Beta Promode'a 1.2

Dostosuj

Beta Promode'a 1.2

Kradzieże wersji beta stały się ostatnio koszmarem programistów, niedawno Half-Life 2, jeszcze wcześniej Doom III - to tylko niektóre przykłady, a teraz przyszła kolej na Promode'a.

W sieci już krąży wczesna wersja dosyć długo oczekiwanego Promode'a 2 jednak jak informuje nas arQon - zawiera ona kilka nowych raczej dziwacznych pomysłów, ale nie ma w niej nowych trybów rozgrywki i nie jest ona podobna do aktualnych buildów nowego Promode'a. Prawdziwa beta ma być gotowa w przyszłym tygodniu, być może nawet zostanie ona udostępniona do publicznego testowania.

Na serwisie promode.org możemy także przeczytać listę zmian, jakie mają być wprowadzone do nowego Promode'a. Niestety mój angielski nie stoi na wystarczającym poziomie, abym mógł ją całą przetłumaczyć, a przetłumaczenie tylko części niema sensu. Kiedy będę miał czas zrobię to, a w tej chwili pozostaje mi jedynie zamieścić wersję angielską:

dots3.gifZmiany w Promode 1.2 - wersja angielska


ALL: DM uses the PM2 spawn system.
ALL: Weapon tiers move a little closer together (IOW, the "weak" weapons become a bit stronger, but still don't match up to the power weapons).
ALL: The "cripple effect" on the LG is removed (this is the thing that spazzes up your movement when you're being shaftlamed, especially if you're HPB). In return, LG gets a bit more "real" knockback.
ALL: RL self-damage rules are tweaked to reduce "magic" behaviour (RL only does 50% damage to you ATM, which is retarded: it lets people just whore it at point-blank range and only take half damage while the enemy takes full. If you remember, we did something similar with the GL a long while back). We reluctantly decided it still had to keep SOME magic, because otherwise RJ's become prohibitively expensive.
ALL: Ammo counts (pickups, boxes, maxes) have been tweaked a bit.
PM*: Backpacks hold slightly less ammo.
PM*: Something magic happens that makes CTF good again. :P
PM2: RL bias drops from 15 to 10.
PM2: plasma becomes "fat" (plasma is actually the same size as an MG bullet right now, despite what it looks like - this gives shots real volume).
PM2: BFG gets a wider splash (halfway between PM1 and the current PM2).


promode.org

KomentarzeKomentarze

  • yareq

    #0 | yar

    2003-11-12 00:42:26

  • Krypton

    #0 | Krypton

    2003-11-12 00:49:56

  • yareq

    #0 | yar

    2003-11-12 00:51:54

  • overeq

    #0 | ovyr

    2003-11-12 00:53:22

  • yareq

    #0 | yar

    2003-11-12 00:56:15

  • Lucas

    #0 | Lucas

    2003-11-12 01:18:34

  • madq

    #0 | Mad

    2003-11-12 01:24:18

  • madq

    #0 | Mad

    2003-11-12 01:24:34

  • overeq

    #0 | ovyr

    2003-11-12 01:50:32

  • yareq

    #0 | yar

    2003-11-12 01:50:36

  • yareq

    #0 | yar

    2003-11-12 01:52:44

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

5481 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie