Wadliwe serie SteelSound 5H
Producent słuchawek SteelSound 5H, firma Steel Series oficjalnie ogłosił, że wymienia wadliwe zestawy słuchawek, pochodzące z dwóch ostatnich serii SteelSound 5H oraz 5H USB.
Okazało się, że dwie ostatnie serie obu wersji mają wadliwe połączenia kabli dochodzących zarówno do słuchawek jak i mikrofonu. Producent oficjalnie ogłosił, że wycofał jeszcze nie sprzedane sztuki słuchawek lecz niestety pewna ich ilość już została sprzedana. Dzięki reakcji graczy producent szybko zorientował się, że słuchawki te nie spełniają wymaganego standardu. Firma przyznaje, że wcześniej zdarzały się przypadki zwrotu wadliwego towaru jednak w tym przypadku ilość zwracanych słuchawek osiągnęła 3,75% spośród 20000 wchodzących w skład tych dwóch serii. SteelSeries wychodząc naprzeciw klientom, którzy nabyli wadliwe słuchawki oferuje rozwiązanie w postaci zwrotu i wymiany na koszt firmy, a dodatkowo do nowej pary słuchawek dodaje gratis Steelpada Qck.
Procedura zwrotu słuchawek
- Wypełniamy formularz autoryzacji zwrotu materiałów - tzw. RMA (Return Materials Authorization)
- Producent odpowiada na formularz w ciągu jednego dnia roboczego
- Producent przydziela nam numer RMA oraz wskazuje najbliższe miejsce gdzie możemy oddać słuchawki
- Oddajemy słuchawki w podane miejsce
- Jak tylko producent otrzyma uszkodzone słuchawki zobowiązuje się natychmiast wysłać nową parę
- Zobowiązuję się również do dostarczenia słuchawek w ciągu 48 godzin, a także załączenia Steelpada Qck
Widać, że SteelSeries dba o swój wizerunek i pracuje nad lojalnością swoich klientów. Oprócz oficjalnej wiadomości na ich stronie, firma skontaktowała się z dyrektorem naszego serwisu - igorem, wysyłając do niego mail z prośbą o zamieszczenie informacji na eSports.pl. Takie podejście utwierdza w przekonaniu, że jako klienci jesteśmy traktowani poważnie, a ci którzy mogliby czuć się oszukani są dodatkowo wynagradzani. Prawdopodobnie podobny mail jak w naszym przypadku został również wysłany do innych serwisów esportowych. Cieszy fakt takiego podejścia do klientów. Nie neguję oczywiście błędu SteelSeries jakim było wypuszczenie wadliwych serii, mimo wszystko uważam jednak, że Qck w zupełności ułaskawi podejście "pechowych" klientów do produktów ich firmy.
igor; SteelSeries
#0 | adam@UK
2006-02-20 22:25:55
#0 | xew4N
2006-02-20 23:28:42
#0 | adam@UK
2006-02-20 23:47:31
Jednak mam nadzieje że mnie to nie spotka.
Tak z kabelkiem mam przejeba** bo jeśli chcesz kabelek cyfrowy to kosztuje... 100zł/metr bierzący
#0 | sxl
2006-02-21 00:46:30
#0 | adam@UK
2006-02-21 01:21:14
#0 | xew4N
2006-02-21 01:47:48
#0 | adam@UK
2006-02-21 02:34:28
#0 | yar
2006-02-21 07:36:24
#0 | fokuz
2006-02-21 08:15:39
#0 | C a S | OFFLINE
2006-02-21 09:51:45
#0 | sxl
2006-02-21 11:11:40
#0 | Zemsta Pana Franka
2006-02-21 13:27:09
#0 | Hakan
2006-02-21 15:19:54
#0 | postal1
2006-02-21 15:30:11
#0 | Hakan
2006-02-21 16:25:56
#0 | postal1
2006-02-21 17:42:24
#0 | Hakan
2006-02-21 20:16:05
#0 | konopa
2006-02-21 21:19:30
zeby tak kazda firma robila byloby dobrze, nawet nie musialyby dodawac cos extra
apropo slyszal ktos o firmie audioacustica albo audioacoustica?? o uszy mi sie obilo ze robia sluchawki lecz niestety w necie nie znalazlem jeszcze informacji ktore by to potwierdzaly. ponoc sa jeszcze lepsze do muzy niz sennheiser i akg, ale to moze byc zupelna dezinformacja.
?????????
#0 | Hakan
2006-02-21 22:21:37