Będzie coraz więcej reklam w grach

Dostosuj

Będzie coraz więcej reklam w grach

Z roku na rok gracze stają się coraz bardziej atrakcyjną grupą dla reklamodawców. Są aktywni, mają pieniądze, a gry są dla nich doskonałą formą relaksu. Stereotyp, że gracz to kilkunastolatek, który poza komputerem świata nie widzi, staje się coraz mniej powszechny.

Powyższy fragment pochodzi z tekstu z serwisu Money.pl. Piotr Pilewski pisze w nim o polskim i światowym rynku reklamy w grach komputerowych. Rynku, należy dodać, rozwijającym się bardzo dynamicznie, tak jak cała branża gier. Z roku na rok coraz więcej firm decyduje się na taką właśnie formę promocji. Jest ona tym bardziej skuteczna, że "kontakt z produktem trwa około 30 godzin. To średnia ilość czasu spędzanego nad jednym tytułem. W tradycyjnych mediach jest to od kilku sekund do maksymalnie kilku minut". Jednakże polski rynek nie jest zbyt rozwinięty na tle amerykańskiego czy europejskich. Eksperci oceniają jego wartość na kilka milionów złotych.

W artykule przytaczane są też zaskakujące wyniki badań serwisu GameSpot i organizacji Internet Advertising Bureau. Zaledwie 14% z czterech tysięcy ankietowanych graczy stwierdziło, że reklamy w grze działają na jej niekorzyść. Dla porównania, według aż 40% badanych dodają one grze realizmu (ciekawa opinia). Czy wobec tego reklamy dotychczas dominujące w gazetach i na ekranach telewizorów, intensywniej zaatakują nas w naszych ulubionych grach? Wygląda na to, że sami zainteresowani godzą się na taką możliwość.

Rynek reklamy w grach będzie w Polsce wart miliony @ Money.pl

Frag eXecutors

KomentarzeKomentarze

  • yeltzyn

    #0 | wzf | yeltzyn

    2007-11-29 21:24:26

    To nieuniknione. O ile relkamy nie beda natarczywe, to za te cene jestem w stanie je zaakceptowac. Dzieki temu beda lepsze gry.
  • rml

    #0 | rml

    2007-11-29 21:38:12

    o ile nie beda natarczywe - w tym rzecz...
  • exilek

    #0 | Exil

    2007-11-29 22:03:13

    w miejscu celownika zrobią reklamę durexa :D
  • rml

    #0 | rml

    2007-11-29 22:07:13

    : ))))
  • neok

    #0 | mhr

    2007-11-30 15:44:24

    Zadaniem agencji jest między unikanie takich nachalnych form reklamowych. Fajnie przedstawiają sie koncepcje na dotarcie z reklama marki/produktu do Hardcore Gamers. Stay Tuned!
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3858 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie