HLC z Azereusem - ciąg dalszy

Dostosuj

Niedawno do publicznej wiadomości oddana została informacja, że program antycheaterski Azereus będzie po raz pierwszy użyty na potrzeby America’s Army. Transformacji programu dokonał Cybersport i to właśnie w lidze HLC będzie on wymagany. Na stronie głównej serwisu ukazały się szczegóły, które mają zaznajomić uczestników rozgrywek z nowością.



O ile w pierwszej kolejce II Ligi Heyah Logitech Cybersport Azereus dla America’s Army nie był jeszcze wymagany, to począwszy od 26 lutego (druga kolejka drugiej ligi oraz pierwsza kolejka pierwszej ligi), obydwie klasy rozgrywkowe będą miały obowiązek grania meczy z programem w tle oraz zuploadowania raportów każdego z graczy po spotkaniu. Mają na to czas do 24 godzin po zakończeniu pojedynku. Dokładne zasady znajdziecie wśród kilku punktów dodanych do regulaminu rozgrywek (poniżej).

 

Link, z którego pobrać można Azereusa w wersji Cybersport.

Instrukcja obsługi

1. Logujemy się używając swojego loginu i haslo z cybersportu


2. Wpisujemy odpowiedni kod swojego meczu, po czym klikamy przycisk Rozpocznij nadzór


3. Po zakończeniu meczu odznaczamy przycisk "Blokada" a następnie klikamy przycisk Zakończ nadzór


4. Po tych czynnościach w oknie dialogowym pojawi się informacja, że można zamknąć program, wtedy możemy dopiero zakończyć jego działanie.
Po zakończeniu meczu zapisany w folderze programu Azereus'a plik .rep (np. raport_(2009-03-18_14_51).rep) wrzucamy w media danego meczu.

by lpz

Nowe punkty regulaminu dotyczące użycia Azereusa

5.1. Oficjalnym, obowiązkowym programem antycheaterskim w lidze Americas Army, jest program Azereus w wersji Cybersport, który można pobrać ze strony autora (link) bądź działu download na stronie www.cybersport.pl (link)
5.2 W czasie meczu każdy gracz, musi rozgrywać spotkanie z włączonym nadzorowaniem przez program Azereus w wersji Cybersport. (opis obsługi programu znajdziecie w tym poradniku: (link)
5.3 Po zakończeniu meczu każdy gracz jest zobowiązany do uploadu raportu w media danego meczu, bądź podanie zewnętrznego linku do sciągnięcia pliku w ciągu 24 godzin od jego zakończenia.
5.4 Upload raportu po meczu jest obowiązkowy dla wszystkich grających w danym meczu.

Kary:
5.5 W przypadku gdy, jakaś drużyna, nie umieści w ciągu 24 godzin wszystkich raportów, przydzielany jest walkover (12:0) dla drużyny przeciwnej.
5.6 Gdy obydwie drużyny nie umieściły jednego lub więcej raportów z meczu, obu drużynom nie przydzielone są żadne punkty.
5.7 Gdy drużyna naruszy punkt 5.3 regulaminu dotyczący uploadu raportów więcej niż 3 razy, zostanie usunięta z rozgrywek.

 

Przeglądanie zaszyfrowanego raportu jest możliwe dzięki specjalnemu dekoderowi, dostępnemu na oficjalnej stronie programu Azereus. Dekoder ten wymaga oddzielnej rejestracji na witrynie azereus.pl. Miejmy nadzieję, że program ten okaże się skutecznym narzędziem w wykrywaniu "sprytnych inaczej" zawodników, a mimo to nie zakłóci rozgrywek problemami z jego użyciem.

 

Źródło: Cybersport

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

356 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie