NewPK 0.1

Dostosuj

NewPK 0.1

Choć po zakończeniu słynnego już CPL World Tour tak zwana "scena PK" w Polsce praktycznie umarła, a spotkanie na serwerach graczy należy do rzadkości, to pewna grupa ludzi nadal interesuje się tą - bądź co bądź ciekawą - grą. To właśnie dla nich powstał nowy mod do Painkillera - NewPK, którego nową wersję oznaczoną numerkiem 0,1 wydano kilka dni temu.

Mod autorstwa crazy'ego nie zmienia mocno samej gry, a jego głownym zadaniem jest ułatwienie i usprawnienie przebiegu rozgrywki, czyli coś a'la quake'owe OSP. Jak przyznaje sam autor, gra nie jest pozbawiona błędów, jednak posiada bardzo duży potencjał i dlatego warto poprawić kilka rzeczy. Słowa "I made it because PK is a game i liked a lot (even if its obviously not perfect:) and it was sad to see it dying hated by so much people" mówią chyba same za siebie. A jakie są te zmiany?

hide_dot.gifWybrane zmiany

  • brak telefragów
  • zmieniona ilość damage'u zadawanego przez StakeGun (im więcej kołków w zapasie, tym większy damage zadajemy)
  • kilka kosmetycznych zmian w popularnych mapach, które mają dostosować areny do nowego gameplay'u
  • poprawiony jumpad bug
  • nowy HUD
  • zmieniony balans broni


To oczywiście tylko kilka najważniejszych zmian, listę wszystkich możecie zobaczyć w newsie samego autora. Jeśli chodzi o NewPK 0.1, to można go pobrać pod tym adresem - chętnie poznam Wasze opinie na jego temat. Tymczasem życzę smacznej Wieczerzy Wigilijnej i wesołych, radosnych, pogodnych Świąt:)

PK euro.com

KomentarzeKomentarze

  • forest

    #0 | forest

    2005-12-24 14:07:02

    Ciekawe, czy ktoś jeszcze w ogóle ma zaznaczoną kategorię PK w swoim profilu ;)
  • bytek

    #0 | m_D

    2005-12-24 14:17:39

    ja mam wszystkie :D
  • bizzare

    #0 | bizz

    2005-12-24 14:17:39

    Ja mam.
    ha! i znowu komentarz dodany w tej samej sekundzie i dwa komentarze jako \"#2\" :-D
  • yareq

    #0 | yar

    2005-12-24 14:26:25

    Me too :).
  • forest

    #0 | forest

    2005-12-24 14:28:18

    hehe, ja mialem kiedys ale ostatnimi czasy wylaczylem bo jakos nie dzialo sie tutaj zbyt wiele :D no widzisz, teraz mozesz polowac na podwojne komentarze, taki trick jak telefrag, trzeba skilla i szczescia zeby go dokonac :D
  • PiWo5z

    #0 | piwoszeq

    2005-12-24 14:39:26

    ten mod sux :)
  • vader

    #0 | vdr

    2005-12-24 14:41:21

    dobrze, ze jeszcze ktos probuje wskrzesic scene PK ;-D
  • forest

    #0 | forest

    2005-12-24 14:42:09

    do bizza:

    #5 mial byc dla Ciebie, ale trudno odpowiedziec, bo byly dwa komenty #2 i jak kliknalem w \'odp\' pod Toba, to sie zrobila ta pierwsza #2 :DDD html mnie porobil :(

    EDIT: :ASASDASDDSASAD
  • forest

    #0 | forest

    2005-12-24 15:24:08

    wlasnie :) calkiem fajna gierka, swego czasu sie wciagnalem :p ale brak garczy na servach i eufemistycznie rzecz ujmujac niedoskonaly netcode sprawily, ze dalem sobie spokoj :D
  • Tares

    #0 | Tares

    2005-12-24 15:37:39

    nie przypuszczałem, że jeszcze pojawi się jakikolwiek news o PK :P będzie trzeba wyłączyć to z profilu, żeby mi newsów nie zaśmiecało :P
  • GogettO

    #0 | GogettO

    2005-12-24 15:52:23

    \"zmieniona ilość damage\'u zadawanego przez StakeGun (im więcej kołków w zapasie, tym większy damage zadajemy)\"

    To jakiś żart? :D
  • PiWo5z

    #0 | piwoszeq

    2005-12-24 15:53:33

    nie przypuszczałem, że jeszcze pojawi się jakikolwiek news o PK :P będzie trzeba wyłączyć to z profilu, żeby mi newsów nie zaśmiecało :P

    najpierw mysl potem pisz... jak Ci to moze zasmiecac newsy skoro nie sadzisz aby jeszcze sie cos pojawilo o pk ?
  • PiWo5z

    #0 | piwoszeq

    2005-12-24 15:54:58

    autor tego newsa to zle prztlumaczyl :)

    jak sie rodzisz masz 10kolkow, majac 10kolkow zadajesz 100dmg a powyzej 10 kolkow zadajesz juz normalnie :)
  • stR4y

    #0 | dominikt

    2005-12-24 16:38:19

    ee nic nowego. Niech sobie da z tym spokoj ; )
    balans broni to mogl sobie zmieniac 2 lata temu jak ten temat byl walkowany.
  • GogettO

