Zmiany w regulaminie CB
Wczoraj władze ligi ClanBase wprowadziły pewne zmiany w drabinkach Couter-Strike'a. Żeby nie przedłużać:
- Można rozgrywać mecz trybem 2 razy MR12 na tej samej mapie. Do tej pory musiały być one różne.
- Jeśli przeciwnik wykorzysta limit 15 minut pauzy, możemy domagać się gry 5 na 4 lub możemy anulować mecz (cancel).
- Po crash'u serwera (lub innej sytuacji, w której ustawiamy mp_startmoney 4500) wartość mp_startmoney 4500 ustawiana jest tylko na początkową rundę. Kolejne rundy muszą zaczynać się ze stanem konta równym $800
Poniżej przedstawiam oryginalne (angielski) oświadczenie ClanBase.
Wersja angielska:
Due to alot of problems caused by rather incomplete rules, we have made some changes.
They are (the bold parts are the additions):
If a player drops because of a technical error you should pause the match at the end of the round (never during a round). The maximum time you can pause is 5 minutes, which is enough time to reboot and reconnect. If one team has paused the match for a total of more than 15 minutes, the other team may either demand that the match continues without waiting for the missing players or that the match is cancelled.
If the server crashes before 5 rounds of a map has been played, the round will be replayed from the start. If it crashes after the 5th round has finished, the remaining rounds will be played with mp_startmoney set to 4500, after the restart of the round mp_startmoney has to be set back to 800.
A match is either played on one or two maps. Each map will be played one time as CT and one time as T.
In the future you may expect more of these changes.
clanbase.com
#0 | P@sta San | oFF
2004-05-20 18:13:15
można zagrać w jednym meczu odrazu rewanrz mapy ;p
#0 | b00mek
2004-05-20 19:48:40
Update 1.2 for Splinter Cell: Pandora Tomorrow (19 May)
To sa tylko 2 newsy z dnia wczorajszego :| gdzie ty o tym masz ?
#0 | girith
2004-05-20 20:02:59
#0 | b00mek
2004-05-20 21:04:02
#0 | trzyeM-
2004-05-20 22:57:08
#0 | P@sta San | oFF
2004-05-21 00:04:54
lol :>
#0 | gregkilla
2004-05-21 03:38:49
#0 | rr
2004-05-21 09:30:22
#0 | n3ro
2004-05-21 10:18:46
#0 | bl0m9
2004-05-21 11:56:12
#0 | bl0m9
2004-05-21 11:58:19