Wii trzyma poziom

Dostosuj

Wii trzyma poziom

Z opublikowanego przez serwis DailyTech raportu wynika, że Nintendo zamierza zwiększyć produkcję swojej najnowszej konsoli z 1.8 miliona sztuk miesięcznie, do 2.4 miliona już w czasie wakacji. Wii zaprezentowane 18 miesięcy temu nadal nie schodzi z pierwszych miejsc sprzedaży. Jak donosi DailyTech, w USA co godzinę znika ze sklepowych półek jedna konsola. Nic więc dziwnego, że na tamten rynek trafia blisko połowa z wszystkich produkowanych Wii. Wszystko wskazuje na to, że największym zwycięzcą wśród konsol nowej generacji okazało się być Nintendo. Japońska firma jako pierwsza zaczęła zarabiać wielkie pieniądze na swoim produkcie.

Od premiery w listopadzie 2006 na rynek trafiło już 24,45 miliona konsol. Blisko 75 procent z nich znalazło już swoich nabywców. Obroty Nintendo wzrosły dzięki temu o 73% do blisko 16 mld dolarów, a zyski o 115.6% do wartości 4.6 mld dolarów. Sprzedaż przenośnej konsoli DS również nie słabnie. Szacuje się, że na każdą z nich przypada 5 gier. Oznacza to złote czasy dla Nintendo. Mając tak pewną pozycję na rynku można pozwolić sobie na naprawdę długi urlop lub też skupić się na nowym projekcie.

Fraz PC

KomentarzeKomentarze

  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

795 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.