    #0 | GogettO

    2005-12-24 16:39:23

    To wiele wyjasnia ;)
  • Tares

    #0 | Tares

    2005-12-24 18:59:04

    jaki znawca języka polskiego i merytoryki się znalazł :P fu :P
  • overeq

    #0 | ovyr

    2005-12-24 19:26:23

    imho ta gra w sumie nie byla az taka straszna :)
  • Stork

    #0 | Stork

    2005-12-24 20:06:29

    no nie była... ale ponoc pare osob wciaz gra...
  • twoonesix

    #0 | freak > elies :(

    2005-12-24 20:07:19

    \"w pcf o painkiller 2 nawet się jeszcze nie mówi. \"

    z pierwszej ręki informacje :)
  • gobo

    #0 | gobo

    2005-12-24 21:37:00

    mi sie tam gierca podobala bo wsumie to dawalem rade 1on1 ; D a w q4 i innych juz nie :P
  • forest

    #0 | forest

    2005-12-24 22:14:31

    powyzej 10 kolkow to wiecej niz 10 kolkow, wiec zadajesz wiecej damage\'u, im wiecej masz kolkow. nie napisalem ze to zaleznosc wprost proporcjonalna, tylko ze po prostu tak jest :]
  • forest

    #0 | forest

    2005-12-24 22:16:07

    jesli teraz wyszla by dwojka, lepiej dopracowana i programisci wyciagneli by wnioski z poprzedniej wersji, to wroze jej duzy sukces :) mam jakis sentyment do pk, choc sam duzo w niego po necie nie gralem :D
  • twoonesix

    #0 | freak > elies :(

    2005-12-24 23:13:00

    za minimum dwa lata myślę. swoja drogą, ja byłbym za wprowadzeniem inowatorskich rozwiązań poszerzających gamę taktyk etc. - typu skakanie po ścianach a\'la quake fusion.
  • TroPtyN

    #0 | TroPtyN

    2005-12-24 23:18:22

    Ja mam. Nie chcę by mnie cokolwiek ominęło. :)
  • forest

    #0 | forest

    2005-12-24 23:19:56

    mi sie bardzo podobal w pk wlasnie ten niesamowity movement ;) a pierwsza rzecza, ktora nalezy poprawic jest netcode, ktory w pk jest po prostu tragiczny :] a z drugiej strony jesli to ma byc czesc 2, a nie zwykly dodatek czy patch, to powinien sie duzo roznic od poprzednika :D
  • twoonesix

    #0 | freak > elies :(

    2005-12-24 23:21:50

    to oczywiste raczej.

    co do netcode - sam nie wiesz jak trudno znaleźć dobrego specjaliste za rozsądne pieniądze, na dodatek w polsce. moi znajomi zetknęli się z tym problemem. ostatecznie chyba nie znależli :)
  • TroPtyN

    #0 | TroPtyN

    2005-12-24 23:25:45

    Heh, ale mnie zaskoczył widok newsa z kategorii PK. Spodziewałem się, że nigdy nic więcej o Painkillerze się nie pojawi. Miło, że ktoś jeszcze bawi się z grą, ale czy nie wie, iż nekrofilia jest be...? ;))
  • Pajda

    #0 | Pajda

    2005-12-25 11:58:02

    Zasadniczo nie mozna poprawic czegos o czym sie nie ma najmniejszego pojecia, a tak niestety bylo w przypadku netcodu pk. Problem nie ujawnil sie po wydaniu gry, ale odpowiednio wczesniej i probowano z nim cos zrobic.
  • Grmx

    #0 | OFF @ Grumx

    2005-12-25 12:08:19

    ja tam dalej mam sentyment do tej gry, moze nie az taki jak do qw, ale miejsce dla pk takze sie znajdzie.
    peace.
  • forest

    #0 | forest

    2005-12-25 13:07:26

    domyslam sie, ze to nie takie latwe, ale imho od netcode zalezy to jak gracze odbieraja dana gre. bo gameplay moze byc super, ale jak serwer ma zawsze mega opoznienia, to gra i tak nie bedzie przyjemna i ogolne wrazenie bedzie zle. po prostu jak sie chce zrobic porzadna gre, ktora ma odniesc sukces nie tylko w Polsce, to trzeba sie postarac :)
  • grzEs

    #0 | grzEs

    2005-12-26 00:48:09

    retoryki
  • stR4y

    #0 | dominikt

    2005-12-26 01:02:37

    oni teraz pracuja nad gra ktora nie wypelni w zadnym stopniu luki po pk
  • stR4y

    #0 | dominikt

    2005-12-26 01:06:24

    ja osobiscie znalem osoby ktore potrafily to zrobic i nawet u nich w firmie bylismy :> wiec nie mow tutaj o braku specjalistow ;)
  • gÓpek

    #0 | gÓpek

    2005-12-26 19:51:45

    w ta gre zawsze gralo tylko te \"pare\" osob : -d
  • twoonesix

    #0 | freak > elies :(

    2005-12-27 04:09:42

    to, że są, nie oznacza, że jest ich dużo (czyt. wsytarczająco)

    a biorąc pod uwagę, że programistów \"takich co to gry robio\" - czyli zwykłych n00bów po nehe.gamedev.net jest na pęczki, natomiast o specjaliste od optymalizacji kodu/kodu sieciowego etc. jest w polsce stosunkowo trudno. ludzie są głupi i myślą, że lepiej się chwytać wszystkiego po trochu \"bo zawsze cos wpadnie\".
  • freak

    #0 | freak

    2005-12-27 11:33:52

    brak telefragów - krótko lol
  • stR4y

    #0 | dominikt

    2005-12-28 12:43:38

    co nie tlumaczy PCF, mieli pod nosem takich ludzi - nie skorzystali
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1060 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2025

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie