Zmiany w regulaminie WCG
Po wielu dyskusjach graczy, czyli najlepszych ekspertów od grania postanowiono dokonać zmian w ustawieniach na jakich dane będzie niektórym toczyć swoje boje o wyjazd do San Francisco, na coroczną cyberolimpiadę.
Otóż, jedną z ważniejszych zmian, która wpłynie bezpośrednio na gameplay rozgrywki jest mutator, który usuwa power up – double damage. Temat ampa wielokrotnie poruszany był na esreality, gdzie padały bardzo dobre argumenty zarówno za jak i przeciw, a konsensus nie został osiągnięty.
Kolejną decyzją jest umieszczenie, jeszcze nie gotowego, TTMa jako mutatora rozgrywek i co do słuszności tej decyzji nie mamy chyba wątpliwości :).
Gdy przyszła pierwsza lista map znowu wybuchł dym. Wielokrotnie spierano się na temat zawarcia w grze DM-Antalus'a, który jest mapą można rzec, sztandarową ut2003 i wiele osób nie życzyło sobie go w nowej grze. Widać, ze organizatorzy rozumowali tak samo i Antalusa zamienili na DM-Roughinery. Oprócz tego mamy jeszcze tak kosmetyczne zmiany jak dodanie utsecure czy antitcc, ale to raczej rzecz bardzo oczywista, że jakieś zabezpieczenie cziterskie musi być.
Ustawienia
[General]
Match Rules:
- Timelimit 15
- Fraglimit 0
- No Superweapons
- No Adrenaline
- No Doubledamage (dodano)
Oficjalne Mapy:
DM-1on1-Roughinery(zamieniono) , DM-DE-Ironic, DM-Rankin, DM-Deck17
[Tournament Server Setting]
- Gametype=Deathmatch (dodano)
- GoalScore=0
- TimeLimit=15
- GameSpeed=1.000000
- NetServerMaxTickRate=30
- SpawnProtectionTime=0.0
- bTournament=True
- bPlayersMustBeReady=True
- bForceRespawn=True
- bWeaponStay=False
- bAllowBehindView=False
- bAllowWeaponThrowing=True
- bWeaponShouldViewShake=False
- Anti-TCC (dodano)
- UTSecure2004 (dodano)
- TTM(wkrótce) (dodano)
worldcybergames.com
#0 | cesar
2004-04-26 18:23:38
#0 | sma
2004-04-26 23:17:23