DLC dla CoD:WW w 2009

Dostosuj

Na początku przyszłego roku użytkownicy Call of Duty: World at War otrzymają dodatek do gry, który opierać się będzie na pomyśle twórców czwórki, czyli w skrócise zwanym DLC. Daniel Suarez, producent wykonawczy World at War, powiedział, że zespół odpowiedzialny za rozwój gry pracuje nad treścią do pobrania, która składać sie będzie z więcej niż jednej paczki dla trybu sieciowego. Te oraz inne informacje na ten temat, członek studia Treyarch powiedział w rozmowie z pracownikiem MTV.

"Chcemy zrobić co najmniej potencjalnie dwie, może trzy paczki DLC zanim wszyscy stwierdzimy, że już wystarczy. To co chcemy stworzyć nie będzie tradycyjne - ale szczegóły niech pozostaną w tajemnicy." - dodał. Skoro tradycja nie zostanie zachowana, na pewno gracze najnowszej części z serii Call of Duty nie dostaną czterech map do gry sieciowej, jak było to w przypadku DLC dla CoD4. Jeśli jednak dodatki pozostaną w tym trybie, można się spodziewać nowego wyposażenia, dźwięków, ale także lokacji. Na to wszystko jednak trzeba czekać do przyszłego roku.

Wiecej informacji o DLC dla CoD:WW dostępnych jest na tej stronie. Poza tym, wciąż trwają prace nad drugą aktualizacją do World at War, której data publikacji nie została jeszcze podana.

 

Źródło: MTV

KomentarzeKomentarze

  • Onion

    #1 | Onion

    2008-12-03 09:34:28

    Ta gra ma tak mega nieesportowe mapy, że to jest jakiś dramat.
  • fantz

    #2 | +fantz

    2008-12-03 11:04:43

    true, dzwiek tez z dupy
  • jaszczurka

    #3 | jaszczur

    2008-12-03 11:23:28

    W 100% zgadzam się :D
  • Pulpetoro

    #4 | pulpetoro

    2008-12-03 14:28:07

    haha za to cod4 miał super wypasione mapy mmm nady z respa do respa i snajper miał dwa kroki, żeby oddać strzał no super. Taktyka opierała się tylko na a b i sodek bo takie duże były te mapy. dzwięk co możesz powiedzieć o dźwięku skoro dla ciebie najfajniejszy dźwięk byl w 1 czy 2 i był zapewne mniej realistyczny niż ten w cod:waw. Promod dał trochę recoila do broni i już się nie chce machać tak myszką żeby kogoś zabić ? :D Graj w cod4 i nie marudź jak mi się jakaś gra nie podoba to w nia nie gram i się nad tym nie roztkliwiam skor nikt nie przechodzi na cod4 to po co cały ten hałas
  • marikkkk

    #5 | marikkkk

    2008-12-03 15:02:30

    :* !!!!! [+] !

    marudzicie na mapy w cod5 tak jakby w cod4 byly jakies super, prawda taka ze sie do nich przyzwyczailo i byly normalne... w cod5 nie grali i oceniaja mapy, dobre kolesie z was :O
  • razzer

    #12 | seven

    2008-12-03 17:56:30

    eh...
    moze graj se w tego cod:ww lepiej ;)
  • fantz

    #16 | +fantz

    2008-12-03 18:12:59

    gralem i co ? gowno na tych mapach widac przez krzaki i inne gowno

    w cod4 mapy sa jasne i przejrzyste, tak jak w cod2 i cod1

    cod5 ma jak Onion napisale totalnie niegrywalne mapy
  • fantz

    #18 | +fantz

    2008-12-03 18:18:36

    1. castle - atak na A lub B, zero innych mozliwosci
    2. asylum B gora, A dolem , srodek
    3. hangar - tez A , B , srodek
    4. upheveal A i B no i dymy na srodek niczym crossfire

    dzwiek ? czy ty sluchales 'odglosu' kogos zeskakujacego lub przeskakujacego przez przeszkode ? przeciez to brzmi jakby ktos trząsł woreczkiem z patyczkami i wogole na sluch tego nie mozna brac...

    recoil mi sie podoba akurat poza tym ze znowu mamy cudowne nozoomowe rifle zabijajce nawet w nogi...
  • Pulpetoro

    #22 | pulpetoro

    2008-12-03 21:35:43

    hmm uważam, że gdybyś nigdy wcześniej nie zagrał w cod1 czy cod2 to dźwięk by ci nie przeszkadzał zresztą po kilku godzinach gry przystosowujesz się do niego, tak jak niektórzy piszą ze nie słychać to są w błedzie bo doskonale słychać z jakiego miejsca nadchodzi przeciwnik no może poza wystrzałem snajperki gdzie wprowadzono echo. Strzelane z rifli przecież o to wszyscy płakali nie zabija nie zabija w cod5 wprowadzono coś takiego jak damage na ręce nodze czy też głowie dlatego jak ktoś miał strita i trafiał dwa razy w rękę lub nogę i płakał ze nie giną trzeba było trafić w głowę teraz damege est jednakowy dla każde części ciała i trzeba potrafić nie zabić jednym strzałem z rifla. Poczekamy zobaczymy :D
  • exin

    #6 | eXN

    2008-12-03 16:03:06

    @marikkk

    W CoD5 mapy są dużo słabsze niż w CoD4, co nie oznacza, że w CoD4 były jakieś rewelacyjne.

    @pulpetoro

    Chyba nie grałeś w tą grę jeśli bronisz jej dźwięku. Wydawanie gry z tak niedopracowanym dźwiękiem, to wybacz, ale jest kpina. Jeśli uważasz dźwięki w grze za realistyczne, to albo nigdy nie słyszaleś wystrzału prawdziwej broni, albo lubisz słuchać odgłosów pierdzenia na kiblu bo do niczego innego tych dźwięków się nie da porównać. Ta gra będzie żałosna dopóki tego nie naprawią.
  • Pulpetoro

    #10 | pulpetoro

    2008-12-03 17:51:59

    tak za to ty byleś na 2 wojnie światowej i wiesz jaki był dźwięk wystrzelanych naboi i krytykujesz coś czego nigdy nie udowodnisz jak było naprawdę i jaki dźwięk wydawały te bronie. Z tego co się orientuję to tego dźwięku nie da się porównać z tym który ty opisałeś bo znacząco się on różni od tego z cod5. Z dźwiękiem wydawanym z broni w cod4 twórcy nie mieli zbyt dużego problemu bo na odzień biegają popaprańcy z ak47 czy ingramem z mp40 albo ppsh raczej już nikogo takowego nie spotkasz
  • Hunter90pl

    #11 | Hunter

    2008-12-03 17:54:57

    pulpetoro, nie znasz się - sorry...
  • esportfun

    #7 | craven

    2008-12-03 16:27:59

    ekhm asylum, upheaval, castle, hangar i od biedy courtyard i roundhouse. To sa mapy do grania - reszta ssie ale nie uwazam zeby te wymienione przeze mnie byly gorsze od podstawowych z cod4.
  • fantz

    #17 | +fantz

    2008-12-03 18:14:28

    szkoda ze na rozdialce 1280x1024 i tak gosciu ktory stoi chociazby na tle krzaczorow (czyli wszedzie oprocz asylum) jest totalnie niezauwazalny
  • esportfun

    #20 | craven

    2008-12-03 18:55:44

    No to masz problem, bo ja wszystko widze : ) promod ofkors i /r_gamma 2 : D
  • GOMBi

    #8 | GOMBi

    2008-12-03 16:35:38

    mapy sa fajne w 4 tak jak i 5. ale tak jak poprzednik napisal daje rade tylko asylum hangar castle suburban a z tego co sie orientuje map jest 15 ;]
  • Hunter90pl

    #9 | Hunter

    2008-12-03 17:45:09

    Mapy cod5 mogą konkurować jedynie z Overgrownem z czwórki ;x
  • razzer

    #13 | seven

    2008-12-03 17:57:47

    jeszcze pipeline ;)
  • Hunter90pl

    #19 | Hunter

    2008-12-03 18:28:13

    no, w zasadzie :P
  • esportfun

    #14 | craven

    2008-12-03 17:58:42

    ''znawcy'' gadajcie sobie ;)
  • Jazzz

    #15 | Jazz [-]

    2008-12-03 18:00:41

    .
  • jacobzz

    #21 | xxxxxxxxxxxxx

    2008-12-03 21:04:51

    Argument skilla jest smieszny. Gralem 1,5 roku w uo i jakos recoil mi nie przeszkadzal i uwazam uo za najlepsza czesc. W cod4 jest mniejszy recoil zeby gra byla dynamiczniejsza i to im sie udalo.
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1970 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie