i wspieramy wzajemnie, za to że macie do mnie takie zaufanie i nawet kiedy gadam od rzeczy podczas ataku, to i tak wiecie co trzeba robic :) Poza tym pozdrawiam IC i byle C4 - już wiecie, kto to k***a jest penny :D

Thx za wywiad, życze powodzenia w dalszej karierze.
penny: Dzięki Valkir, Tobie również powodzenia życzę :)



dots3.gifWywiad z Tasslehoffem


Przed STORKSAMI grałeś w 4FuN. Czy możesz już wskazać różnice między tymi klanami?
Tasslehoff: Główna różnica między Storks a 4Fun to motywacja. W Storks jest ona znacznie większa co sprawia, że osiągamy to czego chcemy.


Grasz w STORKS, ale zostałeś także powołany do pol-teamu. Ile czasu spędzasz w takim razie na granie?
Tasslehoff: Z początku poświęcałem dosyć dużo czasu gdyż była to dla mnie nowość i chciałem wtajemniczyć się w sekrety tej gry. Po jakimś czasie już ta ilość spędzanych godzin przy ET malała. Mówię oczywiście o takim graniu FFA, gdyż treningi i mecze trwają zwykle 3-4h oO


Jak oceniasz szanse naszej reprezentacji w NC?
Tasslehoff: Jak nie zobaczę w jakiej będziemy grupie, to nie mam odpowiedzi.


Chcesz kogoś pozdrowić?:D
Tasslehoff: Mamę, tatę, babcię, braci, braci bocianów, siostry itp. itd. :)


Thx za wywiad, gl & hf
Tasslehoff: Dzięki, pozdro



Co tu dużo mówić - polskie klany, oprócz kilku "perełek", słabo sobie radzą w CB ET OC. Dzisiaj na pewno warto jest pochwalić klan The STORKS, który sobie znakomicie radzi, a ich forma zarówno skillowa, jak i taktyczna, jest bardzo dobra. Pozostaje mi życzyć innym klanom podobnych zwycięstw.
Clanbase

KomentarzeKomentarze

  • mrozu

    #0 | Mrozu

    2004-10-30 01:08:01

  • Nexilis

    #0 | Nexilis

    2004-10-30 10:16:48

  • Bobak89

    #0 | Bobo :D

    2004-10-30 15:17:53

  • cwir3k`

    #0 | cwirek

    2004-10-30 16:06:16

  • cwir3k`

    #0 | cwirek

    2004-10-30 16:06:56

  • Bobak89

    #0 | Bobo :D

    2004-10-30 23:23:50

  • ognos

    #0 | ognos

    2004-10-31 16:12:02

  • n o o k i e

    #0 | n o o k i e

    2004-10-31 18:16:37

  • mrozu

    #0 | Mrozu

    2004-10-31 18:28:20

  • Bobak89

    #0 | Bobo :D

    2004-11-01 08:55:13

  • valkir

    #0 | valkir

    2004-11-03 21:12:59

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

30 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie