Jakiś czas temu - ku rozpaczy fanów serii, a zwłaszcza tych wiążących nadzieję z trybem multiplayer - studio Monolith Productions ogłosiło, iż nie zamierza opublikować serwerów dedykowanych ani zabezpieczeń antypirackich do F.E.A.R 2: Project Origin. Być może jednak nie wszystko stracone - grupa koderów z Ameryki północnej zamierza stworzyć serwery dedykowane do gry na własną rękę.
Mamy dekompilowany kod tego tytułu. Jesteśmy w trakcie tworzenia oddzielnego SDK dla serwerów, które pozwolą zorganizować serwer dedykowany bez zainstalowanej gry. Projekt zajmie nam około dwóch kolejnych tygodni, ponadto zestaw plików w 100% będzie udostępniony za darmo dla wszystkich. Całość, obecnie jest w fazie testów, aby zoptymalizować netcode, dając mu maksymalną wydajność. - ogłosił jeden z nich na forum społeczności F.E.A.R 2.
Działania te nie pozostały bez odpowiedzi Monolithu. Community manager F.E.A.R 2: Project Origin wyczyścił forum z wyżej cytowanych postów i ripostował: Działania te są nielegalne, ocierają się o granice piractwa. Monolith nie wspiera tej lub jakichkolwiek innych nieoficjalnych modyfikacji przeznaczonych dla F.E.A.R.2. Pobieranie proponowanej treści jest sprzeczne z prawem i może narazić Cię na ryzyko zarażeniem wirusami lub innego rodzaju złośliwego oprogramowania.
Co teraz stanie się z projektem - nie wiadomo.
Źródło: fear.org.pl
#1 | z1ppi
2009-04-17 19:41:02
#2 | PawelS
2009-04-18 12:41:08