Zapisy do ACON5

Dostosuj

Zapisy do ACON5

Polskie eliminacje do turnieju ACON5, o których pisaliśmy na łamach naszego serwisu przed kilkoma dniami zbliżają się nieubłaganie. Pozostało już zaledwie nieco ponad tydzień. Nadeszła już najwyższa pora na otwarcie zapisów. Uczestnictwo w turnieju jest oczywiście darmowe, wolne od wpisowego. Jedyne co należy zrobić by wziąć w nim udział to wypełnić poniższy formularz.

acon5.jpg


Informujemy, że wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu!

hide_dot.gifCounter-Strike 1.6

hide_dot.gifRegulamin

Ogólne:
  • Wersja Gry: 1.6
  • Tryb: 5v5
  • Struktura: Pojedyńcza bądź podwójna eliminacja (SE/DE)
  • Rundy: MR15
  • Czas rundy: 1 minuta 45 sekund.
  • Gracze są zobowiązani do nagrywania dem ze swoich spotkań.

Zmiany graczy:
  • Zmiana skłądu graczy możliwa jest najpóźniej na dwa dni przed turniejem. Maksymalnie można zmienić 2 graczy.
  • Zmiany w dniu meczu nie są dozwolone.
  • W przypadku bardzo ważnych powodów, organizatorzy po indywidualnie złożonej prośbie mogą dopuścić zmiany inne, niż wymienione w podpunkcie pierwszym i drugim.
  • Zmiany wykonane po podaniu fałszywego motywu, powodu etc. będą automatycznie powodowały dyskwalifikację zespołu z turnieju.

Wybór stron:
  • Poprzez rzut monetą wybierana jest strona, w której drużyny rozpoczną mecz.

Wygrana:
  • Zwycięża team, który jakos pierwszy wygra 16 rund.
  • Dogrywka trwa 2 razy po 5 rund (MR5) ze startmoney ustawionym na 10000. 5 rund jako CT oraz 5 rund jako T.
  • W przypadku kolejnej dogrywki, gra toczy się systemem MR5 (tak jak zwykła dogrywka), aż do wyłonienia zwycięzcy.

Ustawienia:
  • Mapy: De_Cbble, De_Dust2, De_Inferno, De_Nuke, De_Train
  • Tylko teamleader jest dopuszczony do używania ogólnego czata. Pozostali członkowie drużyny mogą komunikować się tylko przy pomocy massegemode2.
  • Gracze mogą porozumiewac się ze sobą tylko w przypadku gdy są “żywi”, bądź cała drużyna już “nie żyje”. Komunikacja gracza “martwego” z “żywym” jest zabroniona.
  • Sędzia ma obowiązek nagrywania przebiegu meczu.

Dozwolone komendy i wartości klienta:
  • cl_updaterate 101
  • cl_cmdrate 101
  • rate 25000
  • m_filter 1/0
  • hud_fastswitch 1/0
  • zoom_sensitivity_ratio
  • fps_max 100
  • cl_dynamiccrosshair 1/0
  • gamma (MAX 3)
  • vgui_menus 1/0
  • brightness (MAX 3)
  • ex_interp 0.01

Dozwolone komendy konsoli:
  • Sensitivity
  • Fast Weapon Switch
  • Adjust_crosshair
  • m_filter 1/0
  • A user can use Activate In-Game-VGUI Command
    (np: left hand, adjust_crosshair etc)
  • Bindy na zakup broni oraz do komunikacji w drużynie są dozwolone.
  • Niedozwolone są inne skiny/modele niż standardowe.
  • Podsadzanie przez członka drużyny jest dozwolone.
  • Rzucanie granatów nad budynkami jest dozwolone.
  • Sky box bug na mapie de_nuke jest zabroniony.
  • Wykorzystanie jakichkolwiek bugów mapy grozi upomieniem albo utratą rund.
  • Wartość gamma może być zmieniana w ustawieniach karty graficznej.

Niedozwolone komendy i programy:
  • Niedozwolone jest używanie własnych modeli bądź skinów.
  • Niedozwolone jest własnych tekstur map.
  • Niedozwolone jest wykorzystywanie czitów/programów modyfikujących grę.
  • Niedozwolone jest wykorzystywanie bugów gry oraz map.
  • Niedozwolone jest używanie zakazanych skryptów (np: silentrun, attack+use, centerview script, norecoil script, etc.)
  • Sędzia meczu ma prawo i obowiązek sprawdzić przed meczem/w czasie meczu wszsytkie ustawienia gracza.
  • HLTV będzie odgórnie ustalane na dany mecz.

Pozostałe:
  • Jeśli wszyscy gracze nie mogą rozgrywać spotkania z powodu niezamierzonego, nieprzewidzianego wypadku jak na przykład awaria serwera, to:
    a) Przed upływem 3 rund: restart i rozpoczęcie meczu od początku
    b) Po rozegraniu 3 rund: the wynik do tego momentu będzie uznany.
  • Jeśli któryś z graczy nieprzewidzianie rozłączy się z serwera (awaria, przyczyny techniczne etc), na koniec aktualnie rozgrywanej rundy nastepuje pausa. Mecz jest kontynuowany po powrocie wszystkich graczy na serwer.
  • W przypadku celowego i rozmyślnego rozłączenia drużyny z serwera sędzia może zdecydować o przerwaniu meczu i przyznaniu wygranej przez w/o drużynie przeciwnej.
  • Protesty mogą składać jedynie kapitanowie klanów.
  • Jeśli gracz nie zgadza się z jakąś częścią regulaminu bądź zasadami, ma prawo zgłosić to do sędziego przed rozpoczęciem meczu. Umyślna odmowa połączenia się z serwerem bądź odmowa rozpoczącia meczu może stanowić podstawę do przyznania w/o dla drużyny przeciwnej. Decyzję podejmuje sędzia meczu po konsultacji z organizatorami.
  • Dwa upomnienia mogą być podstawą do dyskwalifikacji drużyny z turnieju.

Ustawienia serwera podczas turnieju:
  • mp_autokick 0
  • mp_autocrosshair 0
  • mp_autoteambalance 0
  • mp_buytime 0.25
  • mp_consistency 1
  • mp_c4timer 35
  • mp_fadetoblack 1
  • mp_flashlight 1
  • mp_forcechasecam 2
  • mp_forcecamera 2
  • mp_footsteps 1
  • mp_freezetime 7
  • mp_friendlyfire 1
  • mp_hostagepenalty 0
  • mp_limitteams 10
  • mp_logecho 1
  • mp_logdetail 3
  • mp_logfile 1
  • mp_logmessages 1
  • mp_maxrounds 0
  • mp_playerid 1
  • mp_roundtime 1.45
  • mp_timelimit 0
  • mp_tkpunish 0
  • sv_aim 0
  • sv_airaccelerate 10
  • sv_airmove 1
  • sv_allowdownload 0
  • sv_allowupload 0
  • sv_alltalk 0
  • sv_cheats 0
  • sv_clienttrace 1
  • sv_clipmode 0
  • sv_friction 4
  • sv_gravity 800
  • sv_maxrate 25000
  • sv_maxspeed 320
  • sv_maxunlag 0.5
  • sv_maxupdaterate 101
  • sv_minupdaterate 101
  • sv_minrate 25000
  • sv_proxies 1
  • sv_send_logos 1
  • sv_send_resources 1
  • sv_stepsize 18
  • sv_stopspeed 75
  • sv_unlag 1
  • sv_voiceenable 1
  • sv_unlagsamples 1
  • sv_unlagpush 0
  • sys_ticrate 1000
  • allow_spectators 1
  • decalfrequency 60
  • edgefriction 2
  • host_framerate 0
  • log on pausable 1

hide_dot.gifZapisy

hide_dot.gifWarCraft3: The Frozen Throne

hide_dot.gifRegulamin

Ogólne:
  • Wersja gry: TFT v1.18
  • Tryb gry: 1 vs. 1
  • Struktura turnieju: Single lub Double Elimination (zależnie od lokalnych ustaleń), bo3 (najlepsze 2 z 3 gier)
  • Czas gry: Dopóki nie zostanie wyłoniony zwycięzca
  • Wygrany meczu: Gracz, który zniszczy wszystkie budynki wroga lub wróg podda się.
  • Gracze są zobowiązani do zapisywania wszystkich powtórek z gier oraz przedstawienia ich sędziom do analizy po meczu.

Ustawienia gry:
  • Wybór rasy: dowolny
  • Szybkość gry: Duża
  • Mapy: Lost Temple (RoC), Turtle Rock (TFT), Gnoll Wood (TFT), Twisted Meadows (TFT), Plunder Isle (TFT)
    (*inne mapy mogą być dodane w lokalnych elminacjach)
  • Możliwość wgrywnaia swojego pliku 'customkeyinfo.txt'
  • Opcja “Własne skróty klawiszowe” może być włączona

Ustawienia serwera:
  • Zamknięte drużyny: Tak
  • Drużyny razem: Nie
  • Kontrola jednostek: Nie
  • Losowe rasy: Nie
  • Losowy bohater: Nie
  • Obserwatorzy: Pełni
  • Widoczność: Standard

Rozłączenia (disconnecty):
  • Rozłączenia spowodowane systemem zasilania I czynnikami niezależnymi od graczy
  • Gracz, który specjalnie się rozłączył może zostać przez sędziego ukarany walkowerem
  • Gdy dochodzi do rozłączenia:
    1) przed 4 minutą gry – mecz jest grany od nowa
    2) po 4 minucie gry:
    jeśli obaj gracze wyrażają zgodę to mecz zostanie rozegrany jeszcze raz.
    jeśli gracze nie mogą zgodzić się na rozegranie meczu jeszcze raz to sędzia decyduje o przyznaniu wygranej graczowi na podstawie powtórki z gry lub o rozegraniu spotkania jeszcze raz.

Niesportowe zachowanie:
  • Akcje rozumiane jako niesportowe zachowanie to:
    1) Użycie programu typu map hack
    2) Specjalne przerwanie połączenia
    3) Użycie niestandardowych ustawień (poza dozwolonymi)
  • Sędzia może włączyć dodatkowe zachowania do tej listy podczas trwania turnieju.
  • Jeśli gracz zostanie złapany na łamaniu zasad zostanie usunięty z turnieju.
  • Dwa ostrzeżenia powodują natychmiastowe usunięcie z turnieju.
  • Błędy gry: specjalne wykorzystywanie błędów gry może prowadzić do ostrzeżenia lub nawet przyznania walkowera.

hide_dot.gifZapisy


Szykuje się naprawdę ciekawa impreza, tak więc zapraszamy wszystkich do rejestracji i do zobaczenia w Poznaniu!

UWAGA #1: Zgodnie z Waszymi uwagami zmieniliśmy nieco regulamin rozgrywek Counter-Strike'a. Serdecznie wszystkim dziękujemy za pomoc i rady!

UWAGA #2: W związku ze śmiercią naszego Wielkiego Rodaka - Papieża Jana Pawła II - oraz obowiązującą w naszym kraju w tym tygodniu żałobę narodową, planowane na 9-10 kwietnia polskie eliminacje ACON5 zostają przesunięte na późniejszy termin. Dokładna data zostanie podana wkrótce. Przepraszamy za ewentualne trudności i prosimy o wyrozumiałość.

KomentarzeKomentarze

  • e2

    #0 | edwa

    2005-04-09 11:32:33

    żaden ;-) no oprócz tego, że fatality przyjeżdża do Polski ale mało kto uwierzył ;P
  • minineo

    #0 | oNe

    2005-04-10 23:54:50

    jest już znana data eliminacji ? jakie będą kompy ? czy mozna podlaczac swoj sprzet tzn. myszka, sluchawki (nie ma o tym mowy, żeby nie wyszło coś w praniu, że nie można ;o) ?
  • Bs0d

    #0 | bsodzik

    2005-04-11 00:53:15

    Oglosili ze zrobia mega turniej z nieziemskimi nagrodami (jak na polskie warunki) no i wszyscy sie napalili a potem okazalo sie ze to byl prima aprilis. A zeby bylo lepiej to ogloszono to nie 1 kwietnia ale ostatniego marca zeby sie nikt nie domyslil :) Niezla afera byla wtedy :DD Poszukaj w archiwum newsow :)
  • e2

    #0 | edwa

    2005-04-11 12:57:17

    Jeszcze nie. Obiecujemy Wam, że jak tylko poznamy datę to od razu ją poznacie. Pozdrawiam.
  • znq

    #0 | znq

    2005-04-14 15:52:13

    No ciekawe kiedy cos bedzie wiadomo ;/
  • e2

    #0 | edwa

    2005-04-14 16:08:45

    też mnie to ciekawi wiesz ;p
  • sIGn-Kuja

    #0 | sIGn-Kuja

    2005-04-14 19:48:51

    też jestem tego ciekawy i to bardzo... najlepiej jakby ACON był w maju (14-15), ponieważ w kwietniu są matury ustne, a młodsze pokolenie(czyt. rocznik 1989) ma testy kompetencji czyli praktycznie termin w kwietniu każdemu odpada !!
  • sIGn-Kuja

    #0 | sIGn-Kuja

    2005-04-21 19:49:45

    ile jeszcze bedziemy czekali w niepewnosci ?:P
  • sIGn-Kuja

    #0 | sIGn-Kuja

    2005-04-22 23:30:11

    no i wszystko jasne :P www.acon5.com/poland/
  • Dodawanie komentarzy dostępne jest jedynie dla zalogowanych użytkowników.
    Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem eSports.pl, możesz się zarejestrować tutaj.
Komentarze pod artykułami są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu eSports.pl oraz serwisów pokrewnych, który nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych opinii. Jeżeli którykolwiek z postów łamie zasady, zawiadom o tym redakcję eSports.pl.
Dołącz do redakcji portalu eSports.pl!

Ostatnio publikowane

Napisz do redakcji

W tej chwili żaden z naszych redaktorów nie jest zalogowany.

Ostatnie komentarze

Ostatnio na forum

Statystyki Online

3167 gości

0 użytkowników

0 adminów

Ranking Użytkowników

WynikiAnkieta

Co było dla Ciebie największym zaskoczeniem podczas WCG Polska?

  1. 0%

    Słaba postawa Fear Factory

  2. 0%

    Dobra gra UF Gaming

  3. 14%

    Tłumy widzów na sali kinowej

  4. 14%

    Mało miejsca

  5. 71%

    Nie byłem i nie interesuje mnie to

Nasi partnerzy

  • Shooters.pl
  • Cybersport

Wszelkie prawa zastrzeżone (C) eSports.pl 2003-2024

Publikowanie materiałów tylko za zgodą autorów.

Wybierz kategorie