SteelSeries Siberia Neckband - recenzja

Dostosuj

Gry

 

Pora na przetestowanie możliwości Siberii Neckband w grach komputerowych. Producent zestawu chwali się wsplpracą z oraganizacjami takimi jak SK Gaming, Mouse Sports, PGSpokerstrategy.cc oraz WNV Gaming, których gracze mieli rzekomo czynnie uczestniczyć w procesie projektowania słuchawek. Czy wyszło to konstrukcji na dobre? Czy profesjonalni zawodnicy Counter-Strike 1.6 są w stanie dać projektantom wskazówki umożliwiające stworzenie idealnego zestawu słuchawkowego dla graczy? Postaramy się to sprawdzić w trzech grach: Crysis, Race Driver GRID oraz Devil May Cry 4.

 


    

 

Crysis, Race Driver GRID oraz Devil May Cry 4 - opcje ustawień dźwięku.

 



Testy zaczniemy od gry z gatunku FPS, czyli Crysisa, który prócz przepięknej oprawy graficznej, dostarczy nam również świetnej oprawy dźwiękowej. I tak podczas skradania się w dżungli, nie miałem najmniejszych problemów z lokalizacją zbliżających się oddziałów wroga, natomiast podczas fragmentów z szybką akcją, wybuchy i wystrzały optymalnie współgrają z tym, co dzieje się na ekranie, dostarczając nam dodatkowych wrażeń płynących z rozgrywki.



Za drugie narzędzie testów posłuży nam zręcznościowa gra wyścigowa - Race Driver GRID. Tutaj gracze posiadający zintegrowane karty dźwiękowe, czy starsze produkty Creativa, będą musieli się zadowolić dźwiękiem generowanym w dwóch wymiarach. Aby usłyszeć wszystkie efekty dźwiękowe przygotowane przez programistów z Codemasters, potrzebować będziemy karty dźwiękowej klasy Sound Blaster X-Fi, ASUS Xonar DX, lub innych zdolnych do generowania efektów EAX 5.0. Pytacie, jakie praktyczne zastosowanie może mieć dźwięk przestrzenny w grze wyścigowej? Otóż dzięki efektom EAX 5.0 będziemy w stanie bezbłędnie określić kierunek, odległość oraz szybkość, z jaką zbliża się do nas przeciwnik, którego często nie widać w lusterku, co pomoże w uniemożliwieniu wykonania manewru wyprzedzania, lub w bardziej drastycznym wypadku pozwoli na zepchnięcie przeciwnika z toru.

 


    

 

Crysis, Race Driver GRID oraz Devil May Cry 4 - opcje ustawień dźwięku.

 

Ostatnim testowanym tytułem, będzie gra akcji, która bardziej może zainteresować posiadaczy konsol, jednak mając na wyposażeniu dobrego gamepada i komputer podłączony do telewizora, wrażenia z gry będą nawet lepsze niż podczas korzystania z konsoli. Devil May Cry 4, jest bardzo szybką grą, w której obok eksterminacji hord demonów, od czasu do czasu przyjdzie nam unicestwić większego bossa, czy też rozwiązać prostą łamigłówkę. W przypadku tego tytułu dźwięk jest jedynie dodatkiem do tego, co dzieje się na ekranie, równie dobrze można go wyłączyć i kontynuować likwidację zastępów piekielnych stworów, słuchając swojej ulubionej muzyki. Siberie w tym, teście spisały się poprawnie. Wybuchy, wystrzały i jęki ubijanych zmor brzmią tak, jak brzmieć powinny, dzięki czemu usłyszymy dokładnie to, co przygotowali dla nas twórcy gry.

 

KomentarzeKomentarze

  • 1
  • 2
  • gbz

    #41 | gbz

    2008-07-24 13:59:06

    hahah nie rozumiem jak moga ci spadac z glowy wrecz tak opinaja ze poczatkowo bola uszy co do dzwieku sie zgodze na slabszych kartach dzwiekowych to zadna rewelacja
  • sas793

    #42 | sas793

    2008-07-24 16:14:06

    moje Siberia > Siberia Neckband

    Dobra recenzja [+]

    i nic więcej do powiedzenia nie mam :P
  • V!ct!M

    #43 | vicek

    2008-07-24 16:21:58

    jak masz mala glowe, to moze i tak :s
  • gbz

    #44 | gbz

    2008-07-24 16:42:36

    chyba duzą znawco
  • V!ct!M

    #45 | vicek

    2008-07-24 17:03:59

    to ze dla Ciebie sluchawki sa wygodne, nie znaczy ze dla innych tez

    bo KAZDA osoba, z ktora rozmawialem na ich temat, narzekala na spadanie/zsuwanie sie...
  • gbz

    #46 | gbz

    2008-07-24 17:46:33

    mozliwe nie powiem ze mi tez super przylegaja ale napewno nie laduja na szyji :p
    a co do samych sluchawek to wszysto by bylo cacy gdyby nie kosztowaly 250 a np 150 bo tyle sa warte
  • V!ct!M

    #47 | vicek

    2008-07-24 17:54:11

    zgadzam sie :]
  • El_Matador_SSJ

    #48 | Matador

    2008-07-24 22:09:16

    spadanie na szyje ma miejsce podczas biegu, producent poleca je do uzywania z przenosnymi odtwarzaczami, wyobraz sobie sytuacje ze biegniesz na autobus ktory zaraz ci zwieje z przystanku, a tu nagle neckbandy ci sie zsuwaja i ciagniesz je za kabel po chodniku, wskakujesz do autobusu , a sluchawki zostaja za zamknietymi drzwiami^^
  • gbz

    #49 | gbz

    2008-07-24 22:12:49

    nie no necbandy do mp4 to jakies nie porozumienie :) z tym sie w pelni zgodze kompletnie nie praktyczne do takich akcji ale siedzac na fotelu raczej nie ma takiego problemu :)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
  • 1
  • 2
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

1500 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.