Zapisy do ACON5
Polskie eliminacje do turnieju ACON5, o których pisaliśmy na łamach naszego serwisu przed kilkoma dniami zbliżają się nieubłaganie. Pozostało już zaledwie nieco ponad tydzień. Nadeszła już najwyższa pora na otwarcie zapisów. Uczestnictwo w turnieju jest oczywiście darmowe, wolne od wpisowego. Jedyne co należy zrobić by wziąć w nim udział to wypełnić poniższy formularz.
Informujemy, że wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu!
Counter-Strike 1.6
Regulamin
Ogólne:
- Wersja Gry: 1.6
- Tryb: 5v5
- Struktura: Pojedyńcza bądź podwójna eliminacja (SE/DE)
- Rundy: MR15
- Czas rundy: 1 minuta 45 sekund.
- Gracze są zobowiązani do nagrywania dem ze swoich spotkań.
Zmiany graczy:
- Zmiana skłądu graczy możliwa jest najpóźniej na dwa dni przed turniejem. Maksymalnie można zmienić 2 graczy.
- Zmiany w dniu meczu nie są dozwolone.
- W przypadku bardzo ważnych powodów, organizatorzy po indywidualnie złożonej prośbie mogą dopuścić zmiany inne, niż wymienione w podpunkcie pierwszym i drugim.
- Zmiany wykonane po podaniu fałszywego motywu, powodu etc. będą automatycznie powodowały dyskwalifikację zespołu z turnieju.
Wybór stron:
- Poprzez rzut monetą wybierana jest strona, w której drużyny rozpoczną mecz.
Wygrana:
- Zwycięża team, który jakos pierwszy wygra 16 rund.
- Dogrywka trwa 2 razy po 5 rund (MR5) ze startmoney ustawionym na 10000. 5 rund jako CT oraz 5 rund jako T.
- W przypadku kolejnej dogrywki, gra toczy się systemem MR5 (tak jak zwykła dogrywka), aż do wyłonienia zwycięzcy.
Ustawienia:
- Mapy: De_Cbble, De_Dust2, De_Inferno, De_Nuke, De_Train
- Tylko teamleader jest dopuszczony do używania ogólnego czata. Pozostali członkowie drużyny mogą komunikować się tylko przy pomocy massegemode2.
- Gracze mogą porozumiewac się ze sobą tylko w przypadku gdy są “żywi”, bądź cała drużyna już “nie żyje”. Komunikacja gracza “martwego” z “żywym” jest zabroniona.
- Sędzia ma obowiązek nagrywania przebiegu meczu.
Dozwolone komendy i wartości klienta:
- cl_updaterate 101
- cl_cmdrate 101
- rate 25000
- m_filter 1/0
- hud_fastswitch 1/0
- zoom_sensitivity_ratio
- fps_max 100
- cl_dynamiccrosshair 1/0
- gamma (MAX 3)
- vgui_menus 1/0
- brightness (MAX 3)
- ex_interp 0.01
Dozwolone komendy konsoli:
- Sensitivity
- Fast Weapon Switch
- Adjust_crosshair
- m_filter 1/0
- A user can use Activate In-Game-VGUI Command
(np: left hand, adjust_crosshair etc) - Bindy na zakup broni oraz do komunikacji w drużynie są dozwolone.
- Niedozwolone są inne skiny/modele niż standardowe.
- Podsadzanie przez członka drużyny jest dozwolone.
- Rzucanie granatów nad budynkami jest dozwolone.
- Sky box bug na mapie de_nuke jest zabroniony.
- Wykorzystanie jakichkolwiek bugów mapy grozi upomieniem albo utratą rund.
- Wartość gamma może być zmieniana w ustawieniach karty graficznej.
Niedozwolone komendy i programy:
- Niedozwolone jest używanie własnych modeli bądź skinów.
- Niedozwolone jest własnych tekstur map.
- Niedozwolone jest wykorzystywanie czitów/programów modyfikujących grę.
- Niedozwolone jest wykorzystywanie bugów gry oraz map.
- Niedozwolone jest używanie zakazanych skryptów (np: silentrun, attack+use, centerview script, norecoil script, etc.)
- Sędzia meczu ma prawo i obowiązek sprawdzić przed meczem/w czasie meczu wszsytkie ustawienia gracza.
- HLTV będzie odgórnie ustalane na dany mecz.
Pozostałe:
- Jeśli wszyscy gracze nie mogą rozgrywać spotkania z powodu niezamierzonego, nieprzewidzianego wypadku jak na przykład awaria serwera, to:
a) Przed upływem 3 rund: restart i rozpoczęcie meczu od początku
b) Po rozegraniu 3 rund: the wynik do tego momentu będzie uznany. - Jeśli któryś z graczy nieprzewidzianie rozłączy się z serwera (awaria, przyczyny techniczne etc), na koniec aktualnie rozgrywanej rundy nastepuje pausa. Mecz jest kontynuowany po powrocie wszystkich graczy na serwer.
- W przypadku celowego i rozmyślnego rozłączenia drużyny z serwera sędzia może zdecydować o przerwaniu meczu i przyznaniu wygranej przez w/o drużynie przeciwnej.
- Protesty mogą składać jedynie kapitanowie klanów.
- Jeśli gracz nie zgadza się z jakąś częścią regulaminu bądź zasadami, ma prawo zgłosić to do sędziego przed rozpoczęciem meczu. Umyślna odmowa połączenia się z serwerem bądź odmowa rozpoczącia meczu może stanowić podstawę do przyznania w/o dla drużyny przeciwnej. Decyzję podejmuje sędzia meczu po konsultacji z organizatorami.
- Dwa upomnienia mogą być podstawą do dyskwalifikacji drużyny z turnieju.
Ustawienia serwera podczas turnieju:
- mp_autokick 0
- mp_autocrosshair 0
- mp_autoteambalance 0
- mp_buytime 0.25
- mp_consistency 1
- mp_c4timer 35
- mp_fadetoblack 1
- mp_flashlight 1
- mp_forcechasecam 2
- mp_forcecamera 2
- mp_footsteps 1
- mp_freezetime 7
- mp_friendlyfire 1
- mp_hostagepenalty 0
- mp_limitteams 10
- mp_logecho 1
- mp_logdetail 3
- mp_logfile 1
- mp_logmessages 1
- mp_maxrounds 0
- mp_playerid 1
- mp_roundtime 1.45
- mp_timelimit 0
- mp_tkpunish 0
- sv_aim 0
- sv_airaccelerate 10
- sv_airmove 1
- sv_allowdownload 0
- sv_allowupload 0
- sv_alltalk 0
- sv_cheats 0
- sv_clienttrace 1
- sv_clipmode 0
- sv_friction 4
- sv_gravity 800
- sv_maxrate 25000
- sv_maxspeed 320
- sv_maxunlag 0.5
- sv_maxupdaterate 101
- sv_minupdaterate 101
- sv_minrate 25000
- sv_proxies 1
- sv_send_logos 1
- sv_send_resources 1
- sv_stepsize 18
- sv_stopspeed 75
- sv_unlag 1
- sv_voiceenable 1
- sv_unlagsamples 1
- sv_unlagpush 0
- sys_ticrate 1000
- allow_spectators 1
- decalfrequency 60
- edgefriction 2
- host_framerate 0
- log on pausable 1
Zapisy
WarCraft3: The Frozen Throne
Regulamin
Ogólne:
- Wersja gry: TFT v1.18
- Tryb gry: 1 vs. 1
- Struktura turnieju: Single lub Double Elimination (zależnie od lokalnych ustaleń), bo3 (najlepsze 2 z 3 gier)
- Czas gry: Dopóki nie zostanie wyłoniony zwycięzca
- Wygrany meczu: Gracz, który zniszczy wszystkie budynki wroga lub wróg podda się.
- Gracze są zobowiązani do zapisywania wszystkich powtórek z gier oraz przedstawienia ich sędziom do analizy po meczu.
Ustawienia gry:
- Wybór rasy: dowolny
- Szybkość gry: Duża
- Mapy: Lost Temple (RoC), Turtle Rock (TFT), Gnoll Wood (TFT), Twisted Meadows (TFT), Plunder Isle (TFT)
(*inne mapy mogą być dodane w lokalnych elminacjach) - Możliwość wgrywnaia swojego pliku 'customkeyinfo.txt'
- Opcja “Własne skróty klawiszowe” może być włączona
Ustawienia serwera:
- Zamknięte drużyny: Tak
- Drużyny razem: Nie
- Kontrola jednostek: Nie
- Losowe rasy: Nie
- Losowy bohater: Nie
- Obserwatorzy: Pełni
- Widoczność: Standard
Rozłączenia (disconnecty):
- Rozłączenia spowodowane systemem zasilania I czynnikami niezależnymi od graczy
- Gracz, który specjalnie się rozłączył może zostać przez sędziego ukarany walkowerem
- Gdy dochodzi do rozłączenia:
1) przed 4 minutą gry – mecz jest grany od nowa
2) po 4 minucie gry:
jeśli obaj gracze wyrażają zgodę to mecz zostanie rozegrany jeszcze raz.
jeśli gracze nie mogą zgodzić się na rozegranie meczu jeszcze raz to sędzia decyduje o przyznaniu wygranej graczowi na podstawie powtórki z gry lub o rozegraniu spotkania jeszcze raz.
Niesportowe zachowanie:
- Akcje rozumiane jako niesportowe zachowanie to:
1) Użycie programu typu map hack
2) Specjalne przerwanie połączenia
3) Użycie niestandardowych ustawień (poza dozwolonymi) - Sędzia może włączyć dodatkowe zachowania do tej listy podczas trwania turnieju.
- Jeśli gracz zostanie złapany na łamaniu zasad zostanie usunięty z turnieju.
- Dwa ostrzeżenia powodują natychmiastowe usunięcie z turnieju.
- Błędy gry: specjalne wykorzystywanie błędów gry może prowadzić do ostrzeżenia lub nawet przyznania walkowera.
Zapisy
Szykuje się naprawdę ciekawa impreza, tak więc zapraszamy wszystkich do rejestracji i do zobaczenia w Poznaniu!
UWAGA #1: Zgodnie z Waszymi uwagami zmieniliśmy nieco regulamin rozgrywek Counter-Strike'a. Serdecznie wszystkim dziękujemy za pomoc i rady!
UWAGA #2: W związku ze śmiercią naszego Wielkiego Rodaka - Papieża Jana Pawła II - oraz obowiązującą w naszym kraju w tym tygodniu żałobę narodową, planowane na 9-10 kwietnia polskie eliminacje ACON5 zostają przesunięte na późniejszy termin. Dokładna data zostanie podana wkrótce. Przepraszamy za ewentualne trudności i prosimy o wyrozumiałość.
#0 | edwa
2005-04-09 11:32:33
#0 | oNe
2005-04-10 23:54:50
#0 | bsodzik
2005-04-11 00:53:15
#0 | edwa
2005-04-11 12:57:17
#0 | znq
2005-04-14 15:52:13
#0 | edwa
2005-04-14 16:08:45
#0 | sIGn-Kuja
2005-04-14 19:48:51
#0 | sIGn-Kuja
2005-04-21 19:49:45
#0 | sIGn-Kuja
2005-04-22 23:30:11