Ash przepytany

Dostosuj

Ash przepytany

Pojawił się krótki wywiad przeprowadzony przez PlanetQuake3 z Kierownikiem Służb Ochotniczych na turnieju QuakeCon 2004 - Ash'em. Jest to osoba odpowiedzialna za wybór, rozmieszczenie oraz selekcje wolontariuszy. W rozmowie poruszane są tematy trudu jego pracy, wyboru osób, ale także Ash wspomina o nowym systemie zgłaszania się ochotników. A oto mały przedsmak całego wywiadu:

Co jest najtrudniejsze w byciu Kierownikiem Służb Ochotniczych?

Ash: Oh! Oczywiście znajdywanie czasu. "Wolontariusz" i "Kierownik Służb Ochotniczych" różnią się pracą. Jestem obydwoma - kierownikiem i wolontariuszem. Jako zajęty student koledżu, sprawia mi wiele trudu znalezienie potrzebnego czasu do pracy na jaką QuakeCon zasługuje.
Zachęcam do przeczytania reszty wywiadu pod tym linkiem: Wywiad z Ash'em

PlanetQuake3

KomentarzeKomentarze

  • marVer

    #0 | marver

    2004-07-21 21:16:17

  • sEctOr

    #0 | sector_

    2004-07-21 23:20:19

  • marVer

    #0 | marver

    2004-07-21 23:51:39

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

4774 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie