Challenge ProMode Arena 1.47 beta

Dostosuj

Światło dzienne ujrzała najnowsza wersja (co prawda jeszcze testowa) najpopularniejszej modyfikacji przeznaczonej do gry Quake 3 Arena. Mowa oczywiście o dziecku USA Kevina "arQona" Blenkinsoppa, czyli Challenge ProMode Arena. Aktualna wersja beta oznaczona jest numerkiem 1.47 i wprowadza szereg zmian, modyfikacji, jak i usprawnień. Od wydania ostatniej stabilnej wersji modu upłynął okrągły rok.

 

Pełna lista zmian i poprawek

Notes for version 1.47 (12 Mar 09)

add: negative cg_trueLightning is no beam

add: cq3 new hitsounds

add: voulcaine's maps layouts: pro-q3dm6cq3, q3tourney2cq3, pro-q3tourney4cq3,
     nodm9acq3, hub3aeroq3cq3, ztn3tourney1cq3, q3dm7cq3

add: LG impact texture (thanks voulcaine)

add: gp as an alias for gameplay for callvote command

add: wr as an alias for weaponrespawn for callvote command

add: timelimit to xml stats

chg: 'tell' without player number agrument sent message to all spectators

chg: remove tell_target and tell_attacker

chg: #N use client netname when nick is empty

chg: Coaches are able to use the SuperHUD (for MVD)

chg: Ignore spec votes in teamplay modes (Teams must have players).

chg: The chat macro #I ignore own flag

chg: Silent ref kicks of specs

chg: fastrail back

chg: increase max players in player_file/filter_file to 100

chg: use KISS32 random generator

chg: cg_altlightning is string('123' or '12' or '1'). First character is player lightning,
     Second character is enemy lightning. Third character is mates lightning.
     First character is default for enemy and mates lightning if not specified.

chg: cg_altlightning 3 with 1.44 render system

chg: cg_drawgun 0 is static(no bobbing)

chg: health and armour votes allow up to 400

chg: DA defaults to 250/250 spawns

chg: a few tweak cq3 ground friction and acceleration

chg: add micro-dj for cq3

chg: (1v1, 2v2) cq3 player respawn with ammo. 2 SSG, 2 RL, 20 LG, 3 GL, 3 RG

chg: cq3 use backpacks

chg: cq3 respawns are biased away from corpse (except nearest spawnpoint)

chg: cq3 gauntlet knockback is 0.5

chg: cq3 MG - ammo 60/10/80; reload time 90ms; increase spread

chg: cq3 SSG - new pattern; ammo 8/5/25

chg: cq3 PG ammo 40/20/80

chg: cq3 GL use PM2 settings, ammo 7/5/25

chg: cq3 RL speed 1000 ups, splash radius 100, knockback  112%, ammo 8/5/25

chg: cq3 LG scaling knockback from 125% to 75%. ammo 60/40/140

chg: cq3 RG damage (100,90,80); scaling knockback (100%-50%). ammo 7/5/25

chg: cq3 BFG ammo 10/10/25; damage 125; knockback 150%; BFG shots are "fat"

chg: cq3 increase knockback for rj/gj and plasmaclimbing

chg: cq3 different protection (0.5/0.66/0.75) and different decay (0.5/1/1.5) for GA/YA/RA

fix: wrong ammo and flag weight after cv gameplay or cv mode(mode file with gameplay)

fix: gameplay initialization refresh current game mode

fix: file handle leaks

fix: CA/FTAG startrespawn 1

fix: "humming" weapons could pan and crackle on stairs sometimes

fix: flagrun times weren't properly adjusted for pauses

fix: stupidly long text decorations could crash the hud parser

Pobierz CPMa 1.47 beta

 

Jak widzicie większość zmian odnosi się do nowego trybu Challenge Q3. Powyżej znajduje się link do nowej wersji CPMa. Nienależy jednak zapominać, iż jest to wersja beta przeznaczona jedynie do testowania i wyłapywania ewentualnych błędów, które powinniście zgłaszać na forum promode. Pełna wersja powinna ukazać się już niebawem. Idąc tropem poprzednich wydań, nie powinien być to okres dłuższy niż dwa miesiące.

 

Źródło:własne

 

 

KomentarzeKomentarze

  • Xsi

    #1 | Xsi

    2009-03-17 15:08:07

    Arqon jest anglikiem
  • raul

    #2 | raul

    2009-03-17 15:30:40

    Z pochodzenia. Ale od dawna mieszka w USA.
  • Xsi

    #6 | Xsi

    2009-03-18 11:25:22

    ja jestem Polakiem i jak jade do USA dalej przypinam sobie polską flage bo miejsce zamieszkania nic nie znaczy
  • freak

    #3 | freak

    2009-03-17 16:57:02

    A nie z Walii przypadkiem?
    Mniejsza o to. Miejsce pobytu nie zmienia jego pochodzenia. Narodowości przecież w ten sposób nie zmienił. Dla konsensusu proponuje flagę Wlk. Brytanii ;)
  • yeltzyn

    #5 | wzf | yeltzyn

    2009-03-17 17:01:06

    angol, przynajmniej taka flage ma na esr.
  • yeltzyn

    #4 | wzf | yeltzyn

    2009-03-17 16:59:30

    fastrail napewno ucieszy szereg graczy.

    ignorowanie specow w grach tdm, to tez dlugo oczekiwana poprawka.

    naprawa 'zepsutych' dzwiekow na schodach - nareszcie?
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3828 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie