Zmiany w ESL

Dostosuj

Zmiany w ESL

Po niedawnych zmianach reguł w prestiżowej lidze Electronic Sports League dziś mam okazję poinformowania wszystkich graczy Counter-Strike o kolejnych nowościach jakie nastąpiły w zasadach w/w ligi. Obecne zmiany jakie pojawiły się w regulaminie są kontynuacją, a zarazem uzupełnieniem poprzednich, oprócz tego wnoszą pewne nowinki o czym najlepiej sami przeczytacie.

Wychodząc z założenia że liga ta tworzona jest przede wszystkim dla graczy, administratorzy ESL Polska w celu zasięgnięcia opinii postanowili przeprowadzić ankiety dotyczące przyszłych zmian. Mianowicie chodzi o zasadę, która zabrania grać meczy w ladderach 1on1 oraz 2on2 przeciwko członkom własnego klanu, oraz skróceniu czasu blokady wyzwań tego samego przeciwnika z 7 do 4 dni Jeżeli chcecie przyłączyć się do tworzenia reguł i nie chcecie aby ktoś decydował za Was udajcie się pod wskazane poniżej adresy i wyraźcie swoje zdanie.

hide_dot.gifLista dokonanych zmian

  • Rozegranie meczu bez jakiegokolwiek programu zabezpieczającego jest możliwe jeżeli obie strony wyraża zgodę na rozegranie meczu bez VAC'a / C-D. W przypadku nie wyrażenia zgody przez jednego z uczestników, mecz należy rozegrac na serwerze z antycheatem.

  • Każdy gracz, który w trzech meczach nie dostarczy żądanego demka w terminie zostanie zablokowany na okres jednego miesiąca. Celem wprowadzenia takiej reguły jest wyeliminowanie oszustów z grona graczy i zakończenie kasowania meczy, a co za tym idzie tracenia czasu przez graczy - anulowanie meczy jest to dość popularna praktyka w CB, więc chcemy tego uniknąć.

  • Jeżeli po zdobyciu 25 rund jakakolwiek drużyna/gracz opuści serwer reszta rund automatycznie przechodzi na rzecz przeciwnika. Nie trzeba w tym wypadku pisać etykiety czy protestu. Jedynym wymogiem jest wyszczególnienie w komentarzach i poparcie screenami, że przeciwnik opuścił serwer. Jednakże sugerujemy grę do końca, gdyż im więcej wygranych rund, tym więcej punktów zostaje automatycznie naliczonych przez system ladderowy ESL.

  • Za wykorzystywanie BUG'ów mapy (np. flashbug na de_nuke, de_dust2 oraz wrzucanie HE pod ścianami na de_train) od końcowego wyniku odejmuje się 2 punkty, które dodaje się do wyniku osoby "pokrzywdzonej".*

  • Czas zgłoszenia prośby o demo/a przeciwnika w ladderze 5on5 zostaje wydłużony do 4 godzin.


Zmiany te dotyczą wszystkich ladderów oprócz: Premiership i EAS.

ESL

KomentarzeKomentarze

  • kober

    #0 | Kober

    2005-06-08 21:08:11

    reguła
  • SubZero.

    #0 | SubZero.

    2005-06-08 23:41:43

    No to czekamny na Premiership i EAS :)
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

2633 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie