Zmiany na de_aztec!
De_aztec już od bardzo dawna należy do najpopularniejszych map w Counter-Strike'u. Od dawna też dla wielu graczy mapa ta oznaczała dość duży spadek FPS'ów. Ich ilość zmniejszyła się jeszcze bardziej po wyjściu najnowszej wersji gry. Teraz potrzeba lepszego sprzętu do optymalnego działania C-S'a, a ponadto na de_aztec zostały dodane czynniki, które po raz kolejny obniżają liczbę klatek na sekundę. Czynniki te mają głównie związek z nowymi efektami pogodowymi.
Doszło do tego, iz aztec w ogóle zaczął być rzadziej grany. Duży wpływ mają na to właśnie FPS'y, gdyż ich liczba staje się coraz mniejsza, kiedy nagrywa się demo ze swojej gry, o rzucaniu granatów dymnych już nie wspominając.
Barney, który stworzył nie tylko omawiany de_aztec, ale również bardzo popularną de_inferno oraz najnowszą standardową mapę w C-S'ie, czyli de_airstrip, postanowił wprowadzić zmiany w pierwszym z wymienionych dzieł. Jak się okazuję bowiem, mapper też jest człowiekiem(!!) i zauważył, że aztec zawiera mankamenty, które dość znacząco wpływają na grę. Zauważył, a raczej gracze zauważyli i mu o tym donieśli, ale brawa za to, że twórca nie spoczywa na laurach i chce nadal polepszać jakość rozgrywki na swojej mapie.
Barney ma zamiar wziąść się do roboty w najbliższym czasie - jak tylko jego komputer dojdzie do siebie. Całość oświadczenia możecie znaleźć na jego stronie domowej. Ponadto, jeśli macie jakieś sugerstie, bądź prośby, to zgłaszajcie je na e-mail mappera: [email protected].
Teraz weźcie pod uwagę tą sprawę oraz możliwość wprowadzenia zmian do gry praktycznie "od ręki" i powiedzćie wszyscy ładnie: "Kochamy Steama!" ^^
Barney's World
#0 | P@sta San | oFF
2004-03-19 16:14:26
#0 | M4
2004-03-19 16:25:05
#0 | bl0m9
2004-03-19 16:51:20
#0 | girith
2004-03-19 16:59:14